Elküldve: 2015. március 24. kedd, 12:02
Na megtalaltam a valaszt. Az N46 központi befecskendezös, mig az N43 meg direkt.
Nem csereszabatos semmi.
Szoval marad a 128 PS es a lassu poroszkalas
Elküldve: 2015. március 24. kedd, 12:02
Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 21:04
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:40
bmw320d4 írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.
Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."
Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.
úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.
A "ki vegyék" és az idézett válaszban szereplő "vissza írható" kissé árulkodó. Olyan mintha ugyanabba az iskolába jártak volna és mindketten lógtak amikor a tanárnéni mondta a szabályokat az igekötőkről meg az egybeírásról vagy mikről.
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:15
YELLOW írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.
Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."
Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.
úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:11
BMWCODE írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.
Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 22:00
BMWCODE írta:bmw320d4 írta:BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.
Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 21:51
bmw320d4 írta:BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 13:14
BMWCODE írta: Sziasztok!
Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.
Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?
http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning
Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 08:34
Elküldve: 2014. november 14. péntek, 14:30
Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:20
YELLOW írta:solyom76 írta:YELLOW írta:solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?
csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.
Ez ugy indult ,hogy érdekelne milyen chip van az automban,mert papiros AC.
Felnit nem is akarok van rajta egy 400k-s oz-schitzer..
Ekkor felvetődőt a kérdés,hogy chipelhető-e.Bár ha megnézed a képeim nem nagyon kell már tuningolni,csak csinositgatni.Magam részéről boldog vagyok ,hogy ilyennel járok,és megtehetem,hogy pénzt áldozzak rá.
Mindezek mellett,igazad lehet , de lehet ,hogy meg kellene próbálni egy chipeltet..
ezaz, hogy papíros AC-s. nem tudom ebbe beletartozik-e a chip-ük is, de ha nem, akkor már csak AC chip lenne a jó. ne hallgass rám tégy úgy, ahogy akarsz, csak egy vélemény voltam.
Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:16
solyom76 írta:YELLOW írta:solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?
csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.
Ez ugy indult ,hogy érdekelne milyen chip van az automban,mert papiros AC.
Felnit nem is akarok van rajta egy 400k-s oz-schitzer..
Ekkor felvetődőt a kérdés,hogy chipelhető-e.Bár ha megnézed a képeim nem nagyon kell már tuningolni,csak csinositgatni.Magam részéről boldog vagyok ,hogy ilyennel járok,és megtehetem,hogy pénzt áldozzak rá.
Mindezek mellett,igazad lehet , de lehet ,hogy meg kellene próbálni egy chipeltet..
Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 20:10
YELLOW írta:solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?
csak ismételni tudom magam. tankold el, vagy kiránduld el inkább azt a pénzt. én azt látom nálad is mint sok másnál, hogy hirtelen "tuning" lázban égsz. (én is voltam így). mindent akarsz, felnik, ültetés, stb, stb. nem baj, de úgy gondolom, ez a chip téma ebben az árkategóriában nem sokat ér. egy AC chip-re azt mondom ok. nem kis béla, és akárki írja őket, vagy épp egy közkézen forgó unisex programot tolnak fel. azt kell mérlegelned, hogy tartós motort akarsz, vagy kicsivel erősebbnek érződőt? biztos lesz, aki megesküszik a chip-re több 100ezres futással. az vagy nem ér valójában semmit, nem csinál semmit, ezért bírja, vagy jó minőségű, nem ócsó van rajta.
Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 19:51
solyom76 írta: Sziasztok.
Most akkor 99' 20d-re van chip tunning vagy nincs,
Csak,mert beszéltem egy szombathelyi sráccal ,aki 50 ért megcsinálná garanciával/1év/
plusz 25 %-ot mondott.
vagy kamú?
Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 19:17