Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 14:20


Teljesen igaza van vsop14 klubtársnak.
Nincs olyan teljesítménynövelési technika legyen ez rendes tununig vagy akár chiptuning ami nem csökkentené a széria alkatrészek élettartamát.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 12:52


Enkozpont74 írta:
Idézet: csak azt írtam, hogy nincs kamu szöveg, hogy az autó károsodása nélkül. Márkás vagy nevenincs tuning, tök mindegy, amit írtam, minden esetben fennáll.


Azért nem tök mindegy...
Aki ezzel foglalkozik és nem csak a software-hez ért, tudja (tudnia kell), hogy miként lehet ezt biztonságosan, az autó éllettartamának csökkentése nélkül csinálni...


Idézet: Ha valaki egy kicsit is ért ehhez a témához,abban meghül a vér az effajta tunningokat látva.A legtöbb ilyen szoftvernél csak durván megemelnek egy-két étéket és nem törõdnek az esetleges következménnyel.A lehetséges korrekciók és a vezérlésben szerpet játszó egyéb értékek nincsenek megfelelõen összehangolva.

Ezért ha van rá lehetõségünk mindig gyõzõdjünk meg,hogy hova viszzük az autónkat és ha lehet olyan céget válasszunk,ahol autós technikai tudással is rendelkeznek,nem csak a szoftver kezelését ismerik.


Nem látom be, hogy miért nem mindegy. attól még, hogy nem gagyi tuning és mondjuk a dugattyú nem fog szétkenõdni, mint a takonylabda, attól még az a plusz 20-30-x% terhelés ott lesz, a kuplung nagyobb nyomatékot fog átvinni így élettartama mindenképp csökken. Teljesen mindegy, hogy értenek-e hozzá vagy sem

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 12:47


De, hogy maradjunk a topik céljánál...

Errõl a cégrõl van infóm. Barátaim össz. 5 autót csináltattak már itt. Minden probléma nélkül...
Valószínûleg én is itt kötök majd ki (tavasszal).

http://www.magictuning.hu/

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 12:43


Idézet: csak azt írtam, hogy nincs kamu szöveg, hogy az autó károsodása nélkül. Márkás vagy nevenincs tuning, tök mindegy, amit írtam, minden esetben fennáll.


Azért nem tök mindegy...
Aki ezzel foglalkozik és nem csak a software-hez ért, tudja (tudnia kell), hogy miként lehet ezt biztonságosan, az autó éllettartamának csökkentése nélkül csinálni...


Idézet: Ha valaki egy kicsit is ért ehhez a témához,abban meghül a vér az effajta tunningokat látva.A legtöbb ilyen szoftvernél csak durván megemelnek egy-két étéket és nem törõdnek az esetleges következménnyel.A lehetséges korrekciók és a vezérlésben szerpet játszó egyéb értékek nincsenek megfelelõen összehangolva.

Ezért ha van rá lehetõségünk mindig gyõzõdjünk meg,hogy hova viszzük az autónkat és ha lehet olyan céget válasszunk,ahol autós technikai tudással is rendelkeznek,nem csak a szoftver kezelését ismerik.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 12:12


Enkozpont74 írta:
vsop14 írta:
hancurozo írta: a "box" és a chip http://powerbox.uw.hu/

na, itt legalább nem nyomják a sódert, hogy az autó károsodása nélkül... Mert én nem hinném, hogy az a +30-50 lóerõ (autótól és boxtól függõen) nem tenne gallyra valamit is elõbb-utóbb az autóban , hiszen nem erre a terhelésre vannak tervezve az alkatrészei. Persze mivel biztonsági tényezõvel vannak tervezve, nem azonnal fog elromlani pl a kuplung, de kifáradásra biztos gyengébb lesz -> élettartama csökken.
Javítsatok ki ha tévednék



Itt a gagyi ill. a nevenincs sufni chptuningok esetén írják a károsodásokat és ettõl óvnak.
A referenciákkal bíró cégeket javasolják csak...


csak azt írtam, hogy nincs kamu szöveg, hogy az autó károsodása nélkül. Márkás vagy nevenincs tuning, tök mindegy, amit írtam, minden esetben fennáll.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 12:10


vsop14 írta:
hancurozo írta: a "box" és a chip http://powerbox.uw.hu/

na, itt legalább nem nyomják a sódert, hogy az autó károsodása nélkül... Mert én nem hinném, hogy az a +30-50 lóerõ (autótól és boxtól függõen) nem tenne gallyra valamit is elõbb-utóbb az autóban , hiszen nem erre a terhelésre vannak tervezve az alkatrészei. Persze mivel biztonsági tényezõvel vannak tervezve, nem azonnal fog elromlani pl a kuplung, de kifáradásra biztos gyengébb lesz -> élettartama csökken.
Javítsatok ki ha tévednék



Itt a gagyi ill. a nevenincs sufni chptuningok esetén írják a károsodásokat és ettõl óvnak.
A referenciákkal bíró cégeket javasolják csak...

