MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2017. március 06. hétfő, 11:59


Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit?


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



Itt lehet nézelődni. Egyébként a különbség szívócső és elektronika. Én is hasonló cipőben járok, a közeljövőben tervezek autóvásárlást (E92, E82), de bármikor mélyebben beletúrok a témába, mindig arra jutok, hogy felejtsem el a benzineseket. Felfoghatatlan, hogy mennyit fejlődött (sajnos visszafelé) a BMW. Volt M54-em, igaz rá kellett töltenem olajcserénként majdnem 1 liter olajat, de a motorra nem kellett különösebben költenem (1-2 tömítés maximum), pedig elég sokáig volt nálam. Most dízelem van, különösebb problémák nélkül, de szeretnék egy kupét. Vagy 23d vagy 30d.

szerk.: józan paraszti ésszel egy E46 330Ci lenne a legtökéletesebb, vagy esetleg más márkáknál is körbeszimatolni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 06. hétfő, 12:16

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 06. hétfő, 08:02


YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit?


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo



Jah ezeket mondták nekem is az N52-ről... hogy inkább M54-et vegyek. Csak az a baj, hogy 30i-t szeretnék, az pedig E46-ban volt M54. Az E90 az már N52. Illetve azt hiszem az E60-nak volt még 530i-je a facelift előtti ami M54-es blokkal volt szerelve.
Az E60-at pedig más okokból nem ajánlják... sok vele a gond (a legtöbbel)

Egyébként a kérdésem főleg arra irányúlna, hogy tudjátok-e mi a különbség az E90 330i, és a 328i motorja között? Ha nem találok 30i-t akkor egyezzek ki egy 28i-vel?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 04. szombat, 18:51


Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit?


én annyit tudok, hogy a legtöbb helyen azt írják, aki teheti vegyen M-es motorkódost és az N-eseket kerülje. pedig az M-es nagy motorosok is szerették enni az olajat, vagyis a 2.2-es biztos.
szerintem annyi a gond az N-esekkel, hogy mér könnyű a blokk, és sokkal igényesebbek. használtan meg kitudja, mennyire foglalkoztak a szervizzel.
N52, ha lehet turbo mentes változatot érdemes venni. anélkül is van benne Valvetronic, dupla-Vanos. alég az is. magnézium/alu motor, vezérműlánc ebben sem a duplasoros van.
pedig a Z4-ben a 30si-t dícsérik.

szerk.: ja, ebben lehet nincs is turbo

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 04. szombat, 19:00

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 04. szombat, 18:27


Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is


Szóval ezekről a motorokról nem tudtok valamit?

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 13:49


YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta:
Idézet:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.


Teljesen egyetértek. Elég gyatra a kínálat a 30i-ből. Tényleg 2-3 db van amit egyáltalán érdemes (lehet) megnézni.
Én most ezzel szemezgetek (bár már korábban is linkeltem )
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Átnézetem jövőhéten mivel a közeleben van, és ha műszakilag is rendben van akkor elgondolkodok rajta


az lehet, hogy a piacon több rosszabb állapotú 30i van. de kevesebbet is hirdetnek belőle. nem véletlenül, valószínű a többi hibátlanul üzemel.
az autóeladások nagy %-a azért történik, mert.... nagyon kevés az, aki tökéletes autót kínál, és azért adja el, mert valóban újat vesz, vagy akármi.
én speciel ha vennék valami újabbat, nem szándékozom eladni a mostanit. annyiért amit akarnának adni a sok hulladék miatt, annyiért nem éri meg.
persze biztos van, akinek nem számít, meg minek tartogassa ha lesz másik. de ezek nagyon kis számban lehetnek.
itthonról nem valószínű vennék valamit. amik bent vannak, azok nem véletlen kerültek ide. talán egy Mo-n újonnan vásárolt többet ér, mint egy behozott valami. akik autót hordanak be, azok ócsóért veszik, kicsit cicomáznak, aztán mehet drágáért. aztán pár ezer km után meg kibukik a problémák sorozata.


Egyébként én is úgy értettem, hogy gyatra a kínálat, hogy nagyon kevés van belőle, és abból is ugye 2-3 ami jónak tűnik.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 11:13


Gabesz1701 írta:
lalada írta:
Idézet:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.


