« előző12következő »

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 16:50


Szia!

Részemrõl a maszekokról beszélnélek le, mert én pont fordítva jártam mint te. Korábban leírtam, de törölték a topikot valószínûleg.
Szóval 99-es 316i-om van, 240e km-rel és mióta márkaszervízben megjavíttattam, nincs vele baj. Elõtte egy maszekhoz lett hordva, nem az enyém volt ekkor, de azok csak kerülgették a problémákat.
Ingadozott az alapjárat ezen is, és miután kicserélték az alapjárati motort és nem javult a dolog, lehúzták róla a csatit, úgy vész módban megy én nem ingadozott. Lényegében a motor szabályozatlanul mûködött..
A kecskeméti szervízben a kartellgázszelep cserét 18-ért megúsztam, azóta tökéletes, az amivel a maszekok 3 évig küzdöttek.
A kecskeméti csapat nagyon rendes, nem lehúzósak. Ha jól megcsinálják, becsülettel akkor kérjenek érte normális munkadíjat. Nem beszélve az esetleges garanciális javításokról, szerintem nem sok maszek vállal ténylegesen garanciát a javításra.
Egy (maszek) szerelõ 80e -ért lambdaszondát akat velem cseréltetni, ezt a mókát kecskeméten 4 gyertya cserével megúsztam..
Üdv.:
cobi

státusz tszalai

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 07:15


Köszi mindenkinek az értékes infókért!
Az apró-cseprõ hibákba már beletörõdtem, nem foglalkozom vele mert tudom, hogy a többi is ilyen.

Visszatérve az eredeti problémámra (mint említettem, az ominózus kartergáz visszavezetõ szelep és a csõ a toldalékkal nem lett kicserélve) a kocsi az olajcsere óta megjavult, értsd: tökéletes az alapjárat, jól megy, szép a hangja, azonnal és határozottan áll le amikor elfordítom a kulcsot. Ennek ellenére, a szakszervíz szerint ezzel nincs elintézve a dolog, szóval rám illetve a döntésemre vár egy újabb 1ooEzer forintos kiadás (a szelepfedél amibe az említett kartergáz visszavezetõ szelep be van integrálva plusz a csõ plusz a munkadíj plusz 1 nap)

Szerintetek ezt még kicseréltessem vagy teljesen felesleges?

Hol tudok beszerezni eredeti BMW alkatrészeket és olajat?

Végül, kihez vihetném a kocsit? Lehetõleg Budapesten vagy környékén.

Köszi és Üdv.
Tibi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 00:26


peetie írta: BarG megoldása az tuti! Viszont, a márkaszervízben engedik,hogy hozott alkatrészt szereltess be?? Hol? Mert akkor én is oda viszem


Olajat KÖTELEZÕ elfogadniuk, ez már uniós elõírás, de nyilvánvalóan megfelelõnek kell lenni, rajta kell lenni a BMW-s minõsítésnek. Más gépészeti alkatrészeket nem kötelesek beépíteni, de ez ugye nem függ össze a garanciafüzet érvényesítésével - ergo ezt máshol megcsináltathatod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz fazi79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 16:05


Hello. Nem kell félni a 316i-tól nekem is az van 2002 év végi. Már 200e km van és használtan vettem Német o. nagyon szép megkimélt állapotban. Nincs vele semmi baj nagyon meg vagyok vele elégedve, de én is azt mondom nem szabad márkaszervizbe vinni eggy megbizható maszeknál nincs jobb.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 13:58


BarG megoldása az tuti! Viszont, a márkaszervízben engedik,hogy hozott alkatrészt szereltess be?? Hol? Mert akkor én is oda viszem

