« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz hammerfall97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. január 15. péntek, 17:44


malkornel írta:
n_zoli írta: Hali Mindenkinek!

Látom, nem túl egyszerű kérdést tettem fel. Ezek szerint másoknak is izgalmas lehet a téma... Szombathelyen van egy nagyon ügyes emberke, aki 5 (azaz öt) perc alatt rájött a hibára a látott és tapasztalt tünetekből, s láss csodát, újabb 5 (azaz öt:! perc elteltével minden ismét hibátlanul működött. + még 1-2 praktikus tanáccsal is ellátott a tető tipikus hibalehetőségeivel, azok megelőzési módjaival kapcsolatban.
Ha valakinek szüksége lesz az elérhetőségre, itt jelentkezhet...

S mivel ilyen szépen süt a Napocska, most lehajtjuk a tetőt és megfuttatjuk a ménest... Szép napot mindenkinek!

Z


Szia! Esetleg meg tudnád adni nekem is a szombathelyi mester számát? Nagyon megköszönném!


Szia elkérhetném én is a telefonszámot előre is köszönöm


autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz malkornel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. május 04. hétfő, 18:18


n_zoli írta: Hali Mindenkinek!

Látom, nem túl egyszerű kérdést tettem fel. Ezek szerint másoknak is izgalmas lehet a téma... Szombathelyen van egy nagyon ügyes emberke, aki 5 (azaz öt) perc alatt rájött a hibára a látott és tapasztalt tünetekből, s láss csodát, újabb 5 (azaz öt:! perc elteltével minden ismét hibátlanul működött. + még 1-2 praktikus tanáccsal is ellátott a tető tipikus hibalehetőségeivel, azok megelőzési módjaival kapcsolatban.
Ha valakinek szüksége lesz az elérhetőségre, itt jelentkezhet...

S mivel ilyen szépen süt a Napocska, most lehajtjuk a tetőt és megfuttatjuk a ménest... Szép napot mindenkinek!

Z


Szia! Esetleg meg tudnád adni nekem is a szombathelyi mester számát? Nagyon megköszönném!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz Szam89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. június 17. vasárnap, 19:14


prosport írta:
gatex írta:
n_zoli írta: Hali Mindenkinek!

Látom, nem túl egyszerű kérdést tettem fel. Ezek szerint másoknak is izgalmas lehet a téma... Szombathelyen van egy nagyon ügyes emberke, aki 5 (azaz öt) perc alatt rájött a hibára a látott és tapasztalt tünetekből, s láss csodát, újabb 5 (azaz öt:! perc elteltével minden ismét hibátlanul működött. + még 1-2 praktikus tanáccsal is ellátott a tető tipikus hibalehetőségeivel, azok megelőzési módjaival kapcsolatban.
Ha valakinek szüksége lesz az elérhetőségre, itt jelentkezhet...

S mivel ilyen szépen süt a Napocska, most lehajtjuk a tetőt és megfuttatjuk a ménest... Szép napot mindenkinek!

Z




Szia!


Nekem ugyan 306 cabriom van, de jól jönne egy specialista, mert fél úton megáll a telő...!
Szal nagyon megköszönném, ha megadnád az ember számát!
üdvéter



Szia!

Megadnád nekem is a szombathelyi mester számát?

Előre is köszönöm!



Szia! Nekem is legyszi kuld el az elerhetoseget a szombathelyi embernek! Koszonom

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. október 18. szerda, 09:28


jencispy írta: Sziasztok,

Leírom, hátha jól jön valakinek:
E46 Cabrio HardTop programozás:

Az enyémhez nem volt gyárilag HardTop rendelve, és előkészítés sem volt benne.
Rendeltem bele HardTop "csatlakozót" (Hard Top Lock) , de fel kell progrgamozni.

Ha Fel van rakva a HardTop, akkor ne lehessen működtetni a motoros ponyva tetőt.