Teljesen egyetértek. Elég gyatra a kínálat a 30i-ből. Tényleg 2-3 db van amit egyáltalán érdemes (lehet) megnézni.
Én most ezzel szemezgetek (bár már korábban is linkeltem )
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Átnézetem jövőhéten mivel a közeleben van, és ha műszakilag is rendben van akkor elgondolkodok rajta


az lehet, hogy a piacon több rosszabb állapotú 30i van. de kevesebbet is hirdetnek belőle. nem véletlenül, valószínű a többi hibátlanul üzemel.
az autóeladások nagy %-a azért történik, mert.... nagyon kevés az, aki tökéletes autót kínál, és azért adja el, mert valóban újat vesz, vagy akármi.
én speciel ha vennék valami újabbat, nem szándékozom eladni a mostanit. annyiért amit akarnának adni a sok hulladék miatt, annyiért nem éri meg.
persze biztos van, akinek nem számít, meg minek tartogassa ha lesz másik. de ezek nagyon kis számban lehetnek.
itthonról nem valószínű vennék valamit. amik bent vannak, azok nem véletlen kerültek ide. talán egy Mo-n újonnan vásárolt többet ér, mint egy behozott valami. akik autót hordanak be, azok ócsóért veszik, kicsit cicomáznak, aztán mehet drágáért. aztán pár ezer km után meg kibukik a problémák sorozata.

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 11:05


lalada írta:
Idézet:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.


Teljesen egyetértek. Elég gyatra a kínálat a 30i-ből. Tényleg 2-3 db van amit egyáltalán érdemes (lehet) megnézni.
Én most ezzel szemezgetek (bár már korábban is linkeltem )
https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11207195

Átnézetem jövőhéten mivel a közeleben van, és ha műszakilag is rendben van akkor elgondolkodok rajta







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 02. csütörtök, 11:06


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 11:02


lalada írta:
a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.


miért lenne jobb egy dízel, amibe tekerik bele a km-ket? amibe tegyük fel valósan is kevés van, és a kora is meg van, azzal meg lehet csak rövidtávoztak. megint nem túl jó pont a dízelnek. szerintem.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 10:44


Idézet:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

a kevés járatás és rövid távok tényleg nem tesz jót a dízelnek, de menjél hosszabb kört, ha mást nem
M57-nek, mármint magának a motornak nincs nyűgje a szokásos turbó+ porlasztó ilyesmi természetesen ezekre figyelni kell de amúgy jól fogyaszt és jól is megy. Szerintem gy jó 25d/30d-t könnyebb kifogni mint egy jó N52 30i-t akár E9x akár E6x kasztniban.. ui sajnos kevés is van belőle kínálatban, ami meg elérhető áron van,az sajnos lestrapált és rosszul felszerelt. Ami jó , és karbantartott állapotban van, nagyon drága (mobile is 13e euro min egy 10 éves autó), azaz kicsit irreálisan is, nekem ezért lett 25d.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 02. csütörtök, 10:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 10:39


Gabesz1701 írta:
Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem


egyik autónak sem jó a rövidtáv és a hidegen járatás. de a dízelnek különösen sem.
a dízel előnye hosszútávú autózások alatt jön ki, és az tesz neki a legjobbat. sőt lehet úgy mondani, hogy igényli.
új autónál, amivel többe kerül egy dízel, az 15-20ezres évi futással nem hozza be, ha csak egy átlag használót nézünk, 3-5 éves használattal. nyilván ha 10-15 évre veszi az ember az más. tehát új autónál tényleg úgy érdemes, aki sokat megy vele.
használt autó esetén minimális a különbség, olcsók a dízelek. miért? pont azért, amit leírtam, hogy a legtöbben hosszú távra veszik és mire eladó sorba kerül, vagy amire te 10 évesen meg tudod venni, addigra lehet volt 2-3 tulaja, kitudja mennyi km-rel, tehát kiszolgálta magát már. lehet még belőle jó autó, de valószínű pont neked kell majd rá sokat költened, hogy az legyen belőle.
én régebben, még saját autóm sem volt, többet vezettem dízelt. sőt gyerekként is azokat vezetgettem keresztfater jóvoltából. nagyon jó vezetni, bár nekem a soros dízelek hangja nem tetszik, bár egy sor6 dízel már nem olyan rossz fordulaton sem. egy V dízel már okésabb.
most nekem nagy vágyam egy 30i amúgy. egy FL-s E90, valós km-es, jó állapotú full M-pack kivitelre befizetnék. csak más projekt előrébb van, na meg az E46-tal nincs bajom. az is elég.

