« előző1234következő »
SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 11:41


peetie írta: Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d


Persze....en arra irtam hogy nem kell amit viktor e46 irt, emelkedo....elfogyott az ero.... visszavalt stb....normal ( nem versenyzos ) esetbe erre nincs is szukseg siman felhuzza alap fordulatrol es meg se erezte volna a suzukis kemenykedeset.....

Haverjaimnak van seat leon 140le, audi 150le dizel, mind jo. egy indulason eldolhet fel hossz , egy hossz stb. Nem isten a bmw de nem kell fikazni a dizelt.

Viktor e46 megjavittatja es minden oke lesz
peace :p

státusz Gabesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 09:20


Sziasztok!!

Nekem is van ilyen problémám a géppel 320d 1999-es.
Ezt a légtömegmérõt lehet javítani vagy kuka???
kösz

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 08:46


Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 06:33


...és hát ugye van a kalapos BMW-s...

Én foglalkozásomból adódóan kb. 2000 különbözõ autót vezettem már, nem kérdés, hogy manapság a dízel jobban megy mint egy benzines, azonban nem annyira, amennyire sokan "arcoskodnak" a 650 ezredik kilométert lefutott Passatjukkal. Én csak azért merek versenyezni az ilyenekkel, mert totál tisztában vagyok vele, hogy mit tud az autója...
Általában kevesebbet...

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 05:35


Sziasztok!

Off leszek.Bocsánat.Jókat derültem már ne is haragudj Viktor_E46, az eseteden. Ne érts félre, sajnálom, hogy beteg az autód! Inkább a szuzukis dolgon vigyorogtam. Elõre leszögezem, semmiféle szuzuki nincs a családban, nem volt, nem is lesz. Valahogy sosem értettem meg azt a vezetési mentalitást amit bemutattál. Teljesen mindegy, hogy milyen technikai, vezetéstechnikai (kivétel a nem becsületes, leszorítós, aljas vezetéssel) okokból, ha valaki alulmarad egy hajtás küzdelemben, utána, nem tudom miért kell ráhajtani, letolni, ledudálni, levillogni, beinteni stb. Az elsõ lehetõségnél el kell mellette menni, hogy beforduljon a tükre, ennyi. Ettõl hívnak kollektíven mindenkit köcsög bmw-snek. Én is leállok néha egyszer egyszer szuzukikkal versenyezni, hagyom örülni õket. Nekik is jár. (persze az már más kérdés, mikor életveszélyes vezetési technikát mutat be az ellenfél - inkább elengedem) De vannak köztük is eredeti arcok, akik ugyanugy élvezkednek mint mi mindannyian, nekik ugyanaz a szuzuki, mint nekünk a bmw... Tudom, ha csak el akarnánk jutni A-ból B-be, megelégedtünk volna mindannyian egy szuzukival is, de mivel nem, ezért van bmw-nk. Ismerjük az autó ezer arcát, mibe kerül az alakatrész, mennyi baj van vele, mennyire szeretik mostanában elkötni, mennyire jó vezetni, milyen öröm, ha rendesen megy, milyen ha utánnadnéznek az utcán. stb. Vállaltuk mindezt. Tudjuk, hogy erõt, felsõbbrendûséget, méltóságot, félelmet sugároz és van benne kraft. Ezért szeretjük. Ehhez méltóan kéne viselkedni, fõleg az utakon. Bocs, hogy beszóltam!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 21:04


Sztem kar fikazni a dizelt, 1800 tol huz nyomatek 330 , vissza se kell valtani csak meglepni.......pontosan ilyen szitukba abszolut veri a benyakot amit meg porgethetsz hogy menjen.

