« előző123következő »
Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. május 01. hétfő, 11:54


Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



-8.782 ft pollenszűrő (Mann)
-3.924 ft fékolaj (BMW)

Az autóban jelenleg 211.000km van.


-32.500 ft motorolaj 7,5l (BMW Twin Turbo 5w30)
-5.485 ft olajszűrő(Mann)

213.000km

-36.400 ft első fékbetét (Ate)
-75.600 ft első féktárcsa (Ate)
-5.340 ft kopásjelző (BMW)

225.000km


2018. jan. 05.
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-30) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
229.430km


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 05. péntek, 18:13

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. május 01. hétfő, 11:53


Jim86 írta:
Jim86 írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



-8.782 ft pollenszűrő (Mann)
-3.924 ft fékolaj (BMW)

Az autóban jelenleg 211.000km van.


-32.500 ft motorolaj 7,5l (BMW Twin Turbo 5w30)
-5.485 ft olajszűrő(Mann)

213.000km




Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2017. május 01. hétfő, 11:37


Jim86 írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



-8.782 ft pollenszűrő (Mann)
-3.924 ft fékolaj (BMW)

Az autóban jelenleg 211.000km van.


Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 04. kedd, 17:37


Dutch írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket kuplungkészlet 60e. és ehhez semmi nem kell csak egy email cím


A kérdés az, hogy ti hol nézitek
Én a láng autónál néztem, mert ott tudok kedvezményt...

Kuplung szett
LUK
Kisker ár
121 944 Ft
Kedvezményes ár: 73 166 Ft
Kedv.: 40,00 %

Kettőstömegű lendkerék
LUK
Kisker ár: 353 577 Ft
Kedvezményes ár: 212 146 Ft
Kedv.: 40,00 %

Már akkor mondjátok meg mennyi egy E46 318i-hez, mert nekem lendkerékkel munkadíjjal a szerelő 270ezerbe számolta ki és a láng-nál se jött ki sokkal olcsóbban az alkatrész.
kuplung szett 55-60ezer, lendkerék 160k azt hiszem így mondták + munkadíj


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. április 04. kedd, 16:56


Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket kuplungkészlet 60e. és ehhez semmi nem kell csak egy email cím



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 04. kedd, 16:56

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 04. kedd, 15:15


lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k


státusz blade522

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 18. hétfő, 20:37


Szisztok! Valaki megtudná nekem mondani hogy a 318i-ben (facelift, pre-facelift) van turbo vagy csak egyszerü szivó benzines motor? Nem vagyok felvilágosult a bmw motorokkal kapcsolatban.


Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 10:31


Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


-60.000 ft ABS hidraulikus egység javítása ki-be szerelése
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-7.000 ft 1db izzítógyertya (Beru)
-18.000 ft kartergáz szűrő (gyári)
-170.000 ft 2x Conti SportContact 5 225/45/17 2x Conti SportContact 5 245/45/17

Az autóban jelenleg 201500km van.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 15:36


bmw320d4 írta:
jokerface írta: Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész



Ezzel a módszerrel nem lehet teljesen üresre törölni a tanult dolgokat.


Én is szkeptikus voltam, de két dolog tény, és nem placebo:
- jobban elkeni a felváltásokat, korábban volt olyan, hogy 4-5 között rántott egyet, ez eltűnt
- a fogyasztásom 7,1 helyett 6,4. (a 7,1-et nyári melegben csináltam, a mostanit az októberi hűvös reggelekkel együtt, napi két hidegindítással úgy, hogy a klíma mindig megy - tehát magasabbnak kellene lennie most).

A teljes reset gondolom csak gépre kötve menne. Az elején azt is tapasztaltam, hogy fürgébben indul el ha félgázt nyomok neki lámpánál, mintha sport módba váltottam volna, de az inkább placebonak, vagy pillanatnyi eseménynek bizonyult, az induláskor a gázreakció maradt a régi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 26. hétfő, 15:38

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 23:47


jokerface írta: Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész



Ezzel a módszerrel nem lehet teljesen üresre törölni a tanult dolgokat.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 19:21


Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 25. vasárnap, 19:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Lizardman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 18:24


Coyote írta:

Szia!
Nekem is ilyen van, csak faceliftes.

