John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. március 03. péntek, 20:49


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben is a magasabb értékű Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?


én nem hallottam ilyenről még.

Javítottam a hsz-em.Felhívtam a Szolnoki Bm szakszervízt ahol azt mondták hogy 500 Km-után a vezérlőkben átíródik a Km (Abban az esetben ha a bontott óracsoportban magasabb az érték mint a valós.)Viszont most alacsonyabb Km-et mutat az Óracsoport és így akartam kérdezni csak már fáradt vagyok hogy az óracsoportban vissza tud állni a valós értékre.


ilyenről volt már szó itt is, de én saját szemmel, vagy videón se láttam ilyet. legalábbis nem rémlik.

(A Cdg program kft-t felhívtam azt mondták hogy az óracsoporttól tanulja fel a kulcs a Km-állást de megelőztem a dolgot. ) Megoldottam a problémát,átrakattam a gyári Eepromom a bontott óracsoportéba és visszajött a valós km-em és nincs szabotázspont.Hálleluja...
Egy hibakódot találtam csupán az óracsoportba:"250 no CAN ID EGS1 Error freqency:40 Open circuit error presents " Mintha az automataváltóvezérlőt keresné de az enyém manuál.Figyelmenkívül hagyhatom ezt a hibakódot? (Törlés után visszadobja de más hibakód nincs..)

Át is kódoltam Manuálra,hibamentes a cluster



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. március 02. csütörtök, 22:42


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben is a magasabb értékű Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?


én nem hallottam ilyenről még.

Javítottam a hsz-em.Felhívtam a Szolnoki Bm szakszervízt ahol azt mondták hogy 500 Km-után a vezérlőkben átíródik a Km (Abban az esetben ha a bontott óracsoportban magasabb az érték mint a valós.)Viszont most alacsonyabb Km-et mutat az Óracsoport és így akartam kérdezni csak már fáradt vagyok hogy az óracsoportban vissza tud állni a valós értékre.


ilyenről volt már szó itt is, de én saját szemmel, vagy videón se láttam ilyet. legalábbis nem rémlik.

(A Cdg program kft-t felhívtam azt mondták hogy az óracsoporttól tanulja fel a kulcs a Km-állást de megelőztem a dolgot. ) Megoldottam a problémát,átrakattam a gyári Eepromom a bontott óracsoportéba és visszajött a valós km-em és nincs szabotázspont.Hálleluja...
Egy hibakódot találtam csupán az óracsoportba:"250 no CAN ID EGS1 Error freqency:40 Open circuit error presents " Mintha az automataváltóvezérlőt keresné de az enyém manuál.Figyelmenkívül hagyhatom ezt a hibakódot? (Törlés után visszadobja de más hibakód nincs..)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. március 02. csütörtök, 22:29


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben is a magasabb értékű Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?


én nem hallottam ilyenről még.

Javítottam a hsz-em.Felhívtam a Szolnoki Bm szakszervízt ahol azt mondták hogy 500 Km-után a vezérlőkben átíródik a Km (Abban az esetben ha a bontott óracsoportban magasabb az érték mint a valós.)Viszont most alacsonyabb Km-et mutat az Óracsoport és így akartam kérdezni csak már fáradt vagyok hogy az óracsoportban vissza tud állni a valós értékre.


ilyenről volt már szó itt is, de én saját szemmel, vagy videón se láttam ilyet. legalábbis nem rémlik.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. március 01. szerda, 18:31


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben is a magasabb értékű Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?


én nem hallottam ilyenről még.

Javítottam a hsz-em.Felhívtam a Szolnoki Bm szakszervízt ahol azt mondták hogy 500 Km-után a vezérlőkben átíródik a Km (Abban az esetben ha a bontott óracsoportban magasabb az érték mint a valós.)Viszont most alacsonyabb Km-et mutat az Óracsoport és így akartam kérdezni csak már fáradt vagyok hogy az óracsoportban vissza tud állni a valós értékre.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. március 01. szerda, 18:27


John írta: Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben is a magasabb értékű Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?


