autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Rick25

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 22:57


Szemy írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Egy 2000-es évjáratú 318 Ci Coupé vásárlásán gondolkodom.
Ha valaki ismeri ezt a típust legyen szíves mondjon egy-két tippet mit érdemes jobban megnézni egy ilyen autón.
Ezen kívűl a fogyasztás, ami nagyon érdekelne. Állítólag 6-7 liter között tartható normál vegyes üzemben, de sok helyen 8-at írnak. A fogyasztás azért számít, mert egy évben kb. 30.000 km-t mennék vele --> szóval 1-2 liter is számít.
Már rég szeretnék egy coupé BMW-t, de ha nagyon sok a macera vele akkor inkább veszek egy hétköznapi verdát - kár lenne

Előre is köszi a válaszokat.


Hello!

Nekem 2002-es evjaratu (tehat mar a 4 hengeres) 318i-m volt, aminek a vegyes fogyasztasa "deffenziv" vezetesi stilus mellett 7,8 l/100km-re adodott. Az auto Nemetorszagban volt többnyire hasznalva, kb. 60% varosi közlekedes (Köln), a maradek pedig autopalya szigoruan 140 km/h sebesseggel tempomattal. Amikor Budapesten tartozkodtam nehany alkalommal, akkor a tiszta varosi fogyasztasom közeledett inkabb a 9 l/100km-hez.

Szerintem a 6-7 literes atlagfogyasztas nem eletszerü, en minimum 8 l/100km-böl indulnek ki.

Remelem tudtam valamelyest segiteni.
Szemy


Szia!

Nagyon köszönöm. Bár az általad leírt adatok alapján (60% város + autópálya 140-el) ha így evett 8-at akkor 6,5-7 is kihozható belőle. Ugyanezt mondanám a tisztán városi 9l alapján is, de azért belekalkulálom a 8-at. Köszi az infót.


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 21:15


Rick25 írta: Sziasztok!

Egy 2000-es évjáratú 318 Ci Coupé vásárlásán gondolkodom.
Ha valaki ismeri ezt a típust legyen szíves mondjon egy-két tippet mit érdemes jobban megnézni egy ilyen autón.
Ezen kívűl a fogyasztás, ami nagyon érdekelne. Állítólag 6-7 liter között tartható normál vegyes üzemben, de sok helyen 8-at írnak. A fogyasztás azért számít, mert egy évben kb. 30.000 km-t mennék vele --> szóval 1-2 liter is számít.
Már rég szeretnék egy coupé BMW-t, de ha nagyon sok a macera vele akkor inkább veszek egy hétköznapi verdát - kár lenne

Előre is köszi a válaszokat.


Hello!

Nekem 2002-es evjaratu (tehat mar a 4 hengeres) 318i-m volt, aminek a vegyes fogyasztasa "deffenziv" vezetesi stilus mellett 7,8 l/100km-re adodott. Az auto Nemetorszagban volt többnyire hasznalva, kb. 60% varosi közlekedes (Köln), a maradek pedig autopalya szigoruan 140 km/h sebesseggel tempomattal. Amikor Budapesten tartozkodtam nehany alkalommal, akkor a tiszta varosi fogyasztasom közeledett inkabb a 9 l/100km-hez.

Szerintem a 6-7 literes atlagfogyasztas nem eletszerü, en minimum 8 l/100km-böl indulnek ki.

Remelem tudtam valamelyest segiteni.
Szemy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz Rick25

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 18:06


Sziasztok!

Egy 2000-es évjáratú 318 Ci Coupé vásárlásán gondolkodom.
Ha valaki ismeri ezt a típust legyen szíves mondjon egy-két tippet mit érdemes jobban megnézni egy ilyen autón.
Ezen kívűl a fogyasztás, ami nagyon érdekelne. Állítólag 6-7 liter között tartható normál vegyes üzemben, de sok helyen 8-at írnak. A fogyasztás azért számít, mert egy évben kb. 30.000 km-t mennék vele --> szóval 1-2 liter is számít.
Már rég szeretnék egy coupé BMW-t, de ha nagyon sok a macera vele akkor inkább veszek egy hétköznapi verdát - kár lenne

Előre is köszi a válaszokat.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 21. szombat, 19:26

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 15:17


Dani90 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni egy autó vásárlásban. Sajnos nincs nagyon bmw-s ismerősöm illetve autó szerelő sem, ezért bízok benne hogy a kiszemelt gépről tudtok nekem adni némi infót már amennyit egy online hirdetésről lehet.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7980066

Szóval ő lenne az és arra lennék kíváncsi hogy mire kellene figyelnem vásárlásnál és mik azok a típushibák amiket itt szemelőt kell tartanom!

A segítségeket előre is nagyon köszi!!!!!


a jobb hátulját alaposan nézd meg, ha elmész.. ott valami történt.. van pár mm eltérés a normáltól (csomagtartó alsó él) + nézd meg kiáll a síkból a felső él vagy lemezfelület teljesen.. ezt inkább hagynám egyelőre.. ki tudja, meg nem olyan szép (nekem)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 15:18

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 15:13


duend írta: Sziasztok Srácok!