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 13:36


Ferko írta: TSzalai !
Nyugalom.
Nekem pont ilyen a kocsim mint a tiéd. Én is újonnan vettem.
Viszont mivel én autószerelõ vagyok ( voltam régen ) megvettem hozzá a javítási kézikönyvet és mivel érzek magamban annyit, hogy a legfontosabb karbantartást, javítást magam is meg tudom csinálni nem voltam még vele szervízben.
Ahogy átvettük a kocsit már az elsõ este gyanús volt, hogy semmit nem látok a lámpákkal. Másnap telefon ( váci út ) igen persze hozza azonnal csináljuk. Ezen felül a jobb és bal hátsó lámpák illesztési hézagai nem voltak egyformák. Magyarul a jobb hátsó lámpát nem jó pozícióban szerelték. ( széria hiba volt akkor. ) Elmentem a szervízbe 1,5 óráig várattak. El nem tudom képzelni mit csináltak eddig. A fényszóró jobb lett, de még mindíg nem volt jó. A hátsó lámpa miatt vissza kell hoznom máskor mert az egy napos mumka, mert szét kell szedni a kárpitot hozzá mondták õk. Na elkeseredve hazamentem és 15 perc alatt helyre raktam a lámpát és 10 perc alatt beállítottam a lámpákat a falra vetítve.
Én azóta nem voltam szervízben. Becsületesen cserélem a szûrõket olajat. A szûrõket csak kizárólag a BMW- nél veszem. Olajat pedig a Castrolnál a gyári elõírtat. Elvittem hibakód kiolvasásra és szervíz kijelzõ törlésre 7000 Ft-ért csinálták meg. Nekem most 44000 km van benne tehát pont olyan kevés mint a Tiédben. Minden évben egyszer kitakarítom a fékeket, gondosan átnézem alul, motortérben stb.. így mûszaki vizsgára csak odagurultam vele és tényleg ahogy írtad pár ezer Ft volt. Én azt javaslom keress egy jó szerelõt és tényleg legyél a kocsi mellett.
Azon meg ne csodálkozz, hogy régen más volt. Minden tipus ilyen és ehhez hasonló elektromos hibákkal küzd.
A Bömit meg szeresd Õ nem tehet arról, hogy így elbántak vele.
Látod próbál neked kedveskedni megjavítja magát.


Teljesen igazad van, az a legjobb, ha magad csinálod , vagy legalább ott vagy, amikor a szervíz történik, de van egy csekélyke probléma: mihelyst eladni próbálod a gépedet, a parannoid piac (paranoiás vevõk) egybõl milliós áreséssel jutalmaz, ha nincs vezetett szervízkönyved, pedig esetleg kétszer gondosabb voltál mint az, aki márkaszervízbe hordja a gépét. Erre azt találtam ki, hogy hordom a gépet 30000-ként márkaszervízbe, de viszem az olajat - harmadáron ugyanazt, amit a szervíz is tenne bele, és közbe 15000-ként csináltatok olajcserét BMW szerelõvel, de maszekba. Így van pöcsétem is, meg nyugalmam is, sõt a szervízzel is jóban vagyok, érdemes, mert info ellátottságban sokkal elõrébb vannak a mezei szerelõknél.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 07:23


