- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 09:30
dbtibi írta:
Akkor lehet én rosszul gondolkodtam/gondolkodom, bocsesz ...
Jól gondoltad,de berakható.
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 09:30
dbtibi írta:
Akkor lehet én rosszul gondolkodtam/gondolkodom, bocsesz ...
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 09:24
szotakdavid írta:dbtibi írta:toki24 írta: Hali!
Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm
Szia,
a jobbkormányos könyöklő a jobbkormányos autóhoz való a balkormányosnak bal oldalon van a "kivágása" a jobbosnak jobb oldalon,
ha belerakod egy balkormányos autóba a jobbos könyöklőt akkor bele fog ütközni a kézifékkar, nem ?!
Ott a kereső még képeket is raktam fel h kell befaragni a jobbos könyöklőt!Nekem az van bent.
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 09:15
dbtibi írta:toki24 írta: Hali!
Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm
Szia,
a jobbkormányos könyöklő a jobbkormányos autóhoz való a balkormányosnak bal oldalon van a "kivágása" a jobbosnak jobb oldalon,
ha belerakod egy balkormányos autóba a jobbos könyöklőt akkor bele fog ütközni a kézifékkar, nem ?!
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 07:32
toki24 írta: Hali!
Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 06:48
toki24 írta: Hali!
Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm
Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 05:22
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 21:29
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 20:40
toki24 írta: Köszönömr nem olcso mulatság ez se..
Gondolom ritka mint fehér holló..
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 20:31
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 20:14
toki24 írta: SziaSZTOK!
Kérdésem az lenne hogy hol lehet kapni használtan e46-ba könyöklőt?! illetve mennyiért vesztegetik? no meg nehéz berakni vagy csak bekell rakni a hamutálhelyére?! köszönöm
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 19:48
MattM325 írta:Pocses írta:Lacza írta:tomy1228 írta:YELLOW írta:Lacza írta: Sziasztok,
gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.
Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?
tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus
Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!
Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!
Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw
Barátomnak is iphone 4 telója van, na tuti hátra nem engedem beülni. Ilyenről eddig még nem is hallottam.
Nekem szintén Iphone 4, és szintén betalált már a lyukba. Nehezen, de kipiszkáltam, 3 héttel ezelőtt egy haverom N-es nem tudom milyen Nokiája fedezte fel a szellőzőt, de az sajna eléggé becsúszott. Mivel pesten voltunk, tettünk egy kis kerülőutat, kiscelli, és padló ami kifért. Szerencsére happy end. Azért a mutatvány után nem igen mertem nagyot fékezni,nehogy visszamenjen... úgyhogy vigyázzatok
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 19:43
Pocses írta:Lacza írta:tomy1228 írta:YELLOW írta:Lacza írta: Sziasztok,
gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.
Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?
tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus
Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!
Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!
Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw
Barátomnak is iphone 4 telója van, na tuti hátra nem engedem beülni. Ilyenről eddig még nem is hallottam.
Elküldve: 2013. szeptember 03. kedd, 18:25
Elküldve: 2013. augusztus 28. szerda, 06:59
Lacza írta: Tegnap megkerestem a környék legmeredekebb utcáját (30%-os) és toltam egy-két felfelé sprintet és lefelé tolatva fékezgetve eresztgetőst, de nem értem el semmit a fékek elmelegítésén és úgy általában az autó extra kopásán kívül...
Végül maradt a szétszedős téma, ami viszonylag könnyen ment, csak ugye meg kellett vágni a szellőző csatornát, mert egyben van begyógyítva.
Viszont most már tudom, hogy oldaltól függően combos (nálam a vezető ülés alatt volt, szóval jobb) kanyarban gyorsulással kellett volna próbálkoznom, mert szép ív van a szellőzőben.
Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 23:59