én nem hallottam ilyenről még.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. március 01. szerda, 18:25


Sziasztok. (Bocs ha újat nyitottam ezzel a témával de nem akarok piramist.)Vadásztam egy másik óracsoportot is aminek viszont megegyezik az Eeprom száma 35080 viszont ebbe meg kevesebb Km-van mint a valós Km.Igaz-e amit a szakszervíz mondott hogy :"Kb 500 Km-után átíródik a többi vezérlőben a Km." A kérdésem lényege ha ez így igaz,akkor egy idő után az eredeti Km-em visszaáll az óracsoportban is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2023. március 01. szerda, 18:28

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. február 17. péntek, 15:14


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben


Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell?


NCS-sel lehet, ha éppen engedi. de ha ott állítod, az is visszaellenőrizhető, ha valaki nagyon belemegy, hogy történt átírás. pontosan nem tudom, mert sosem csináltam km átírást. pedig volt, aki szerette volna. nyilván ez nem olyan eset, de ebben a részben nincs kézzel fogható tapasztalatom.

Köszi.A pontocska eltűnne?


a pontocska két dolog miatt van. vagy a km, vagy az alvázszám (VIN) nem egyezik az óracsoport és a lámpamodul között. eltérés van. a lámpamodulban a km 50km-ként íródik be, így annyi eltérés lehet. ugye neked másik óracsoport lett, így sem a km, sem az VIN nem stimmel. ezt kell korrigálni.

Köszönöm.Voltam ma reggel a helyi (Vidéki) autódiagnosztikásnál és ő sem tudta átírni de igazolta az állításom hogy tényleg látja az autó hogy kevesebb Km van benne.Ezt melyik modulból tudom kiolvasni amit az autó tárol a valóst? A másik kérdésem hogy a műszerfalban lévő eprom valóban csak egyszer írható vagy igaz az álltás hogy az Fl előttit többször lehet de nem végtelenszer? Tanácsotlak ilyet Inpával:"Az "F6" funkció használatához az Inpa-ban az "Instrument Cluster" menüben kell lennie. A "F6" funkció lépései az alábbiak:

Válassza ki az "Instrument Cluster" menüt az Inpa-ban.

Válassza ki az autótípusát.

Válassza ki a protokollt, amelyen keresztül az Inpa a járművel kommunikál.

Válassza ki az "F6" funkciót az almenüből.

Írja be az új kilométeróra állást az Inpa-ban.

Kattintson az "OK" gombra.

Várja meg, amíg az Inpa végrehajtja az új beállításokat az óracsoport modulban.

Ellenőrizze az óracsoportot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kilométeróra állása helyesen frissült."
Ncs-el meg ezt:"Az Ncs Expert programmal a következő módon lehet kiolvasni a valós kilométeróra állást:

Csatlakoztasd az autót az Ncs Expert szoftverrel kompatibilis interfész segítségével a számítógépedhez.

Indítsd el az Ncs Expert programot, és válaszd ki az autó típusát és modelljét a programban.

Az Ncs Expertben navigálj az "Applications" menübe, majd válaszd ki az "Instrument Cluster" opciót.

Az "Instrument Cluster" menüben válaszd ki a "Diagnosis" opciót.

A "Diagnosis" menüben válaszd ki a "Readout values" opciót.

A "Readout values" menüben válaszd ki a "Instrument Cluster" opciót.

Az "Instrument Cluster" menüben keresd meg a kilométeróra állására vonatkozó értéket. Ez a "KOMBI Mileage" vagy "KOMBI KM" néven jelenhet meg.

A kilométeróra állásának valódi értéke az "Actual value" mezőben jelenik meg." Vajon helytállóak ezek a lépések?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. február 14. kedd, 23:18


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben


Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell?


