autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Atesz35

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 25. szombat, 12:06


YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?


2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.


7-7.5 ?? az igen nagyon jó egy 1.8-as 116 Le-s motortól. A mostani 1.4-es 82 Le-s autómmal vagyok el 7-8 literrel városba. És mi a különbség N40 és az N42 motor között?


az N40 az csak 1.6-os tehát 1596cm3. és nagyon szar motor. vezérműlánc megugrás jellemzi, szeret hengerfejes lenni. ezt a motort azért csinálták gyorsan, hogy szegényebb országokban, pl nálunk, románok, stb is el lehessen adni az autót, 1,5 millával olcsóbban. hiába egyszerűbb motor, nincs valvetronic meg stb, de sokkal több gond van vele. ezt nem szabad megvenni. amúgy a motorszám végéből mindig kiderül milyen motor van benne. a külföldi faceliftes 316i az mind 1.8-as általában. és N42 ennek a műanyag borításon aahol a BMW felirat van, ott van egy kis dudor, a valvetronic motorja, az N40-en nincs.


tehát az N40 az 1600 cm3 105Le, az N42 az pedig 1800 cm3 116Le, és az 1.8-as a valvetronic-os (változó szelepvezérléses ha jól olvastam). Bocs ha picit érthetetlen vagyok, csak elveszek a rengeteg szám között

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 25. szombat, 11:29


Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?


2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.


7-7.5 ?? az igen nagyon jó egy 1.8-as 116 Le-s motortól. A mostani 1.4-es 82 Le-s autómmal vagyok el 7-8 literrel városba. És mi a különbség N40 és az N42 motor között?


az N40 az csak 1.6-os tehát 1596cm3. és nagyon szar motor. vezérműlánc megugrás jellemzi, szeret hengerfejes lenni. ezt a motort azért csinálták gyorsan, hogy szegényebb országokban, pl nálunk, románok, stb is el lehessen adni az autót, 1,5 millával olcsóbban. hiába egyszerűbb motor, nincs valvetronic meg stb, de sokkal több gond van vele. ezt nem szabad megvenni. amúgy a motorszám végéből mindig kiderül milyen motor van benne. a külföldi faceliftes 316i az mind 1.8-as általában. és N42 ennek a műanyag borításon aahol a BMW felirat van, ott van egy kis dudor, a valvetronic motorja, az N40-en nincs.

brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. augusztus 25. szombat, 08:29


Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?


2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.


7-7.5 ?? az igen nagyon jó egy 1.8-as 116 Le-s motortól. A mostani 1.4-es 82 Le-s autómmal vagyok el 7-8 literrel városba. És mi a különbség N40 és az N42 motor között?


Én is csak ajánlani tudom az 1.8at..mi bő 1 hónapja vettük, igazi felüdülés egy 1.6 H Astra után, és jobban is fogyaszt.

Az enyém N46 motorkódú, de ha jól tudom nincs is különbség a Yellowéhoz képest, talán csak valami környezetvédelmi cucc miatt más a szám...

Szóval a lényeg 1.8as az jó választás lesz, például ez sem hangzik rosszul:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Atesz35

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 25. szombat, 07:55


YELLOW írta:
Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?


2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.


7-7.5 ?? az igen nagyon jó egy 1.8-as 116 Le-s motortól. A mostani 1.4-es 82 Le-s autómmal vagyok el 7-8 literrel városba. És mi a különbség N40 és az N42 motor között?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 25. szombat, 06:26


Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?


2001 szeptembertől már lehetett kapni az N42-est, igaz főleg compact-ban, szerintem 2002 felett kell keresni akkor.
szerintem egész jó a városi fogyija, ha ügyes vagy 7-7,5 ből simán megvan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Atesz35

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 17:54


YELLOW írta:
Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


Tehát akkor az 1.6-os az mindenképpen felejtős? Akkor inkább nézelődök az 1.8 között. És mikortól vannak az N42-es motorkód? és ezeknek a városi fogyasztása hogy alakul?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 17:06


Atesz35 írta: Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!


az 1.6 sehogy nem jó választás... facelift előttibe ráadásul 1.9-es sokat is eszik, viszont gyenge. facelift utániba pedig az N40 motorkódú egy rakás kaksi.
tehát mind a két esetben az 1.8-as a jobb választás. én azért venném csak az újabbat N42-es motorkódost, mert lehet vele úgy autózni, hogy jó alacsony fogyasztása legyen, és van benne tartalék is. bár a facelift elptti modellek "1.6"-os motorja is megbízható nem igazán van velük gond.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Atesz35