TSzalai !
Nyugalom.
Nekem pont ilyen a kocsim mint a tiéd. Én is újonnan vettem.
Viszont mivel én autószerelõ vagyok ( voltam régen ) megvettem hozzá a javítási kézikönyvet és mivel érzek magamban annyit, hogy a legfontosabb karbantartást, javítást magam is meg tudom csinálni nem voltam még vele szervízben.
Ahogy átvettük a kocsit már az elsõ este gyanús volt, hogy semmit nem látok a lámpákkal. Másnap telefon ( váci út ) igen persze hozza azonnal csináljuk. Ezen felül a jobb és bal hátsó lámpák illesztési hézagai nem voltak egyformák. Magyarul a jobb hátsó lámpát nem jó pozícióban szerelték. ( széria hiba volt akkor. ) Elmentem a szervízbe 1,5 óráig várattak. El nem tudom képzelni mit csináltak eddig. A fényszóró jobb lett, de még mindíg nem volt jó. A hátsó lámpa miatt vissza kell hoznom máskor mert az egy napos mumka, mert szét kell szedni a kárpitot hozzá mondták õk. Na elkeseredve hazamentem és 15 perc alatt helyre raktam a lámpát és 10 perc alatt beállítottam a lámpákat a falra vetítve.
Én azóta nem voltam szervízben. Becsületesen cserélem a szûrõket olajat. A szûrõket csak kizárólag a BMW- nél veszem. Olajat pedig a Castrolnál a gyári elõírtat. Elvittem hibakód kiolvasásra és szervíz kijelzõ törlésre 7000 Ft-ért csinálták meg. Nekem most 44000 km van benne tehát pont olyan kevés mint a Tiédben. Minden évben egyszer kitakarítom a fékeket, gondosan átnézem alul, motortérben stb.. így mûszaki vizsgára csak odagurultam vele és tényleg ahogy írtad pár ezer Ft volt. Én azt javaslom keress egy jó szerelõt és tényleg legyél a kocsi mellett.
Azon meg ne csodálkozz, hogy régen más volt. Minden tipus ilyen és ehhez hasonló elektromos hibákkal küzd.
A Bömit meg szeresd Õ nem tehet arról, hogy így elbántak vele.
Látod próbál neked kedveskedni megjavítja magát.


státusz tszalai

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 17:12


Mindenkinek köszönöm a segítséget! Úgy tûnik a márkaszervizek nem örvendenek valami nagy népszerûségnek. Jah, igen, én is elmebeteg borsosnak gondolom azokat az árakat amiket felsoroltam, és nagy büdös bunkónak érezném magam ha nem lenne igaz amit írtam. Szerencsére megvan az összes számla (tételesen), szóval ...

Az elsõ hibát talán akkor követtem el, amikor új autót vettem. Nem ez az elsõ kocsim, de ennyit még egyikre sem költöttem (fõleg nem indokolatlanul). A garancia, a pecsétek és a státusz sokba kerül Ha pedig ott állnék mögöttük (amit szerintem meg sem engednének) akkor az még többe lenne ...

Nem esik jól kimondani, de ez nem olyan tipikus magyar betegség, hogy ott kúrják át az embert ahol csak lehet? Nagyon szomorú. Azt sem értem, hogy a BMW hogy adhat szörtifikétet ilyen cégeknek. Na, mind1 inkább nem mondok semmit, hülye voltam, bíztam bennük, le van szarva.

Azért a márkában is csalódtam picit. Annó a zöldséges mergába (tudjátok az a ronda szappantartó) csak tankolni kellett a gazolint. Elektromos kontakt-hiba olyan helyen ahol a víznek még csak nyoma sincs és nem is forog, mozog az alkatrész? Ez hihetetlen szar anyagra vagy méretezési problémára utal. A Trabantom többet tudott ennél 1o éves korában! De hogy jót is mondjak, a tesómnak is BMW-je van. Igaz kicsit idõsebb a vas, bõven tíz év felett, 260 ezer kilóméterrel, három literes benzines, asszem valami 730i. Na, annak miért nincs semmi baja? Neki több esze volt mint nekem, nem jár márkaszervízbe vele.

De a legszebb, ha mi tényleg egy szellem-autóban ülünk. Elromlik aztán megjavul magától. Meggyógyítja magát? Ez elég vicces vagy inkább rémálom? Kollégának mondom, igen tankolás után jött elõ az alapjárati gond de nem azonnal. Már kb. egy 70 km-t mehettem vele amikor észrevettem. Csak melegen csinálta és az újraindítás egyszer sem segített rajta. Kb. 4 napig bírtam cérnával, aztán elvittem a szervízbe mert nem is ment túl jól. Elõtte levettem a mûanyag burkolatot a motorról. Hátul van egy kemény csõ a végén pedig egy 6cm hosszú puha gumi toldalék amit alapjáraton össze-szívott a vákum. Ez biztos nem gyári technológia, hanem valami dugulás a rendszerben. Ahogy írtam is, az INSPEKCIO II után az autó hibátlan lett, jelenleg alaktrészre (szelepfedél + a csõ) vár, mert a hiba nincs kijavítva. De akkor miért jó??? Mert szerintem nincs olyan kompjúter ami egy mechanikus hibát vagy dugulást kijavít a paraméterek átállításával. Vagy a BMW-nek van ilyen? Ezt most hót komolyan kérdezem.

