- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2020. március 24. kedd, 10:29
Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.
én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.
Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség
hát nekem a régi is tudja...
Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.
bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.
Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."
de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.
Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is Jó ez csak vicc volt
mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.
Na, ezzel megtudtam valami újat A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...
ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.
Igen, azért értem, hogyan lehet kikapcsolni a klímavezérlőt, csak arra értettem, más modelleknél ott az OFF gomb. Ha jól tudom, akkor E46-nál független a menetszéltől a beáramlás, pl ha legalacsonyabb fokozatra teszem a légbefúvást, az ugyanaz lesz állva, meg 100-nál is nem? De gondolom ez a "ventilátor független" légbeáramlás a régebbi Suzuki-féle kategóriáknál van, ahol a manuális klíma még valóban manuális, nem találni mögötte semmi elektronikát, ellenben az E46 manuálisával.
igen manuál klímánál jobb, de pl nekünk az Opelban digit klíma volt, mégis, ha a venti nem ment, akkor jött be az utastérbe a levegő. ott viszont leállítás után, illetve gyújtáskor is lehettt hallani, hogy nyitnak a csappantyúk. e46-nál meg akkor nyit, ha vilégít a vezérlő, tehát megy a venti. kivéve ha úgy van beállítva, hogy nyisson ki mindig. van egy funkció a vezérlőben, amit programozni lehet, ami ezt irányítja. ilyenkor leálíltott állapotban, mikor az autó parkol, nyitva vannak. indítod az autót bezárnak. mindaddig úgy marad, amíg a ventit el nem indítod vagy le nem állítod az autót. ez ilyen álló helyi szellőztetés. a nyomás különbségek miatt az autón keresztól szellőztet. ez akkor nem jó, ha füstölnek a környéken, vagy sok a por, de a port a szűrő elvileg megfogja.