Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 20:03


Csum írta: amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?


Kint van a kezdõlapon, hogy ebben a hónapban 20%, +10% kedvezmény az itteni klubtagoknak. A honlapjukon megtalálod a pontos árakat is...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 19:24


azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..

köcce

Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 19:24


Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.


értem ezek szerint akkor a chippeléshez a turbónyomáson is kell állítani!!
nem akartad,hogy ehezz hozzá nyúljanak?
amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 14:57


Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 11:00


Robinson írta: Hát srácok. Voltam az ATC-nél, akik nem töltöttek fel új lovakat a gépre, de befoltozták a lyukas turbócsövemet, kicserélték az ékszíjamat és kipucolták a halál retkes EGR-emet. Most aztán igazán meg vagyok elégedve a vassal, lehet, hogy ma össze is szedtem pár fényképet
Nagyon durván megy!

Mérés vs Érzés amit ducati feszegetett: Érzésre is olyan durva a verda, hogy az agyam eldobom, ma egész nap tapostam kegyetlenül, nem bírtam magammal (persze ez majd finomodni fog, nem akarom kikészíteni, csak próbálgatom meg élvezem ), tény, hogy ezen mûveletek elõtt, nem éreztem ennyire a pacikat. Most viszont negyed órája parkoltam le, de még mindig fülig ér a szám

Ezzel az infóval tudok szolgálni jelenleg (a gyorsulás tegnap elmaradt sajnos, mivel a tali sem jött létre, mindenki a dominoday-t nézte )

Ááááálllaaat


nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 14. szombat, 17:36


Hát srácok. Voltam az ATC-nél, akik nem töltöttek fel új lovakat a gépre, de befoltozták a lyukas turbócsövemet, kicserélték az ékszíjamat és kipucolták a halál retkes EGR-emet. Most aztán igazán meg vagyok elégedve a vassal, lehet, hogy ma össze is szedtem pár fényképet
Nagyon durván megy!

Mérés vs Érzés amit ducati feszegetett: Érzésre is olyan durva a verda, hogy az agyam eldobom, ma egész nap tapostam kegyetlenül, nem bírtam magammal (persze ez majd finomodni fog, nem akarom kikészíteni, csak próbálgatom meg élvezem ), tény, hogy ezen mûveletek elõtt, nem éreztem ennyire a pacikat. Most viszont negyed órája parkoltam le, de még mindig fülig ér a szám

Ezzel az infóval tudok szolgálni jelenleg (a gyorsulás tegnap elmaradt sajnos, mivel a tali sem jött létre, mindenki a dominoday-t nézte )

Ááááálllaaat

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 18:56


Tano írta: Vegyétek már rövidebbre azt a sok idézetet...


ha lehet.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 18:45


Vegyétek már rövidebbre azt a sok idézetet...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 16:41


hát mondjuk anyival jobb nálunk a legtöbb BGA pasztázva van, vagyis rajta vannak az óngolyók... a flux mi szar anyag, sajnos olvastam a hatásairól, ráadásul a szemünk elé van kitéve... nem a legkellemesebb, nah ezaz hogy tûhegy lenne a jó nekünk is, de miért is lenne...

bmw320d4 írta: Már miért ne férnék oda? Nem pillanatpákával dolgozok, vagy gázlángos csatornaforrasztóval, hanem tûhegyû wellerrel.
Egy TSOP56-ot 1-2 perc alatt feldobok pákával, csak egy kis flux kell hozzá.
Ugyanígy a TQFP is felmegy, de 2 perccel tovább tart.

BGA-hoz viszont tényleg kell a hõlég és a paszta.

YELLOW írta: nah jó csak nem értem, hogy férsz oda pákával? amúgy felrakni is fel lehet, ettõl sokkal kisebb sûrûbb lábú csatikat pakolgatunk hõléggel, mondjuk néha nem árt egy kis kapton szalag, legalább nem olvad meg könnyen... elég kis alkatrészekkel dolgozunk mikroszkóp alatt, bár én nem konkrétan javító vagyok, de néhanapján unalomból jó.. bár emlékszem forrasztási tréningen, a sok kis sûrûkiosztású SOIC, QFP tokozású alkatrészeket mind pákával kellett felrakni, amit persze a valóságban mindig hõléggel teszünk, persze vigyázva nehogy hõsokk legyen

bmw320d4 írta: Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.

YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 16:11


Már miért ne férnék oda? Nem pillanatpákával dolgozok, vagy gázlángos csatornaforrasztóval, hanem tûhegyû wellerrel.
Egy TSOP56-ot 1-2 perc alatt feldobok pákával, csak egy kis flux kell hozzá.
Ugyanígy a TQFP is felmegy, de 2 perccel tovább tart.

BGA-hoz viszont tényleg kell a hõlég és a paszta.

YELLOW írta: nah jó csak nem értem, hogy férsz oda pákával? amúgy felrakni is fel lehet, ettõl sokkal kisebb sûrûbb lábú csatikat pakolgatunk hõléggel, mondjuk néha nem árt egy kis kapton szalag, legalább nem olvad meg könnyen... elég kis alkatrészekkel dolgozunk mikroszkóp alatt, bár én nem konkrétan javító vagyok, de néhanapján unalomból jó.. bár emlékszem forrasztási tréningen, a sok kis sûrûkiosztású SOIC, QFP tokozású alkatrészeket mind pákával kellett felrakni, amit persze a valóságban mindig hõléggel teszünk, persze vigyázva nehogy hõsokk legyen

bmw320d4 írta: Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.

YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 15:56


nah jó csak nem értem, hogy férsz oda pákával? amúgy felrakni is fel lehet, ettõl sokkal kisebb sûrûbb lábú csatikat pakolgatunk hõléggel, mondjuk néha nem árt egy kis kapton szalag, legalább nem olvad meg könnyen... elég kis alkatrészekkel dolgozunk mikroszkóp alatt, bár én nem konkrétan javító vagyok, de néhanapján unalomból jó.. bár emlékszem forrasztási tréningen, a sok kis sûrûkiosztású SOIC, QFP tokozású alkatrészeket mind pákával kellett felrakni, amit persze a valóságban mindig hõléggel teszünk, persze vigyázva nehogy hõsokk legyen

bmw320d4 írta: Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.

YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 15:36


Kiforrasztás hélõgfúvóval, vissza pedig pákával. Én így csinálom.

YELLOW írta: kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 11. szerda, 07:06


kézzel? de nem pákával, hanem hõléggel ha ezt érted kézi alatt

bmw320d4 írta: Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 21:45


Ez csak egy szimpla PLCC32, nem nagy kaland forrasztani.
Ettõl sokkal sûrûbb lábkiosztású (TSOP) tokokat is be lehet forrasztani kézzel, úgy hogy észre se lehet vennei, hogy nem gyári.

MenyusBMW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 21:44