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 10:14


[quote="lalada"][quote="Gabesz1701"][quote="csanyigabor"]
Livaj írta:
csanyigabor írta: Nekem Dizelt javasoltak .. 325d például. Csak az a baj, hogy én reggel kb 5-10 percet megyek melóba, este haza ugyanennyit.. a részecskeszűrő nem igen szeretné.
Szóval kezdek eltanácstalanodni.
Nekem azt mondták hogy ezeket az N52-ket csak kevés (ilyen 100ezer körüli) km-rel szabad megvenni.



a részecskeszűrő a legkisebb gond, ez ne tartson vissza a 25d vásárlástól...van itt többféle megoldás is.


Köszi
Igazából mindenki mást mond. Van aki azt mondja, hogy nem jó a dízelnek ha ilyen keveset járatom.. mindig hidegen. Van aki meg azt mondja, hogy akkor se vegyek benzinest mer a dízel jobb
Én 330i-t szeretnék igazából, szóval próbálok amellett kitartani, nehogy később meg megbánjam a döntésem

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 09:14


[quote="Gabesz1701"][quote="csanyigabor"][quote="Livaj"]
csanyigabor írta: Nekem Dizelt javasoltak .. 325d például. Csak az a baj, hogy én reggel kb 5-10 percet megyek melóba, este haza ugyanennyit.. a részecskeszűrő nem igen szeretné.
Szóval kezdek eltanácstalanodni.
Nekem azt mondták hogy ezeket az N52-ket csak kevés (ilyen 100ezer körüli) km-rel szabad megvenni.



a részecskeszűrő a legkisebb gond, ez ne tartson vissza a 25d vásárlástól...van itt többféle megoldás is.


Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 09:01


Sziasztok!

Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti mit tudtok az E90 328i motorjáról?
Eddig én 330i-ket nézegettem, csak most véletlenül találtam egy 328xi -t.
De sehol nincs róla semmi infó. Ráadásul ami neten (akár németben is) van, azok úgy látom US modellek javarészt.
Ez ugyanaz az N52B30 blokk? 3000 ccm, de csak nem 258 LE, hanem 237.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a típussal?

Amúgy ezt néztem ki
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11078621

Persze ez csak akkor játszik nálam, ha 330i-t nem találok szépet.. illetve ha nagyon jó állapotban találnék egy 328-at.
Köszi előre is

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 17. péntek, 18:50


csanyigabor írta:
Livaj írta:
csanyigabor írta: Sziasztok,

n52-es 325i / 328i / 330i vásárlása előtt tudtok valami tanácsot adni?


Helló,

én az m54b30-ról tudnék saját tapasztalatot mondani...persze a kérdésed nem ez volt, de ha ez a motor is benne van a kalapban...

üdv.


Szia, mivel E91-ben gondolkozok így az nem játszik.


Szia!

Engem egy szerelő például lefele beszélt róla. Nem akarok hülyeséget mondani mert már nem emlékszem pontosan, de talán olyat mondott hogy 200ezer km körül már nagyon kényesek. Magnézium blokk elvileg, és még talán vezérműtengely cserét mondott ami ilyen tájban elő szokott jönni ami vagy 380ezer.

És elvileg az M54-es blokkot könnyebb javítani, talán ezt az N52-t nem is nagyon lehet.
Cáfoljon meg vagy erősítsen meg aki ért hozzá

Igazából én is nagyon szeretnék egy E90 330i-t. De el vagyok bizonytalanodva. Nekem Dizelt javasoltak .. 325d például. Csak az a baj, hogy én reggel kb 5-10 percet megyek melóba, este haza ugyanennyit.. a részecskeszűrő nem igen szeretné.
Szóval kezdek eltanácstalanodni.
Nekem azt mondták hogy ezeket az N52-ket csak kevés (ilyen 100ezer körüli) km-rel szabad megvenni.



státusz csanyigabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 11:47


Livaj írta:
csanyigabor írta: Sziasztok,

n52-es 325i / 328i / 330i vásárlása előtt tudtok valami tanácsot adni?


Helló,

én az m54b30-ról tudnék saját tapasztalatot mondani...persze a kérdésed nem ez volt, de ha ez a motor is benne van a kalapban...

üdv.


Szia, mivel E91-ben gondolkozok így az nem játszik.

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. január 09. hétfő, 11:48