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 01:47


hancurozo írta: a "box" és a chip http://powerbox.uw.hu/

na, itt legalább nem nyomják a sódert, hogy az autó károsodása nélkül... Mert én nem hinném, hogy az a +30-50 lóerõ (autótól és boxtól függõen) nem tenne gallyra valamit is elõbb-utóbb az autóban , hiszen nem erre a terhelésre vannak tervezve az alkatrészei. Persze mivel biztonsági tényezõvel vannak tervezve, nem azonnal fog elromlani pl a kuplung, de kifáradásra biztos gyengébb lesz -> élettartama csökken.
Javítsatok ki ha tévednék


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 18:52


Szép dolog az a Snici box .....
2000 Eurot kérnek érte.....
Hardveresen már egy csomó box ugyanazon az elven mûködik (küberl, powerklick, rapid) vagyis a railnyomást emelik a terhelés függvényében, igazán a különbség az emelés okosságában van, a programban - ebben lehet jobb a Snici. Tehát hardveresen egyik se kerül egy tizesnél többe, amit megfizettetnek velünk, az a név. Még az is lehet, hogy a fikázott Bacar is ugyanaz mint az AC, a különbség csak a program.

Az, hogy van-e egy boxban poti, nem jelent már semmit, mert a digi mikrokontrollerek olvassák a poti beállításait és ezzel más programra tudnak átállni. Ettõl függetlenül olyan boxot, ami csak egy nyûves poti, semmi esetre se szabad venni.

Én ott húznám meg a vonalat, hogyha valakinek elég 10-15% erõnövekedés, az vegyen boxot, mert ennyi tartalék van a többi szenzorban, akinek több kell, az menjen csippelni, mert az már nem jön ki hosszú távon a boxból, probléma mentesen. Rövid ideig lehet, de azt az egy szerencsétlen machinált paramétert olyan nagyon el kell tolni, ami középtávon hibát okozhat valamely mechanikai egységben.

Buta dolog ez a chip-box éles vita, szvsz meg kell találni, melyik mire jó, kinek milyen elvárásai vannak, majd aszerint választani. Inkább azzal kellene foglalkozni, hogy a sokféle box közül melyik a gagyi, melyiket nem szabad megvenni, meg hogy melyik csipmester kerülendõ széles ívben.

uff

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 18:33


ducati113 írta:
Zotyi30d írta: Gyerekek!
30d-t kell venni nem chippelegetni


Buta gyerek ha 400Le volna akkor is meg cippelném!!
HA lehet mérne.


Az már a te bajod lenne

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 17:50


Zotyi30d írta: Gyerekek!
30d-t kell venni nem chippelegetni


Buta gyerek ha 400Le volna akkor is meg cippelném!!
HA lehet mérne.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 15:46


Gyerekek!
30d-t kell venni nem chippelegetni

státusz Kukume

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 11:29


Enkozpont74 írta:
kerezsijoc írta: Sziasztok!
Na eddig nekem is fenntartásaim vannak voltak a tunigboxal kapcsolatban

De én nem fikáznám! Mert aki eddig nem próbálta az ne alkosson véleményt. Én sem fikázom a chip tuningot igaz biztosabnak tartom,DE csak a neves márkákat AC.. stb csak sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az eddigi tapasztalatom igaz ami még nem sok 500km fõleg város a 12l fogyasztásom visszaeset 10l re nekem ez is sokat jelent.
Ezen kívûl amit már lentebb írtam, hogy az alsó tartományban jelentõsen jobban megy az autó (kb 1700-tól érezhetõ a különbség, de 2000 mint akit segbe rugtak) igaz én direkt ezt kértem és a pécsi srác is ennek megfelelõen állíttatta be. A potméteren én is meglepõdtem, de mint megtudtamés láttam a beállíott görbének az ívét módosította simította ki.
A felsõbb tartományban annyira nem vettem észre változást igaz csak 140-160 között járok vele,de ez idõ alatt mármin az 500km ben csak ha 20-at mentem pályán
Na ennyi
Nekem eddig bevált de szolok ha valamit tönkretesz


Neked milyen boxod van?


