Elküldve: 2008. október 07. kedd, 09:22
Már beszéltem rhantos mesterrel, valamikor a jövõ héten lesz ideje foglalkozni a vassal, akkor megkérem, hogy tegye vissza a gyári szíjakat. Meg végre ha minden igaz, kitisztítja a xenont, mert lóf***t se látok... Ha nem az a baj, akkor megyek szemüvegééé.
Burns írta:Enkozpont74 írta:Burns írta: Van egy autószerelõ haverom, aki BMW-t is javít és mondta, hogy eddig amit berakott mindegyik nyikkan indításkor. Õ a gyárit javasolta, csak sajnos akkor már a szíj rajta volt, amikor dumáltunk errõl. Vélhetõen nem fog elszakadni, csak kellemetlen a hangja.
Én azért cseréltettem le a szíjakat is, mert az ékszíjtárcsa cserekor javasolták, hogy akkor már ezt is...
De, ami rajta volt, gyári szíjaknak látszólag semmi baja.
Szerinted, mielõtt cseréltetek feszítõket, nem érdemes visszatenni ezeket és kipróbálni???
Ha pedig jó a használt, gyári szíjjal, akkor ne haygjam rajta azokat???
Nekem a gyári szíj nem nyikkant. A feszítõ görgõ halála után került rá a Gates. Ua a feszítõ és csúszik. Tehát a szíj a hibás. sajnos a gyári elszakadt így már nem tudom kipróbálni, de Te megteheted.