De ez lehet tényleg egy szellem-gép és önálló életet él. Egy darabig azt hittem nem tudok vezetni, aztán pedig azt, hogy szar a kuplungom mert finoman gyakorlatilag képtelenség volt vele elindulni. Kikapcsoltam a DSC-t is, hátha az szarakodik, de nem. Aztán irány a fórum, és lám másnak is csinálja. Na, az enyém is csinálta egy egész nyáron keresztül, már majdnem belöktem az árokba annyira bosszantott. A szervízbe persze megnézték, mondták hogy semmi baja, csak menni kell vele határozottan. O.K. mondom, de így is bekapja a 11 és felet a városban, mennyit fog zabálni ha sportosan nyomom, hadd szóljon. De az ötlet jó, mert ha dinamikusan terheled akkor valóban nem jön elõ ez a berángat indulásnál hiba. Valszeg ez meg a kéttömegû lendkerék (jól mondom?) problémája. Kiakad, vagy mi ... Óbudán az ügyfélre bízzák, hogy cserélteti-e 170 ezerért vagy beletörõdik, hogy ilyen. A jó hír, hogy nekem ez a hiba megszünt létezni kb. egy fél éve. Természetesen magától!!! Még arra gondoltam, esetleg benzin helyett vizet tankolok a MOL-nál. Nem tudom.

Egyszer volt még olyan, hogy tele tankolás után a mutató csak 3/4-ig ment fel, már majdnem reklamáltam a kútnál. Ez a gond fél napig tartott, a rendszer kijavította magát, a mutató felmászott a helyére. Nem viccelek, komolyan mondom.

Szeretnék korrekt maradni. Amikor jó a kocsi, imádom tényleg. Nagyon megszerettem, soha ott nem hagyott sehol. Ha szarakodott is, a szervízig mindig elvitt. Én nem azért vettem meg mert BMW hanem mert nagyon tecccik a formája és fõleg a belseje. Ráadásul (gondoltam) ez egy BMW, tehát nem lehet vele gond, fõleg nem, hogy elsõ tulaj vagyok. Na ebben tévedtem, azt hiszem.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 14:49


Ugyanez a 2003 as 316i-m van nekem is. A Márkaszerízbe én is csak olyan dolgokért járok, amit máshol nem lehet megvenni. A Titok nyitja, egy jó szerelõ, aki mellett ott álsz, és látod hogy nem hordós olajat rak a gépbe, hanem azt amit te vittél. Hihetetlen nagy árakat olvastam a történetedben. Teljesen egyértelmû hogy ennyi "pénzkidobás" után el vagy keseredve kicsit. Én pl a Szalay team (Parizs - Dakar) egyik szerelõjéhez járok, akit paci kollega ajánlott. Nagyon ügyes srác.

státusz urizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 13:22


gyorsan felejtsd el a márkaszervízt!

és ne ijedj meg ez az alapjárat hiba nagyon sok 316-nál van, egyszer volt is már téma itt a fórumon. Szerintem ártalmatlan, ha elõjön akkor újraindítani a gépet és legtöbbször megjavul, nálam kb 20 ezer kilóméterenként jött eddig elõ (összesen kétszer... miután tankoltam... és ugyanannál a kútnál, mindenesetre évek és tízezer km-ek óta együtt élek vele annyira ritka és gyorasn elmúlik). Te nem éppen tankolus útán voltál?