NCS-sel lehet, ha éppen engedi. de ha ott állítod, az is visszaellenőrizhető, ha valaki nagyon belemegy, hogy történt átírás. pontosan nem tudom, mert sosem csináltam km átírást. pedig volt, aki szerette volna. nyilván ez nem olyan eset, de ebben a részben nincs kézzel fogható tapasztalatom.

Köszi.A pontocska eltűnne?


a pontocska két dolog miatt van. vagy a km, vagy az alvázszám (VIN) nem egyezik az óracsoport és a lámpamodul között. eltérés van. a lámpamodulban a km 50km-ként íródik be, így annyi eltérés lehet. ugye neked másik óracsoport lett, így sem a km, sem az VIN nem stimmel. ezt kell korrigálni.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. február 14. kedd, 20:38


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben


Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell?


NCS-sel lehet, ha éppen engedi. de ha ott állítod, az is visszaellenőrizhető, ha valaki nagyon belemegy, hogy történt átírás. pontosan nem tudom, mert sosem csináltam km átírást. pedig volt, aki szerette volna. nyilván ez nem olyan eset, de ebben a részben nincs kézzel fogható tapasztalatom.

Köszi.A pontocska eltűnne?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. február 14. kedd, 20:21


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben


Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell?


NCS-sel lehet, ha éppen engedi. de ha ott állítod, az is visszaellenőrizhető, ha valaki nagyon belemegy, hogy történt átírás. pontosan nem tudom, mert sosem csináltam km átírást. pedig volt, aki szerette volna. nyilván ez nem olyan eset, de ebben a részben nincs kézzel fogható tapasztalatom.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. február 14. kedd, 18:42


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben




Másik óracsoport megoldotta a problémát.Viszont most kb 100.000-el több Km-et mutat az óracsoport meg egy kis pontocska is van ott sajnos ami ugyebár a "Manipuláció" jele.Az eredeti óraállást vissza lehet állítani Ncs expert-el vagy Inpával úgy hogy a pontocska eltűnjön vagy ehhez több kell?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. február 07. kedd, 20:19


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

Igen valami rémlik hogy van ott pár bizti,na holnap ellenőrzöm.Csak ne lenne ilyen cefet hideg kint..
Mindjárt ránézek Tis-ben





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2023. február 07. kedd, 20:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. február 07. kedd, 20:06


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.


Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)


motortérben is van, bal sarok a szélvédőnél. ahol az ECU is van, vagy a fékfolyadék tartály. de fejből nem tudom a kiosztást. meg mostanában olaszokkal szívok.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2023. február 07. kedd, 19:24


YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.

Köszi.A kesztyűtartóban a 3-biztosítékot (10-34-43-as) átnéztem,nem mentek ki.Van máshol is? (Apropó,a hátttérvilágítás világít,de minden más fekszik kivéve a jobb alsó sarokban a két ikon.)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2023. február 07. kedd, 19:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. február 07. kedd, 17:59


John írta:
Sziasztok.Nem tudom jó helyre írok-e de Óracsoportom semmit nem mutat kivéve az Asc és az öv csatolás ikont.Nem tudok semmi vezérlővel kommunikálni még a rádióval sem se az Lsz-el talán az Asc-vel igen meg a légzsákkal kb.Kérdésem lényege hogy úgy tudom a műszerfal egy getaway is egyben és elvileg azért sem tudok belépni a vezérlőkbe viszont leginkább a kérdésem lényege az lenne hogy:Melyik megoldás gazdaságosabb? Venni bontva egy óracsoportot vagy van-e olyan lehetőség hogy kimondottan az óracsoport nyáklapján a hibás egységet kicseréltetni,illetve egy teszterre rá dugni? A gyakorlat mit mutat? 7-év után ilyen bosszantó hibát,bár állítólag típusbetegség de ennél nagyobb baja ne legyen


biztosítékok jók? a műszerfalnak is van, ha jól emlékszem, illetve magának a kommunikációnak is, meg minden is kapcsolatban van. szóval előbb nézd meg az összes biztit.