YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:59


az a gond, hogy a BMW kellene mindenkinek, de fizetni nem akar érte, ennyije van, nincs több. hogy akarja fenntartani akkor? megveszi az olcsót, mert nincs több pénze, akkor hulladékkal fog járni, amíg szét nem pereg, csak mert nincs pénz?
Trym84 ne vedd magadra, most általánosítok, mert sajnos így van. egy pofás E46, ami még manapság is szép külső, sokaknak elérhető lett, de éppen ezért az utakon szaladgálók nagy része hulladék.
többen beszélgettünk már erről, hogy már szinte gáz E46-ot hajtani, de E39-et is, és lassan E90, E60 is ez lesz, mert bizonyos népcsoportok előszeretettel veszik, persze mind lelakott és sajnos a BMW-sek megítélése ettől még rosszabb és rosszabb lesz.
el lehet járni egy 900ezerért vett E46-tal, lepukkant sz@rral is, de gáz, hogy erre van igény.
én pont ezért nem vennék már most.
persze ha volna 2 milliód autóra, akkor nem E46-ot vennél. mit? E90-et szintén a legaljáról? nagyon rosszul állsz hozzá. ezzel van probléma. de mondom nem egyedül vagy ezzel, nem tudom hányszor írtam már ezt le.
te dolgod mit csinálsz, csak aztán ne a márkát fikázd, hanem a korábbi tulajokat és saját magad, ha belenyúlsz.
peace!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:53


Egy tanács még.Nagyon koszos autóhoz kételkedve lépj.Mielőtt átnézitek,mosassátok le.Alvázat nem is lehet másképp átvizsgálni.Tudod a kosz ápol,és eltakar.Ezen is vagy 10 kiló kosz van az alján...Az a durva,hogy még így is nagyon látszik,mennyire rohad.Azok a jó kis német telek...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:43


Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:31


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:28


http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=9059

Itt a hírdetésem.Közben szerkesztettem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:10


Itt a másik videó.Ebben alulról is megmutatom:

https://www.youtube.com/watch?v=vlAP6TdQHiY



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 21:08


YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 30. kedd, 21:11


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 19:03


Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 18:51


lalada írta: néztem itt a linkelt autókat.
tipikus nepperszleng, mindentől "mentes": kopásmentes, koppanásmentes, rozsdamentes,
sérülésmentes,szakadásmentes,fényezésmentes,karcmentes,foltmentes..
sorolhatnám. már csak az üzemanyag mentes hiányzik!
tényleg van még aki beveszi ezeket?


ezek a férgek nem is a mifajtánknak akarják eladni, hanem egy hülyére várnak. de nem csak autókkal van így. pofátlanság van, ha 20 ember megy oda feleslegesen sem érdekli őket, mert ők arra az egyre várnak. párszor elvernék őket, nem lenne ilyen.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 18:10


lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 30. kedd, 18:14

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 15:15


néztem itt a linkelt autókat.
tipikus nepperszleng, mindentől "mentes": kopásmentes, koppanásmentes, rozsdamentes,
sérülésmentes,szakadásmentes,fényezésmentes,karcmentes,foltmentes..
sorolhatnám. már csak az üzemanyag mentes hiányzik!
tényleg van még aki beveszi ezeket?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. május 29. hétfő, 22:21


Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan )


nem azzal van baj, hogy nem lesz hibátlan ennyi évesen, hanem nem őszinte a szöveg, hanem nyeletős, beetetős, kamus. ezzel van probléma. a külföldi minden hibát lefényképez, a magyar hirdetésben meg úgy kell a képek alapján kibogarászni. ez a probléma. mert ha meg odamész és felsorolod a dolgokat mait észreveszel, akkor rögtön az árra hivatkozik, hogy mégis ennyiért mit akartál? ezért ennyi az ára! jah a hirdetésben meg ő írt kamu szöveget.
az a helyzet,. hogy német papíros, ennek ellenére túl sterilnek tűnik. rendben ki csinosították eladásra. de azért ez régebbi, német, ahhoz képest így hirtelen egy rozsdát sem láttam rajta. ami hihetetlen. persze írja, hogy rozsdamentes, ami nem jelenti azt, hogy korábban is az volt. erre a kijelentésre sokan azt hiszik javítás mentesen rozsdamentes autót jelent. pedig nem, csak előszeretettel használják így. pár év múlva pedig minden előjön. mindenképp réteg vastagságmérő kell, vagy aki észreveszi a fényezési dolgokat. attól meg lehet venni, de alku tárgya lehet.
ez a motor 6 hengeres, aminek szép hangja van. különösebb baja nincs, csak sokat fogyaszt, ahhoz képest nem elég erős. de nem rossz választás.