Zoli

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:44


Mivel a géped új volt, kénytelen voltál márkaszervízbe járni a garancia miatt,de ott kell állni olajcserekor a szerelõk mögött, akkor látod hogy kicseréli e vagy nem. Max. 1 óra alatt végez vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:43


hát Tibi, meg többiek, lehet hogy keresztre fognak itt páran feszíteni, de szerintem egyértelmûen a k*rva márkaszerviz miatt van. Azoknál lehúzóbb, paraszt, mocskos gengsztereket még életemben nem láttam. Neki ugyanis nem kell a "piacról" megélnie, hisz ha valaki vesz egy nemisolyanolcsó autót, akkor nem szívesen veszti el azonnal a garanciát azzal, hogy a megbízható barátjához viszi az autót szervizelni, magyarán oda vagy láncolca ehhez a mocskos lehúzó bandához. Magyarán nem kell a bizniccel foglalkozniuk, mert megélnek abból - de még milyen jól, hisz kispórolják az alkatrészeket legtöbbször! -, hogy garanciálisan "szervizelik" az autókat.

az hogy most az autódnak konkrétan mi baja lehet, vagy a hibák közül amiket felsoroltál, melyik lehet típushiba, és minek lehet a szerviz az oka, fingom nincs, azt majd az okosok megmondják. egyébként meg rengeteg egyéb alkatrész forrás van, ahol azért ezek az összegek nem ekkorák, közel sem.

nem is tudom mi a jó megoldás. talán összehaverkodni az egyik szerelõvel, otthon nála javíttatni, és elintéztetni vele a pecsétet, persze egy plusz tizesért.

de hogy te mit tudsz tenni ilyen helyzetben...passz. helyedben nagyon nagyon nagyon messzire elkerülném a márkaszervizeket, és inkább ismerõsökön keresztül - vagy akár itt - keresnék hozzáértõ, "becsületesebb" (értsd: legalább az olajat nem kispóroló) szerelõt.

nagyon sajnállak, és át tudom érezni a problémád...

státusz tszalai

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:01


Sziasztok!

Egy 2oo3 októberében vásárolt 316i boldog(?) tulajdonosa vagyok. Az autó most volt 4 éves, 55e km van benne. Elsõ tulajként a teljes élettörténetét ismerem. Én amúgy olyan vagyok, hogy nem tépem szét a kocsit, rendszeresen karbantartom és tényleg nincs nagy igénybevételnek kitéve. Most jöjjenek a tények:

2003/10 - 100.000 Ft-ért üzembe helyezték a boltban.

2005/04 - Elsõ szervíz 19e km (Bp. Váci út)
- Motorolaj, fékfolyadék, olajszûrõ, légszûrõ, pollenszûrõ csere, deszt.víz, ablakmosó, fékhatásmérés, rövid próba (73.000.- Ft)

2005/11 - A 4. hengernél elfáradt a gyujtótrafó. Irány a Váci út. Hát igen, ez tipushiba (mondják a márkaszervízben), javasoljuk kicserélni mind a négyet. Persze, O.K. 40.000.- Ft + 1 nap

2005/12 - Reggel mennék, se kép se hang. Én balfasz, biztos rajta felejtettem vmit. De sajnos nem, a gyári BMW akksi nem bírta tovább, hiába töltöttem, hiába a zöld jelzõfény, három nap után már nem indult. O.K. csere (20.000.- Ft). Kicsit azért bosszantott mert anno a Zsiguli fos orosz akksiját 5 évig nyúztam. Mind1, ezek már korszerû akksik, kicsit hamarabb feladják

2006/10 - 38e km a bömbiben. Hû, ideje meglátogatni a márkaszervízt és kérni egy pecsétet a könyvbe. Inspekció I - ez már kicsit drágább (79.000.- Ft) Maradjunk annyiban, lecserélik(?) érte az olajat.