A véleményetekre lenne szükségem. Erről az autóról lenne szó: 320d
Előnyők:
-olcsó de nagyon, már 3000-ért ideadnák, mert nagyon kell a gyereknek a pénz
-motor szépen jár, nem füstöl, jól húz
-kettőstömegű nem ráz
-gyári M-es, megfelelő felszereltséggel
-nagyon jó úttartás
Hátrányok:
-matt első fényszórók (políroztatás ~100€)
-repedt első lökhárító (műanyag hegesztése, fényezése ~150€)
-bal első ablakemelő motor kaputt (~100€)
-napfénytető "nem üvegből készült részének" sínje(?) törött, ezert nyitáskor bemegy a tetőkárpit alá, de vissza már nem jön, és különben is mozog minden irányba (~100€)
-megrepedt első szélvédő (300€)
-a kormányon a bőr kiszakadva (újrabőröztetni vagy uj kormány: 150€)
-díszcsík jobb oldali része levállt (állítólag csak pár új patent kell(?) 50€)
-fékek cseréje/javítása (nem vállas, nem kopott, jól fog, nagy tempónál fékezve nem húz oldalra, de a műszerfalon ég a visszajelzője nemtudom mennyi €)
-légzsáklámpa ég
-majdnem 300e km
-sportülés bal oldala kiszakadva
-szervízkönyv csak 110e km-ig van vezetve
-ajtók alatt némi rozsda

Az árak nagyon saccoltak, és németek, mert nincs időm/lehetőségem mindent otthon megcsináltatni. Tehát ha ezt mind megcsináltatom, belelocsoltam 2000 eurót, és akkor még nincs semmi kötelező dolog benne, mint olaj és szűrők cseréje, se semmi ilyesmi, ami vásárlás után kéne...
Maga az autó jó, de az elmúlt években csak tulajdonosa volt, nem gazdája...

Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


én anno 8000-ért vettem kint az enyémet 2002/06-os volt 4 éve..sztem add össze ennek árát meg a 2000-et és akkor abból lesz egy normális..de az se biztos..
az a baj, hogy annyira lóg ennek a kocsinak a bele, ahogy az alja beleér a fűbe, szóval..nagyon.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 07:41


Prof írta:
jons írta:
duend írta:
Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


jól


Mit vársz 3000 euróért egy e46 - tol ? amikor a jobbak is mind 4500 eurónál kezdődnek.



Äh, 4500-ert is csak lepukkantat lehet venni itt, inkäbb 6-näl kezdödnek a szepek.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 22:22


jons írta:
duend írta:
Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


jól


Mit vársz 3000 euróért egy e46 - tol ? amikor a jobbak is mind 4500 eurónál kezdődnek.




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 20:59


duend írta:
Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


jól

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 16:56


Sziasztok Srácok!

A véleményetekre lenne szükségem. Erről az autóról lenne szó: 320d
Előnyők:
-olcsó de nagyon, már 3000-ért ideadnák, mert nagyon kell a gyereknek a pénz
-motor szépen jár, nem füstöl, jól húz
-kettőstömegű nem ráz
-gyári M-es, megfelelő felszereltséggel
-nagyon jó úttartás
Hátrányok:
-matt első fényszórók (políroztatás ~100€)
-repedt első lökhárító (műanyag hegesztése, fényezése ~150€)
-bal első ablakemelő motor kaputt (~100€)
-napfénytető "nem üvegből készült részének" sínje(?) törött, ezert nyitáskor bemegy a tetőkárpit alá, de vissza már nem jön, és különben is mozog minden irányba (~100€)
-megrepedt első szélvédő (300€)
-a kormányon a bőr kiszakadva (újrabőröztetni vagy uj kormány: 150€)
-díszcsík jobb oldali része levállt (állítólag csak pár új patent kell(?) 50€)
-fékek cseréje/javítása (nem vállas, nem kopott, jól fog, nagy tempónál fékezve nem húz oldalra, de a műszerfalon ég a visszajelzője nemtudom mennyi €)
-légzsáklámpa ég
-majdnem 300e km
-sportülés bal oldala kiszakadva
-szervízkönyv csak 110e km-ig van vezetve
-ajtók alatt némi rozsda

Az árak nagyon saccoltak, és németek, mert nincs időm/lehetőségem mindent otthon megcsináltatni. Tehát ha ezt mind megcsináltatom, belelocsoltam 2000 eurót, és akkor még nincs semmi kötelező dolog benne, mint olaj és szűrők cseréje, se semmi ilyesmi, ami vásárlás után kéne...
Maga az autó jó, de az elmúlt években csak tulajdonosa volt, nem gazdája...

Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 16:40


funkilaci írta: Nyilván értelmes hozzászólásra gondoltam....


Értelmesen elmondták mire kell oda figyelni..egy rakás szar a 16i!

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 12:55


Ugy látom, hogy most egy bivalyerős turbodieseles autod van, ami ha akarod, letépi a fejed. Atülve egy 316i-be ezzel szemben ugy fogod erezni, hogy az autoval vmi baj van, mert nem fog menni...

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 11:39


Nyilván értelmes hozzászólásra gondoltam....

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 22:19


bmw320d4 írta:
E46 16i-nél 1 dologra kell odafigyelni csak.


Hogy ne vedd meg...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 19:48


funkilaci írta: Sziasztok!

2003as 316i vezetett szervizkönnyvel 320ezerkmrel.
Kivűl belül minden szép és jó,szép egyenletes motorhang.
Mire érdemes odafigyelni?
Tipushibák?

KÖszönöm!


E46 16i-nél 1 dologra kell odafigyelni csak.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2014. június 08. vasárnap, 11:59


Sziasztok!

2003as 316i vezetett szervizkönnyvel 320ezerkmrel.
Kivűl belül minden szép és jó,szép egyenletes motorhang.
Mire érdemes odafigyelni?
Tipushibák?

KÖszönöm!