Mennyit kajálhat ez a 320-as? Azt hallottam, hogy a hathengeres 320-asok nem sokkal esznek többet, mint a négyesek, ezek szerint nem igaz. Lehet megbékélnék ezzel is, csak baromi körülményes. Elmegyek megnézni, de el is akarom vinni átnézetni, de magát a kocsit a rendszám hiánya miatt sajnos ezt nem lehetséges, kivéve, ha valami trailerrel oldanám meg. Ott a környéken meg nem ismerek senkit, nem is jártam még arra. A franc tudja... Szerintem nézelődök még itt a környéken, hátha rábukkanok valami jó gépre!

Én beérném egy laza kis 318-assal is, ami jó állapotban van, csak hát az vagy messze van tőlem, vagy nekem drága. Ha esetleg találok valami értelmesnek tűnőt, belinkelném Nektek, ha nem gond... ?


inkább úgy van, hogy a 25i-28i nem sokkal eszik többet, mint a 20i. azért az N42-N46 motorkódokkal elég takarékosan is lehet közlekedni, azért a 6 hengeres 20i-vel ez nem igazán kivitelezhető. viszont stabil motor.
ha nem drágán veszel, majd az első félévben ráköltöd úgyis... ebben biztos lehetsz. persze drágánál is előfordulhat, de ritkábban. tényleg nem paráztatásból, de ha ilyen 2002-es példányokat 1,3 körül akarsz, akkor legyen egy 500ezer tartalékban minima. persze ki lehet fogni jót, de ez is ritka.
én E46-ot már nem vennék, túl öreg lett és túl sok tulajon mentek keresztül, túl sok romot hordanak be.
ne ugorj bele az elsőbe, a környéken nézz meg minél többet, legyen összehasonlítási alapod.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 29. hétfő, 17:46


YELLOW írta:
Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan )


nem azzal van baj, hogy nem lesz hibátlan ennyi évesen, hanem nem őszinte a szöveg, hanem nyeletős, beetetős, kamus. ezzel van probléma. a külföldi minden hibát lefényképez, a magyar hirdetésben meg úgy kell a képek alapján kibogarászni. ez a probléma. mert ha meg odamész és felsorolod a dolgokat mait észreveszel, akkor rögtön az árra hivatkozik, hogy mégis ennyiért mit akartál? ezért ennyi az ára! jah a hirdetésben meg ő írt kamu szöveget.
az a helyzet,. hogy német papíros, ennek ellenére túl sterilnek tűnik. rendben ki csinosították eladásra. de azért ez régebbi, német, ahhoz képest így hirtelen egy rozsdát sem láttam rajta. ami hihetetlen. persze írja, hogy rozsdamentes, ami nem jelenti azt, hogy korábban is az volt. erre a kijelentésre sokan azt hiszik javítás mentesen rozsdamentes autót jelent. pedig nem, csak előszeretettel használják így. pár év múlva pedig minden előjön. mindenképp réteg vastagságmérő kell, vagy aki észreveszi a fényezési dolgokat. attól meg lehet venni, de alku tárgya lehet.
ez a motor 6 hengeres, aminek szép hangja van. különösebb baja nincs, csak sokat fogyaszt, ahhoz képest nem elég erős. de nem rossz választás.


Mennyit kajálhat ez a 320-as? Azt hallottam, hogy a hathengeres 320-asok nem sokkal esznek többet, mint a négyesek, ezek szerint nem igaz. Lehet megbékélnék ezzel is, csak baromi körülményes. Elmegyek megnézni, de el is akarom vinni átnézetni, de magát a kocsit a rendszám hiánya miatt sajnos ezt nem lehetséges, kivéve, ha valami trailerrel oldanám meg. Ott a környéken meg nem ismerek senkit, nem is jártam még arra. A franc tudja... Szerintem nézelődök még itt a környéken, hátha rábukkanok valami jó gépre!

Én beérném egy laza kis 318-assal is, ami jó állapotban van, csak hát az vagy messze van tőlem, vagy nekem drága. Ha esetleg találok valami értelmesnek tűnőt, belinkelném Nektek, ha nem gond... ?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. május 29. hétfő, 15:52


Trym84 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan )


nem azzal van baj, hogy nem lesz hibátlan ennyi évesen, hanem nem őszinte a szöveg, hanem nyeletős, beetetős, kamus. ezzel van probléma. a külföldi minden hibát lefényképez, a magyar hirdetésben meg úgy kell a képek alapján kibogarászni. ez a probléma. mert ha meg odamész és felsorolod a dolgokat mait észreveszel, akkor rögtön az árra hivatkozik, hogy mégis ennyiért mit akartál? ezért ennyi az ára! jah a hirdetésben meg ő írt kamu szöveget.
az a helyzet,. hogy német papíros, ennek ellenére túl sterilnek tűnik. rendben ki csinosították eladásra. de azért ez régebbi, német, ahhoz képest így hirtelen egy rozsdát sem láttam rajta. ami hihetetlen. persze írja, hogy rozsdamentes, ami nem jelenti azt, hogy korábban is az volt. erre a kijelentésre sokan azt hiszik javítás mentesen rozsdamentes autót jelent. pedig nem, csak előszeretettel használják így. pár év múlva pedig minden előjön. mindenképp réteg vastagságmérő kell, vagy aki észreveszi a fényezési dolgokat. attól meg lehet venni, de alku tárgya lehet.
ez a motor 6 hengeres, aminek szép hangja van. különösebb baja nincs, csak sokat fogyaszt, ahhoz képest nem elég erős. de nem rossz választás.


státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 29. hétfő, 15:35


YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Elnézést a késői válaszolásért, de tegnap ünnepeltünk és sikerült beb...nom!