A fékek állapotára figyelj, tengelyenként 100.000 ft feletti összeg a tárcsa+betét csere. Nekem 130.000 km-nél már cserélni kellett őket.
A futómű gyenge pontjai a szilentek és a lengéscsillapítók, ez az E46 óta hagyomány, a magyar utakat nem szeretik.
A szivargyújtók közül a két hátsó vakdugós, inkább töltésre használatosak, nem dohányzáshoz. Az enyémben mindhárom foglalat vakdugós, mert nem dohányzócsomagos a kocsi. Ha a tiédben sincs hamutartó, akkor még az is lehet, hogy ezek direkt nem melegítik a szivargyújtót?! Bár sztem ez nem a foglalaton múlik, hanem a gyújtón.
Annyi tanács még: a motort ne kínozd adalékokkal, az automata váltót reseteld (hogy újratanuljon), váltóolajcserét ráérsz 200ezernél, így is csak egy részét tudják cserélni.

Amúgy a 165ezret felejtsd el, az elveszett szervízkönyv és 9 éves kor egy 320d-nél kb 250ezres futást jelent. De ez ne zavarjon egy percig sem, ha jó tulajai voltak akkor neked sem okoz majd csalódást!



Szia!

Köszönöm neked is a választ!

A szivargyújtós dologgal kapcsolatban bőven elképzelhető az, amit mondasz, csak ezt nem tudom hol lehetne ellenőrizni. De nem is igazán érdekel, csak azt hittem, hogy elromlottak.

Amúgy a km órában azért "bízok", mert egy magánklinikáé volt az autó, akik csak autópályán használták, ráadásul azt se napi szinten (heti 1-2). De persze, semmire sincs biztosíték.

Az automata váltot hogy tudom resetelni? Azt én tudom saját magam is?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 21:44


Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


Szia!
Nekem is ilyen van, csak faceliftes.

A fékek állapotára figyelj, tengelyenként 100.000 ft feletti összeg a tárcsa+betét csere. Nekem 130.000 km-nél már cserélni kellett őket.
A futómű gyenge pontjai a szilentek és a lengéscsillapítók, ez az E46 óta hagyomány, a magyar utakat nem szeretik.
A szivargyújtók közül a két hátsó vakdugós, inkább töltésre használatosak, nem dohányzáshoz. Az enyémben mindhárom foglalat vakdugós, mert nem dohányzócsomagos a kocsi. Ha a tiédben sincs hamutartó, akkor még az is lehet, hogy ezek direkt nem melegítik a szivargyújtót?! Bár sztem ez nem a foglalaton múlik, hanem a gyújtón.
Annyi tanács még: a motort ne kínozd adalékokkal, az automata váltót reseteld (hogy újratanuljon), váltóolajcserét ráérsz 200ezernél, így is csak egy részét tudják cserélni.

Amúgy a 165ezret felejtsd el, az elveszett szervízkönyv és 9 éves kor egy 320d-nél kb 250ezres futást jelent. De ez ne zavarjon egy percig sem, ha jó tulajai voltak akkor neked sem okoz majd csalódást!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Lizardman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 17:41


Nagykanizsai vagyok, de most már az év 98%-át Budapesten töltöm. Azon belül pedig XI. kerületben lakok.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 22. csütörtök, 17:43

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 17:21


Lizardman írta: Sziasztok!

Köszönöm szépen a válaszokat, nagyon sokat segítettetek.

Még egy utolsó olyan kérdésem lenne (az elhangzottak alapján), hogy tudnátok ajánlani egy Budapesti (BMW) szervizt, amelyik tényleg becsületesen végzi a munkáját és nincsenek elszállva a munkadíj árak? Mivel vidéki vagyok, ezért nem ismerek pesten semmi megbízható helyet egyelőre. De a javaslatokat ezzel kapcsolatban is szívesen veszem.

Köszi előre is!


Helyileg honnan érkeznél ?

Amit érdemes

Automata váltó olaj+szűrő csere
Szívósor pillangó eltávolítása "vagy új szívósor"
EGR ki takarítása
Motor olaj + minden szűrő cseréje
Motor és váltó tartó bak cseréje "vagy átvizsgálása"
Egy motor diagnosztika
Továbbá nem árt a 4db izzító gyertya cseréje sem.
Továbbá futómű fékek, lengéscsillapítók szilentek szemrevételezése.

« előző123következő »