NCS-Expertentool és NCS Dummy-t használtam, ezt a kettőt kell átírni:
CVM modul:
HARDTOP_ERKENNUNG
aktiv
CHECK_BLOCK_0
wert_02
A CheckBlock szerintem ellenőrző összeg, ami paritás lehet, nekem wert_01-volt eredetileg, ha ezt nem írom át, hibát ír.

A hardtop figyelő hall szenzor pedig (S164) a HardTop "csatlakozóban" van.
CVM AND CONVERTIBLE TOP



Szia,

Idén télen én is BMW-zek (eddig mindig volt másik autó télre), így vettem keménytetőt.
Mennyire macerás a hardtop "előkészítést" beszerelni? Magad csináltad, vagy szervizbe vitted?

köszi, Levente




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 18. szerda, 09:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 10:02


Sziasztok,

Már csak egy gondom van a HardTop-al, beázik az A oszlopnál mindkét oldalt, befolyik a víz, ha esik az eső.

Leellenőriztem, ez alapján jól van beálítva: Gap dimensions

Hogy lehet megoldani?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 09:51


Sziasztok,

Leírom, hátha jól jön valakinek:
E46 Cabrio HardTop programozás:

Az enyémhez nem volt gyárilag HardTop rendelve, és előkészítés sem volt benne.
Rendeltem bele HardTop "csatlakozót" (Hard Top Lock) , de fel kell progrgamozni.

Ha Fel van rakva a HardTop, akkor ne lehessen működtetni a motoros ponyva tetőt.

NCS-Expertentool és NCS Dummy-t használtam, ezt a kettőt kell átírni:
CVM modul:
HARDTOP_ERKENNUNG
aktiv
CHECK_BLOCK_0
wert_02
A CheckBlock szerintem ellenőrző összeg, ami paritás lehet, nekem wert_01-volt eredetileg, ha ezt nem írom át, hibát ír.

A hardtop figyelő hall szenzor pedig (S164) a HardTop "csatlakozóban" van.
CVM AND CONVERTIBLE TOP



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz jimkarlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. augusztus 21. vasárnap, 14:04


prosport írta:
gatex írta:
n_zoli írta: Hali Mindenkinek!

Látom, nem túl egyszerű kérdést tettem fel. Ezek szerint másoknak is izgalmas lehet a téma... Szombathelyen van egy nagyon ügyes emberke, aki 5 (azaz öt) perc alatt rájött a hibára a látott és tapasztalt tünetekből, s láss csodát, újabb 5 (azaz öt:! perc elteltével minden ismét hibátlanul működött. + még 1-2 praktikus tanáccsal is ellátott a tető tipikus hibalehetőségeivel, azok megelőzési módjaival kapcsolatban.
Ha valakinek szüksége lesz az elérhetőségre, itt jelentkezhet...

S mivel ilyen szépen süt a Napocska, most lehajtjuk a tetőt és megfuttatjuk a ménest... Szép napot mindenkinek!

Z




Szia!


Nekem ugyan 306 cabriom van, de jól jönne egy specialista, mert fél úton megáll a telő...!
Szal nagyon megköszönném, ha megadnád az ember számát!
üdvéter



Szia!

Megadnád nekem is a szombathelyi mester számát?

Előre is köszönöm!



Engem is érdekelne a szombathelyi szaki száma ha van rá lehetőség üdv. jimkarlo


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz prosport

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 06:43


gatex írta:
n_zoli írta: Hali Mindenkinek!

Látom, nem túl egyszerű kérdést tettem fel. Ezek szerint másoknak is izgalmas lehet a téma... Szombathelyen van egy nagyon ügyes emberke, aki 5 (azaz öt) perc alatt rájött a hibára a látott és tapasztalt tünetekből, s láss csodát, újabb 5 (azaz öt:! perc elteltével minden ismét hibátlanul működött. + még 1-2 praktikus tanáccsal is ellátott a tető tipikus hibalehetőségeivel, azok megelőzési módjaival kapcsolatban.
Ha valakinek szüksége lesz az elérhetőségre, itt jelentkezhet...

S mivel ilyen szépen süt a Napocska, most lehajtjuk a tetőt és megfuttatjuk a ménest... Szép napot mindenkinek!