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 17:01


Sziasztok!
Autócsere előtt állunk, és most nézegetem a BMW-ket. Az E46-osokat nézegetem és az 1.6 vagy az 1.8 között vacilálok. Szerintetek melyiket lenne érdemesebb venni? Az hogy mennyire megy az nem igazán hoz lázba. Inkább tartósság megbízhatóság, és persze a fogyasztás. Nagyobb részt városi (miskolc) normális vezetési stílus mellet lenne használva az autó. Csak városi fogyasztása mennyi ezeknek az autóknak? Ki melyiket venné vagy választaná? Dieselt semmi képpen se akarok.
Előre is köszönöm a segítséget!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 14:00


zoliika írta:
szandersz írta:
zoliika írta: Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )






Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek


Nem tudom.........de,ha jól megnézed a választékot facelift és nem facelift között szerintem irreálisan sok a különbség!Ez kint németben ill. külföldön is igaz tehát,ez nem egy kitalált dolog "néphiedelem"M.O-on,hogy amit 2004-ig gyártottak hetest az "beteges"


Főleg mert millió km van bennük



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 13:53


szandersz írta:
zoliika írta: Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )






Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek


Nem tudom.........de,ha jól megnézed a választékot facelift és nem facelift között szerintem irreálisan sok a különbség!Ez kint németben ill. külföldön is igaz tehát,ez nem egy kitalált dolog "néphiedelem"M.O-on,hogy amit 2004-ig gyártottak hetest az "beteges"

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 13:48


zoliika írta: Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )






Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 13:33


Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 23. csütörtök, 13:34

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 13:28


nagyon eltértünk a témától ezért beszúrom ismételten az eredeti kérdést ) hátha akad olyan aki menet közbe segítene, csak nincs kedve visszaolvasni
Szóval:

///
Autóvásárlás előtt állok, kérlek segítsetek.
Tudom jól, hogy naponta kaptok hasonló kérdéseket és már unalmas a téma ezért előre is köszi mindenkinek aki segít.

Mindenek előtt szeretném hangsúlyozni, hogy abszolút amatőr vagyok a BMW-sek körében ezért ha valami nagy hülyeséget mondok bocs

A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz).

Ismerősök körében ha szóba jön a BMW akkor nagy százalékban negatív dolgokat lehet róla hallani PL:
(Hát mész, oszt egyszercsak megáll mert letíccsa a kompúter és csak trénerrel lehöt azt továbvinni. Valóban igazak ezek a mendemondák, hogy az út szélén hagy?


mutatok néhány autót amelyek tetszenének:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6094604
http://www.hasznaltauto.hu/aut...so-6076057
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6089384
Stb....

Sok embernek a BMW-ről a határtalan pénzköltés jut eszébe, de szerintem kis odafigyeléssel és ésszel sokat lehet spórolni.

Megkérek mindenkit akinek van egy kis ideje legyen a segítségemre.
Ha lehet akkor hozzáértők válaszoljanak
Nem tudom, hogyan de meghálálom a segítséget )
//

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:41


YELLOW írta:
szandersz írta:
YELLOW írta:
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )


nem tudom milyen idős vagy, én 28 és még mindig iylen vagyok, de a józan ész azért már felülbírál. inkább azt nézem jó vétel legyen, ne a legnagyobb, legdrágább, főleg ha nincs is rá szükségem.
nem akarlak megsérteni, de egy 7-esből a bömbölő zene kicsit elelntmondásos, és talán gáz is

///////
Én is 28
A szakítsa le a fejemet a zene alatt nem a klasszikus lóg a kezem kifelé az ablakon és bológatok mint egy hülye gyerek kategória Nem ilyen mély ládás sutyerák feelingre gondolj. A zene az nekem szóljon maxon kristálytisztán akár felhúzott ablakokkal. Zene nélkül mit érek én... DD

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:35


szandersz írta:
YELLOW írta:
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )


nem tudom milyen idős vagy, én 28 és még mindig iylen vagyok, de a józan ész azért már felülbírál. inkább azt nézem jó vétel legyen, ne a legnagyobb, legdrágább, főleg ha nincs is rá szükségem.
nem akarlak megsérteni, de egy 7-esből a bömbölő zene kicsit elelntmondásos, és talán gáz is