YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2021. október 10. vasárnap, 19:28


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

Ahogy Vágó István mondaná:Végtelenül egyetértek!!! A hátsókeréknél is én említettem nekik hogy állítható,de az ki ment a fejemből hogy az első telók felső csavarjain is ha jól tudom pont azt lehet állítani amit említett hogy a kerék függőleges fokát.Mind1 itt Keleten alug van profi,Lehet egyszer átmegyek Budaörsre ott ismerek szakembert de idén már feladom.Vagy tanulmányozom hogy kell a telónál állítani pedig láttam pár videót anno...


Konkrétan erre gondolok hogy ezt a lépést kihagyták:https:A link neve


ja, hogy ott állítható?
én nem tudtam. azt hittem ott fix furat van. mármint egy kerek, nem ovális. ugye nekem raktak be még anno ültető rugót, de nálam nem látszik semmi, vagy ugyanoda húzták le...
valószínű ők sem tudták, hogy lehet ott. az a szomorú, hogy amikor elviszi az ember, a gépnek rögtön fel kellene dobni az adott autóhoz, hol és mit lehet állítani. lehet van, ami feldobja, de a szerelőnek is utána kellene nézni. több szerelős adatbázis dobja. mondjuk még én sem néztem, nem volt dolgom vele.

Igen de szerintem mivel a Forgalmim sem kérték el hogy alvázszám alapján kérjenek le bármit is,ránéztek Bmw Bmw ennyi.. Mondjuk el sem vittem volna beállítatni ha előtte nem cserélek párban új lengőkarokat meg kormányösszekötő stb,az 5-évig tanyasi kátyús utak adtak neki pedig volt amikor csak 2-es alapjáraton mertem menni a szar főúton
ami 5-év alatt épült meg kb 4_km... Ami fura hogy mielőtt lengőkarokat nem cseréltettem nem ette a gumikat csak utána,e-szerint igaz lehet a mondás hogy bármit cserélünk a futóműnél be kell utána állítani,csak az bosszant hogy mindent megtettem az ügy érdekében mégsem tökéletes a beállítás. Szomorú az élet ilyenkor...


hát én sem tudom hova vinném, ahol valóban korrekten beállítanák.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. október 10. vasárnap, 18:32


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

Ahogy Vágó István mondaná:Végtelenül egyetértek!!! A hátsókeréknél is én említettem nekik hogy állítható,de az ki ment a fejemből hogy az első telók felső csavarjain is ha jól tudom pont azt lehet állítani amit említett hogy a kerék függőleges fokát.Mind1 itt Keleten alug van profi,Lehet egyszer átmegyek Budaörsre ott ismerek szakembert de idén már feladom.Vagy tanulmányozom hogy kell a telónál állítani pedig láttam pár videót anno...


Konkrétan erre gondolok hogy ezt a lépést kihagyták:https:A link neve


ja, hogy ott állítható?
én nem tudtam. azt hittem ott fix furat van. mármint egy kerek, nem ovális. ugye nekem raktak be még anno ültető rugót, de nálam nem látszik semmi, vagy ugyanoda húzták le...
valószínű ők sem tudták, hogy lehet ott. az a szomorú, hogy amikor elviszi az ember, a gépnek rögtön fel kellene dobni az adott autóhoz, hol és mit lehet állítani. lehet van, ami feldobja, de a szerelőnek is utána kellene nézni. több szerelős adatbázis dobja. mondjuk még én sem néztem, nem volt dolgom vele.

Igen de szerintem mivel a Forgalmim sem kérték el hogy alvázszám alapján kérjenek le bármit is,ránéztek Bmw Bmw ennyi.. Mondjuk el sem vittem volna beállítatni ha előtte nem cserélek párban új lengőkarokat meg kormányösszekötő stb,az 5-évig tanyasi kátyús utak adtak neki pedig volt amikor csak 2-es alapjáraton mertem menni a szar főúton
ami 5-év alatt épült meg kb 4_km... Ami fura hogy mielőtt lengőkarokat nem cseréltettem nem ette a gumikat csak utána,e-szerint igaz lehet a mondás hogy bármit cserélünk a futóműnél be kell utána állítani,csak az bosszant hogy mindent megtettem az ügy érdekében mégsem tökéletes a beállítás. Szomorú az élet ilyenkor...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2021. október 10. vasárnap, 17:27