2007/10 - Az izzók hibájára figyelmeztetõ lámpa fel-fel villan, hol hosszabb hol rövidebb idõre. Baromi idegesítõ, de persze, semmi nincs kiégve - ez is egy BMW tipushiba (mondják a szakszervízben). Mind1, mert úgyis vizsgáztatni kell a kocsit, nézzék meg azt is, kérem! Nem nézték meg mert a controllmûszer ellenállást mér, sajnos hibásan(?). Szóval, nincs mit tenni. Ja amúgy a kocsi simán átment a vizsgán potom 141.000.- forintért. Ebbõl a vizsgadíj 7.500 Ft, a többi az alkatrész és a munkadíj, mert a teljes fékrendszert lecserélték tárcsákkal betétekkel együtt. Akkor 50e! km volt benne. Kezdtem elkeseredni...
Akkor itt most elmondom, hogy az ellenõrzõ lámpa valóban ellenállást mér és nem hiszitek el, de hibátlanul. A hátsó lámpa vezetékei közül egy kontaktos lett és már úgy melegedett, hogy szinte kiolvadt a csokiból. Megcsináltam a kontakthibát otthon, azóta nem jelez a mûszer.

2008/02 - Az összes közül talán ez a legjobb sztori. Fogta magát és elment az alapjárat. 700 és 15oo között ingadozott kb. 1o másodpercenként, mintha szórakozásból nyomkodnám a gázpedált. Kizárólag üzemi hõfokon jelentkezett a hiba. A jelenség kiegészült azzal, hogy kicsit dadogva ment a kocsi és valahogy úgy állt le mint egy öreg dízel, megrázkódva (akinek volt ilyen az tudja). Na, irány Óbuda (a Váci útra többet be nem teszem a lábam). Itt nagyon készségesek voltak, de ez nem újdonság mert amott is azok voltak. Mesélem mi van a kocsival, hát az sokminden lehet, majd kiderül a diagnosztika során, mondják. Mivel már csak 3000km-t jelzett a következõ szervízig ezért úgy hagytam ott, hogy csinálják meg azt is. Persze O.K.

Kiderítették, hogy egy un. karter-gáz visszavezetõ szelep romlott el ami ennél a tipusnál a szelepfedélbe (70K) van beépítve. Nem javítható, cserélni kell, plusz a csövet (11K) is ami így együtt kb. 100K + a normál szervíz amit kértem 124K, azaz kb. 230.000.- Ft lesz. Szerencsémre szelepfedél épp nem volt raktáron, így csak az INSPEKCIÓ II-t csinálták meg 124.000 forintért. A szervízben megerõsítettek abban, hogy ez a meghibásodás ilyen futásteljesítmény és kor mellett kicsit furcsa, nem jellemzõ. Ahogy az sem, hogy az olaj olyan volt benne mintha egy 2o éves traktorból engedték volna le. Az olajszûrõ betétje pedig állítólag darabokban jött ki belõle. Ettõl baromi ideges lettem, mert szinte bármit ki lehet spórolni egy autóból kivéve az olajat! Azt nagyon megsínyli ... szervizenként 70 - 80 rugóért cserébe! Persze, bizonyítani semmit nem lehet ...

Na, gurulok haza a szervízbõl (majd a jövõ héten kell visszavinnem ha megjött a cucc) és hihetetlen de az autó hibátlan. Stabil, szép az alapjárat, csendes a moci, szépen fut, jól húz, minden O.K. Hívom a szerelõt mobilon, megcsinálták és meglepetést szereztek? Nehogy azt gondoljam, mondja. Ez a BMW un. öngyógyító rendszere, a kompjúter kinullázása után olyan alapértékekre áll vissza, hogy jónak tûnik, de valójában nem az, majd meglátom, ki kell cserélni azt a szelepfedelet, akkor lesz igazán jó.

Gyerekek! Bevallom õszintén, ezen a ponton feladtam. Segítsetek!
Amire és ahogy én használom a kocsit az egy BMW-nek nulla. Kicsit csalódott vagyok, fõleg mert nagyon szeretem ezt az autót és picivel többet vártam volna minõségileg. Ti hogy látjátok, mi a véleményetek?

Köszi és Üdv.
Tibi

« előző12következő »