Amugy meg a multkor haverokkal volt csapatas es mikor odavertem tobbszor a 150les benyakos renault megane csak kerdezgette a haver chippes chippes, mondom nem....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 17:41


Viktor e 46 !
Nekem a leírásodból az derül ki, hogy csak akkor nem megy ha nagyon szeretnéd tehát amikor odataposol neki.
Ha így van akkor mindenképpen az üzemanyagszûrõket cseréld ki, mert lehet, hogy már kezd eltömõdni és képtelen átengedni a megfelelõ mennyiségû üzemanyagot.
Egyébként a suzukis szitud abszolút nem egyedi.
Folyamatosan ezt csinálják.


státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 17:39


Szerintem ha semmit nem írok, azzal is mindent elmondtam

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 16:35


Kicsit off leszek...de, benzin forever!!!! ))
Én a TDI Passatokkal TDCI Mondeokkal szoktam így csinálni...))...kicsit legalább kikormolják a kipufogót...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 16:28


Viktor_E46 írta: Szevesztok!

Ha valakivel történt már ilyesmi, akkor megköszönném, ha beavatna, hogy mi lehet már megint a kocsimmal!
Elõször is már egy ideje észrevettem, hogy nem mindig úgy megy a gép, mint ahogy kéne. Gázadáskor szokta csinálni, hogy nem húz egészen úgy, mint ahogy az illene, utána egyszercsak nagy füst (egyébként 2002-es 20d) és megindul rendesen. Közben vmi nyikorog, de az nem tuti, hogy összefügg, mert vmelyik szíj eléggé odavan, akár lehet az is. Tippeltünk arra, hogy az üzemanyagellátásban lehet vmi hiba, de nem nagyon feszegettük a kérdést, mert a másik kocsimat lerongyolta egy barom, úgyhogy mindig használnom kell a kis BMW-met, ezért nem tudom lerakni egy napra sem, hogy nyugodtan szétszedhessük.
Na szóval viszont amit ma csinált, hát az már gáz volt, de nagyon!!! Életem egyik legmegalázóbb élményét éltem át miatta!! A szitu a következõ volt: 10%-os emelkedõ, 3 sáv (fel 2, le 1), mentem felfele, padlóztam neki, mert siettem is, meghát azért élveztem is. Külsõ sávban "tuning" Suzuki vánszorgott 100-al. Itt jön a lényeg: pont amikor közeledtem ahhoz a fostaligához, éreztem, hogy megy el a kocsimból az erõ, a fogyasztásmérõ visszaesett 10l-re, és bárhogy rugdostam a gázt, nem indult meg. Tehát pont amikor melléértem, addigra már én is csak 100-al vánszorogtam. A köcsög meg átnéz, vigyorog, visszapakol egyet, hallottam, hogy majdnem kihullik abból a szarból a motor, de ezért szépen lassan kb 110-el elkezdett ellépni! Én meg kb csak annyit tudtam csinálni, hogy bemutattam neki, rugdostam a gázt, de semmi, "ellépett", "lenyomott". Utána persze amikor vége lett az emelkedõnek, akkor minden kanyarban toltam le az útról, dudáltam rá, meg villogtam, de aztán egynesben megint semmi esélyem nem volt. A vicc az, hogy utána, amikor elkanyarodott elõlem, megint jó lett a kocsi. Hasonlót egyébként csinált már, de ennyire és ilyen gáz szituban még nem!!
Szóval vkinek vmi tipp?? Vmi szenzoros történet esetleg? Help me please!!!


szinte biztos vagyok a létgömegmérõ és esetleg a vezérmûtengely jeladó hibájában!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 15:56


Viktor_E46 írta: Szevesztok!