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

Ahogy Vágó István mondaná:Végtelenül egyetértek!!! A hátsókeréknél is én említettem nekik hogy állítható,de az ki ment a fejemből hogy az első telók felső csavarjain is ha jól tudom pont azt lehet állítani amit említett hogy a kerék függőleges fokát.Mind1 itt Keleten alug van profi,Lehet egyszer átmegyek Budaörsre ott ismerek szakembert de idén már feladom.Vagy tanulmányozom hogy kell a telónál állítani pedig láttam pár videót anno...


Konkrétan erre gondolok hogy ezt a lépést kihagyták:https:A link neve


ja, hogy ott állítható?
én nem tudtam. azt hittem ott fix furat van. mármint egy kerek, nem ovális. ugye nekem raktak be még anno ültető rugót, de nálam nem látszik semmi, vagy ugyanoda húzták le...
valószínű ők sem tudták, hogy lehet ott. az a szomorú, hogy amikor elviszi az ember, a gépnek rögtön fel kellene dobni az adott autóhoz, hol és mit lehet állítani. lehet van, ami feldobja, de a szerelőnek is utána kellene nézni. több szerelős adatbázis dobja. mondjuk még én sem néztem, nem volt dolgom vele.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. október 10. vasárnap, 16:52


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

Ahogy Vágó István mondaná:Végtelenül egyetértek!!! A hátsókeréknél is én említettem nekik hogy állítható,de az ki ment a fejemből hogy az első telók felső csavarjain is ha jól tudom pont azt lehet állítani amit említett hogy a kerék függőleges fokát.Mind1 itt Keleten alug van profi,Lehet egyszer átmegyek Budaörsre ott ismerek szakembert de idén már feladom.Vagy tanulmányozom hogy kell a telónál állítani pedig láttam pár videót anno...


Konkrétan erre gondolok hogy ezt a lépést kihagyták:https:A link neve



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. október 09. szombat, 22:50


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

Ahogy Vágó István mondaná:Végtelenül egyetértek!!! A hátsókeréknél is én említettem nekik hogy állítható,de az ki ment a fejemből hogy az első telók felső csavarjain is ha jól tudom pont azt lehet állítani amit említett hogy a kerék függőleges fokát.Mind1 itt Keleten alug van profi,Lehet egyszer átmegyek Budaörsre ott ismerek szakembert de idén már feladom.Vagy tanulmányozom hogy kell a telónál állítani pedig láttam pár videót anno...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2021. október 09. szombat, 22:06


John írta: Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


most nem bogarászom ki az értékeket, de elmondható, hogy a legtöbb helyen tök hüJék hozzá, és nem tudnak futóművet állítani. odáig terjed ki a tudomány, hogy a kormány összekötőn állítanak, és ezért fizetsz 8-20ezer Ft-ot. aztán rámondják mindenre, hogy nem lehet állítani, vagy sérült, deformált. katasztrófa, ami van.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. október 09. szombat, 20:16


Sziasztok.Visszatérve de konkrétan a futómű állításnál azt mondták nekem hogy:"Rövidtávon nem de hosszú távon az állítás után is csipegetni fogja a jobb oldali gumi külső szélét és a bal oldali gumi belső szélét mert valószínűleg kaphatott valahol valamikor egy ütést a csonkálvány.." az alábbi értékeket nyomtatta ki:
Mindamellett utólag gondolkodtam hogy jól tudom hogy ahol az teleszkóp fenti csavarjai vannak pont ezen lehet állítani? (Mellesleg mióta nálam van egyszer sem kapott ekkora ütést bár igaz Tanyán laktam 5-évig de mindig lassan mentem..)


Jumper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Jumper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 16:29


Jumper írta:
Robin68 írta:
Macska írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


Kormány ha nincs középen sz beállítási hiba vidd vissza állítsák be újra és persze állítás közben súlyozzák le a kocsit!!