Z




Szia!


Nekem ugyan 306 cabriom van, de jól jönne egy specialista, mert fél úton megáll a telő...!
Szal nagyon megköszönném, ha megadnád az ember számát!
üdvéter



Szia!

Megadnád nekem is a szombathelyi mester számát?

Előre is köszönöm!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz prosport

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 06:41


extremlajos írta: üdv szép napot!
E36 cabriom van 1998 év full elektromos tető...cabrio tető javitásban szakértöt keresek..a hiba következő:tető nyitó kapcsolónál piros led villog...nem nyit nem zár tető...uj tető modullal is ezt csinálja ...minden mikro kapcsoló jo ...végállás oké....nem értem mi a gond...pillangó szárny (az ahová behajtja vászontetőt)folyomatosan be akar csukni mikor már be van zárva...ki tud segiteni javitásban,,,,KÖSZÖNÖM!!!



Szia!

Találtál valami megoldást a tetőre? Nekem is hasonló a problémám!

mike46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz mike46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. február 19. péntek, 12:35


Sziasztok,

Szeretnék venni egy E36 Cabrio-t, közelről még egyet sem láttam, mire kéne figyelni?
Illetve az M52B20 motorról tudja valaki milyen EURO normás?

Köszi a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz extremlajos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. július 16. csütörtök, 19:42


üdv szép napot!
E36 cabriom van 1998 év full elektromos tető...cabrio tető javitásban szakértöt keresek..a hiba következő:tető nyitó kapcsolónál piros led villog...nem nyit nem zár tető...uj tető modullal is ezt csinálja ...minden mikro kapcsoló jo ...végállás oké....nem értem mi a gond...pillangó szárny (az ahová behajtja vászontetőt)folyomatosan be akar csukni mikor már be van zárva...ki tud segiteni javitásban,,,,KÖSZÖNÖM!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 16. csütörtök, 19:44

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz ferencbakos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 15:00


Sziasztok.
Tetoszerkezet gumitomites problemaim vannak, tud valaki ajanlani linket vagy tanacsot kihez forduljak ?

Elore is koszonom.

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.5si
Évjárat: 2006

státusz Paramoci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 07:59


Sziasztok.
A Szombathelyi mester számát meg tudja valaki adni?
Köszi.
Zsolt

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 2.5si
Évjárat: 2006

státusz Paramoci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 13:28


Sziasztok,

Nemrég vettem egy E 85-ös Z4 roadstert, és a teteje nem mindig nyílik le. Ha nyomva tartom a gombot, akkor elindul a nyitási folyamat, kb 2 cm-re felnyílik, de ott megáll. Vissza rendesen visszazár. Rá pár percre meg hibátlanul lenyílik.
Tud valaki rá javaslatot? Melyik szervízben van hozzá értő ember?
Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Zsolt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz Anton

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 19:31


Sziasztok Fórumozók.!

Mint új e36 kabrio tulajdonos, próbálok információkhoz jutni, és megosztani amennyiben tudok segíteni valakin, bár témaköri tudásom, friss BMW tulajdonosként még elég hiányosak
Kérném, hogy aki tud, segítsen a következő problémámban, mert az interneten eddig nem találtam megoldásra... . Elektromos zárószerkezettel rendelkező kabriót vettem, majdnem minden jól működik rajta, kivéve, hogy az utolsó nyitásnál a tető nem akart lenyílni. mint kiderült a szélvédőbe záró kampókat működtető bowden végéröl a valszeg rá préselt csatlakozóvég levált.. ezért kézzel kellett hátratekerni a szerkezetet, hogy a hátsó lengéscsillapitók cseréjét meg tudjuk oldani. Azonban jó lenne ha ujra működne a tető is, és nem kézifogóval kéne tekergetni a bowdent.. Tehát ha valaki tudna ajánlani bowdenest, aki gyárt legyárt ilyen dolgokat, azt rettentően megköszönném !!!!

üdv.. A.

« előző12következő »