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a véleményeket! Igen, erről az autóról van szó, amit belinkelt valaki lentebb! Az a baj, hogy én nem értek hozzá így mint Ti, a szép, és patika állapotúra azt értettem, hogy egy 2002-es autóhoz képest teljesen jól néz ki! Belül oké hogy karcos a kis lenyitható izé a műszerfalnál, de kit érdekel? 996 vagyok, az meg már majdnem ezermester! Megoldom az ilyesfajta problémákat, imádok barkácsolni, bíbelődni ilyenekkel! Engem az érdekel, hogy mind kasztnira, mind pedig motorra tökéletes állapotban legyen! A futott kilométerről meg annyit, hogy nekem is feltűnt ez a hirtelen sok kilométer belerakás. 123606 van a hirdetésben, most meg 175.000 km körül...

Ami pedig az eladó korrektségét illeti: Szerintem ha lenne valami komoly sérülés a kocsival, és újrakezelték, akkor nem mondta volna hogy bárkit hívhatok, alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk, stb... Bár lehet így akar megvezetni, kitudja...

Egyébként van közületek olyan, aki a közelben lakik és eljönne velem megnézni a kicsikét? Természetesen nem ingyen kérném! Mert az oké, hogy van autószerelő ismerősöm, de ő nem BMW specialista, és emiatt tartok attól, hogy ő nem fogja meglátni azt, amit Ti igen!

Képeket akkor így már nem linkelek be, mert tudjátok, melyk kocsiról van szó.


én azért nem lakom túl messze, de ezért a verdáért nem érdemes, ezt már így ki lehet jelenteni. tudod, hány embertől hallottam már, hogy lehet vinni bárkit, megnézheti? vagy ennyire elfogult az ember a sajátjával, vagy szimplán hülye, vagy csak jól át akar vágni.
árultak már hibátlannak off autót, aztán még a gumikéderen az újrafújás is látszott, vagy a maszkolószalag a tetőcsomagtartón, a hiányzó asszférikus tükör, a különböző üvegek, az óra szerint 56ezret futott autó, mint egy trágyadomb, a motortérben hiányzó borítás a motorról, full olajban úszott a blokk, az egész eleje újra volt hegesztve és ez mind 1 autón. beindíttatni is kár volt, de amikor látta a kereskedő, hogy túl sok dolgot észre vettem, nagyon nem is akarta már beindítani. nem járt szépen. aztán rákérdeztem, hogy akkor maradhatunk annyiban, hogy a gépet már rá sem kötöm az autóra. csak bólintott egyet.
nem azzal van gond, hogy milyen a beltere, mert az enyém 110ezerrel, a sok rövidtávval, kibe szállásokkal is simán elmehetne 250ezret futottnak, amit autópályán használtak csak. tehát a 10 év alatt én látom, hogy amortizálódik egy autó, a városi használatban. nekem már durva másnak nem.
szóval ne akarja már újnak, meg hibátlannak beállítani, amikor nem az. írja oda korrektül, hogy korának megfelelő állapotban. nagyon sok autó sérül, kopik, stb. de ne állítsa már be patikának azt, ami közel sem az.


-----------------------------------------------

Köszönöm hozzászólásod. Az a baj, hogy ezek az autók 15-17 évesek, és nincs köztük olyan példány, ami tökéletes lenne! Akármelyik hirdetést felnyitom, nekem jónak tűnik, de egy hozzáértő ember 1000%, hogy talál benne hibát! Az oké, hogy ezt a kocsit ne. De akkor melyiket? 316 1800ccm-es, 318, 320 jöhetne szóba, nagyon max 1,3M-t szánnék rá. Az, hogy van benne valós 200.000 vagy 250.000 Nagy ívbe le...-nám, ugyanis munkatársam Peugeot 407-esébe több, mint egymillió km van, mégis patentül megy az autó, mindenféle probléma nélkül! Motorikusan, és kasztnira legyen tökéletes az autó, nekem ez a lényeg.

Egyébként ezt a 320-ast néztem még ki: https://new.hasznaltauto.hu/sz...r-11507820

Erről esetleg valami info? Érdemes megvenni? Sajnos kicsit körülményes lenne az autót elvinni BMW márkaszervízbe leellenőriztetni, mert német papírokkal van a kocsi. Magyarítani meg még a vételáron felül +270.000 ft-ba kerülne. :S

Ha a belinkelt 320-as se túl jó állapotú, akkor örülnék, ha tudnátok ajánlani ebben az árkategóriában, használtat(remélem nem vagyok pofátlan )