A 225 szélességgel semmi gond nincs, nekem is az van téliben is. Viszont ha én lennék a helyedben és csak egy szezont akarod használni a gumikat akkor ÉN a nyári gumikkal vinném beállítatni a futóművet. Ha jó a beállítás, egyenesen fut az autó és a téli gumikkal húz valamerre akkor a gumik kopása miatt van. Nem tudom mennyiért és milyen géppel csinálták neked a beállítást de én hanyagolnám ezt a futóművest. Ahova én szoktam vinni ott elviszik, kipróbálják, ha nem oké akkor vissza gépre és javítanak a beállításon.


Na skacok a gumi nyomás egyforma szoval nem ez a hiba!viszont meg nézzem hogy a kormany közepén állásakor a kerekek hogy állnak es azt mutatja hogy jobbra kicsit el van tekerve...ez meg magyarázza hogy miért húz jobbra!ra dobtak mind a 4 kerékre egy lézeres cuccot es ugy nem tudom milyen géppel!na holnap vissza viszem amugy a Marso csinálta Veszprémben!holnap jelentkezem ha falhoz állítottam őket!esetleg valaki Veszprémben megbizható szakit?



Na kérem tisztelettel el vittem a Gépet es masik futomu szakihoz aki 20 perc alatt orvosolta a hibát!szoval minden a legnagyobb rendben!koszi mindenkinek a segítséget!



Jumper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Jumper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 17:43


Robin68 írta:
Macska írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


Kormány ha nincs középen sz beállítási hiba vidd vissza állítsák be újra és persze állítás közben súlyozzák le a kocsit!!

A 225 szélességgel semmi gond nincs, nekem is az van téliben is. Viszont ha én lennék a helyedben és csak egy szezont akarod használni a gumikat akkor ÉN a nyári gumikkal vinném beállítatni a futóművet. Ha jó a beállítás, egyenesen fut az autó és a téli gumikkal húz valamerre akkor a gumik kopása miatt van. Nem tudom mennyiért és milyen géppel csinálták neked a beállítást de én hanyagolnám ezt a futóművest. Ahova én szoktam vinni ott elviszik, kipróbálják, ha nem oké akkor vissza gépre és javítanak a beállításon.


Na skacok a gumi nyomás egyforma szoval nem ez a hiba!viszont meg nézzem hogy a kormany közepén állásakor a kerekek hogy állnak es azt mutatja hogy jobbra kicsit el van tekerve...ez meg magyarázza hogy miért húz jobbra!ra dobtak mind a 4 kerékre egy lézeres cuccot es ugy nem tudom milyen géppel!na holnap vissza viszem amugy a Marso csinálta Veszprémben!holnap jelentkezem ha falhoz állítottam őket!esetleg valaki Veszprémben megbizható szakit?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 12:16


Macska írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


Kormány ha nincs középen sz beállítási hiba vidd vissza állítsák be újra és persze állítás közben súlyozzák le a kocsit!!

A 225 szélességgel semmi gond nincs, nekem is az van téliben is. Viszont ha én lennék a helyedben és csak egy szezont akarod használni a gumikat akkor ÉN a nyári gumikkal vinném beállítatni a futóművet. Ha jó a beállítás, egyenesen fut az autó és a téli gumikkal húz valamerre akkor a gumik kopása miatt van. Nem tudom mennyiért és milyen géppel csinálták neked a beállítást de én hanyagolnám ezt a futóművest. Ahova én szoktam vinni ott elviszik, kipróbálják, ha nem oké akkor vissza gépre és javítanak a beállításon.


Macska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Macska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 11:05


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


Kormány ha nincs középen sz beállítási hiba vidd vissza állítsák be újra és persze állítás közben súlyozzák le a kocsit!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 02. szombat, 22:10


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


én csak azt mondtam felesleges. bár így hómentes téli napokban oké. (30d-kre is 205/50 R17 azt hiszem a téli szett.)ha esetleg a félre kopott helyett akarna venni.
nekem meg a félre kopás elvakította a szemem, nem is figyeltem, hogy a kormány sem áll középen

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 02. szombat, 22:01


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 02. szombat, 21:41


szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 02. szombat, 20:37


Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!