Nekem 360 van!

Vegyetek inkább ti is és Forzában lehet duvajkodni! ))

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 11:27


kerezsijoc írta: Sziasztok!
Na eddig nekem is fenntartásaim vannak voltak a tunigboxal kapcsolatban

De én nem fikáznám! Mert aki eddig nem próbálta az ne alkosson véleményt. Én sem fikázom a chip tuningot igaz biztosabnak tartom,DE csak a neves márkákat AC.. stb csak sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az eddigi tapasztalatom igaz ami még nem sok 500km fõleg város a 12l fogyasztásom visszaeset 10l re nekem ez is sokat jelent.
Ezen kívûl amit már lentebb írtam, hogy az alsó tartományban jelentõsen jobban megy az autó (kb 1700-tól érezhetõ a különbség, de 2000 mint akit segbe rugtak) igaz én direkt ezt kértem és a pécsi srác is ennek megfelelõen állíttatta be. A potméteren én is meglepõdtem, de mint megtudtamés láttam a beállíott görbének az ívét módosította simította ki.
A felsõbb tartományban annyira nem vettem észre változást igaz csak 140-160 között járok vele,de ez idõ alatt mármin az 500km ben csak ha 20-at mentem pályán
Na ennyi
Nekem eddig bevált de szolok ha valamit tönkretesz



...ac-schnitzer boxaim voltak, a régi és az újabb változat is, szóval tudom milyenek ezek a ketyerék ....azokon nem volt potméter.......
Lehet, hogy az életben nem lesz baja a Bacar-tól az autódnak, de az egyik autószerelõ ismerõsöm árulja Békésen ezeket a Bacar boxokat, hááát, voltak érdekes történetei, ezért bátorkodtam fikázni, egy biztos, mindenki maga dönti el, mit csinál az autójával, én ilyen Bacar szettet sosem tennék be az autómba, ja egyébként olcsón lehet szerezni Schnitzer boxot is, csak türelmesen kell várni rá az ebay-en....

petike

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 10:07


kerezsijoc írta: Sziasztok!
Na eddig nekem is fenntartásaim vannak voltak a tunigboxal kapcsolatban

De én nem fikáznám! Mert aki eddig nem próbálta az ne alkosson véleményt. Én sem fikázom a chip tuningot igaz biztosabnak tartom,DE csak a neves márkákat AC.. stb csak sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az eddigi tapasztalatom igaz ami még nem sok 500km fõleg város a 12l fogyasztásom visszaeset 10l re nekem ez is sokat jelent.
Ezen kívûl amit már lentebb írtam, hogy az alsó tartományban jelentõsen jobban megy az autó (kb 1700-tól érezhetõ a különbség, de 2000 mint akit segbe rugtak) igaz én direkt ezt kértem és a pécsi srác is ennek megfelelõen állíttatta be. A potméteren én is meglepõdtem, de mint megtudtamés láttam a beállíott görbének az ívét módosította simította ki.
A felsõbb tartományban annyira nem vettem észre változást igaz csak 140-160 között járok vele,de ez idõ alatt mármin az 500km ben csak ha 20-at mentem pályán
Na ennyi
Nekem eddig bevált de szolok ha valamit tönkretesz


Neked milyen boxod van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 10:04


Sziasztok!
Na eddig nekem is fenntartásaim vannak voltak a tunigboxal kapcsolatban

De én nem fikáznám! Mert aki eddig nem próbálta az ne alkosson véleményt. Én sem fikázom a chip tuningot igaz biztosabnak tartom,DE csak a neves márkákat AC.. stb csak sajnos nem engedhetem meg magamnak.
Az eddigi tapasztalatom igaz ami még nem sok 500km fõleg város a 12l fogyasztásom visszaeset 10l re nekem ez is sokat jelent.
Ezen kívûl amit már lentebb írtam, hogy az alsó tartományban jelentõsen jobban megy az autó (kb 1700-tól érezhetõ a különbség, de 2000 mint akit segbe rugtak) igaz én direkt ezt kértem és a pécsi srác is ennek megfelelõen állíttatta be. A potméteren én is meglepõdtem, de mint megtudtamés láttam a beállíott görbének az ívét módosította simította ki.
A felsõbb tartományban annyira nem vettem észre változást igaz csak 140-160 között járok vele,de ez idõ alatt mármin az 500km ben csak ha 20-at mentem pályán
Na ennyi
Nekem eddig bevált de szolok ha valamit tönkretesz