Ha valakivel történt már ilyesmi, akkor megköszönném, ha beavatna, hogy mi lehet már megint a kocsimmal!
Elõször is már egy ideje észrevettem, hogy nem mindig úgy megy a gép, mint ahogy kéne. Gázadáskor szokta csinálni, hogy nem húz egészen úgy, mint ahogy az illene, utána egyszercsak nagy füst (egyébként 2002-es 20d) és megindul rendesen. Közben vmi nyikorog, de az nem tuti, hogy összefügg, mert vmelyik szíj eléggé odavan, akár lehet az is. Tippeltünk arra, hogy az üzemanyagellátásban lehet vmi hiba, de nem nagyon feszegettük a kérdést, mert a másik kocsimat lerongyolta egy barom, úgyhogy mindig használnom kell a kis BMW-met, ezért nem tudom lerakni egy napra sem, hogy nyugodtan szétszedhessük.
Na szóval viszont amit ma csinált, hát az már gáz volt, de nagyon!!! Életem egyik legmegalázóbb élményét éltem át miatta!! A szitu a következõ volt: 10%-os emelkedõ, 3 sáv (fel 2, le 1), mentem felfele, padlóztam neki, mert siettem is, meghát azért élveztem is. Külsõ sávban "tuning" Suzuki vánszorgott 100-al. Itt jön a lényeg: pont amikor közeledtem ahhoz a fostaligához, éreztem, hogy megy el a kocsimból az erõ, a fogyasztásmérõ visszaesett 10l-re, és bárhogy rugdostam a gázt, nem indult meg. Tehát pont amikor melléértem, addigra már én is csak 100-al vánszorogtam. A köcsög meg átnéz, vigyorog, visszapakol egyet, hallottam, hogy majdnem kihullik abból a szarból a motor, de ezért szépen lassan kb 110-el elkezdett ellépni! Én meg kb csak annyit tudtam csinálni, hogy bemutattam neki, rugdostam a gázt, de semmi, "ellépett", "lenyomott". Utána persze amikor vége lett az emelkedõnek, akkor minden kanyarban toltam le az útról, dudáltam rá, meg villogtam, de aztán egynesben megint semmi esélyem nem volt. A vicc az, hogy utána, amikor elkanyarodott elõlem, megint jó lett a kocsi. Hasonlót egyébként csinált már, de ennyire és ilyen gáz szituban még nem!!
Szóval vkinek vmi tipp?? Vmi szenzoros történet esetleg? Help me please!!!

Lehet a légtömeg mérõ szarakszik.

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. december 02. vasárnap, 15:22


Szevesztok!

Ha valakivel történt már ilyesmi, akkor megköszönném, ha beavatna, hogy mi lehet már megint a kocsimmal!
Elõször is már egy ideje észrevettem, hogy nem mindig úgy megy a gép, mint ahogy kéne. Gázadáskor szokta csinálni, hogy nem húz egészen úgy, mint ahogy az illene, utána egyszercsak nagy füst (egyébként 2002-es 20d) és megindul rendesen. Közben vmi nyikorog, de az nem tuti, hogy összefügg, mert vmelyik szíj eléggé odavan, akár lehet az is. Tippeltünk arra, hogy az üzemanyagellátásban lehet vmi hiba, de nem nagyon feszegettük a kérdést, mert a másik kocsimat lerongyolta egy barom, úgyhogy mindig használnom kell a kis BMW-met, ezért nem tudom lerakni egy napra sem, hogy nyugodtan szétszedhessük.
Na szóval viszont amit ma csinált, hát az már gáz volt, de nagyon!!! Életem egyik legmegalázóbb élményét éltem át miatta!! A szitu a következõ volt: 10%-os emelkedõ, 3 sáv (fel 2, le 1), mentem felfele, padlóztam neki, mert siettem is, meghát azért élveztem is. Külsõ sávban "tuning" Suzuki vánszorgott 100-al. Itt jön a lényeg: pont amikor közeledtem ahhoz a fostaligához, éreztem, hogy megy el a kocsimból az erõ, a fogyasztásmérõ visszaesett 10l-re, és bárhogy rugdostam a gázt, nem indult meg. Tehát pont amikor melléértem, addigra már én is csak 100-al vánszorogtam. A köcsög meg átnéz, vigyorog, visszapakol egyet, hallottam, hogy majdnem kihullik abból a szarból a motor, de ezért szépen lassan kb 110-el elkezdett ellépni! Én meg kb csak annyit tudtam csinálni, hogy bemutattam neki, rugdostam a gázt, de semmi, "ellépett", "lenyomott". Utána persze amikor vége lett az emelkedõnek, akkor minden kanyarban toltam le az útról, dudáltam rá, meg villogtam, de aztán egynesben megint semmi esélyem nem volt. A vicc az, hogy utána, amikor elkanyarodott elõlem, megint jó lett a kocsi. Hasonlót egyébként csinált már, de ennyire és ilyen gáz szituban még nem!!
Szóval vkinek vmi tipp?? Vmi szenzoros történet esetleg? Help me please!!!

« előző1234következő »