státusz zsandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 11:37


lalada írta:
zsandor írta: Sziasztok,

nézelődök E91 325D körül, 197 loerő, automatát.

konkrétan:
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11753831

mennyire jók ezek az autók, esetleges tipushibák? mire érdemes figyelni? az első bmw-m lenne miután vezettem párszor e90 330D-t nagyon megtetszett és igazából amit kipróbáltam arra se lett kőltve a kötelező szervizen kivűl semmi. gondoltam nekem elég lesz a kisebb mert olyan nagy távokat nem vagy csak nagyon ritkán megyek.

válaszokat előre is köszi

Esélyes lehet az időszakos csere:
Szíjak, gorgokkel, szíjtárcsával, vízpumpaval, ha olyan állapotú, futómű, szilentek, toronycsapagyak,lengéscsillapító, kartergazszuro..+ akkumulátor, fékek ellenőrzése..olyan 250e-300e legyen nálad pluszban, meg ha esetleg a vezérlést is cseréled akkor még 300e. szerk. még ami eszembe jutott:kis termosztát/nagy termosztát !!!DPF abban az esetben szokott eltömődni amikor szarok a termosztátok vagy a porlasztó rossz


kis és nagy termosztát az hol van mi célt szolgál? EGR-hez van köze?






lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 10:38


zsandor írta: Sziasztok,

nézelődök E91 325D körül, 197 loerő, automatát.

konkrétan:
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11753831

mennyire jók ezek az autók, esetleges tipushibák? mire érdemes figyelni? az első bmw-m lenne miután vezettem párszor e90 330D-t nagyon megtetszett és igazából amit kipróbáltam arra se lett kőltve a kötelező szervizen kivűl semmi. gondoltam nekem elég lesz a kisebb mert olyan nagy távokat nem vagy csak nagyon ritkán megyek.

válaszokat előre is köszi

Esélyes lehet az időszakos csere:
Szíjak, gorgokkel, szíjtárcsával, vízpumpaval, ha olyan állapotú, futómű, szilentek, toronycsapagyak,lengéscsillapító, kartergazszuro..+ akkumulátor, fékek ellenőrzése..olyan 250e-300e legyen nálad pluszban, meg ha esetleg a vezérlést is cseréled akkor még 300e. szerk. még ami eszembe jutott:kis termosztát/nagy termosztát !!!DPF abban az esetben szokott eltömődni amikor szarok a termosztátok vagy a porlasztó rossz







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. szeptember 12. kedd, 10:52

státusz zsandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 08:37


Sziasztok,

nézelődök E91 325D körül, 197 loerő, automatát.

konkrétan:
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11753831

mennyire jók ezek az autók, esetleges tipushibák? mire érdemes figyelni? az első bmw-m lenne miután vezettem párszor e90 330D-t nagyon megtetszett és igazából amit kipróbáltam arra se lett kőltve a kötelező szervizen kivűl semmi. gondoltam nekem elég lesz a kisebb mert olyan nagy távokat nem vagy csak nagyon ritkán megyek.

válaszokat előre is köszi

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 09:54


lalada írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Erről kérném véleményeteket
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11255653

Nem írnak róla semmit és kép is kevés van de amúgy tetszik... és mivel itt van helyben elmegyek majd megnézni. Elvileg relatíve kevés km van benne (már a múltkorihoz képest amit néztem. Abban 180.000 volt)
Most vitték lentebb az árát egyébként... ha jól emlékszem 3.980.000 volt eddig.
Vagy 3.890.000


szia! vmiért pont úgy van fotózva, hogy ne lehessen látni a vezetőülést rendesen. Ennek oka van. Ha kereskedő árulja, akkor a km óra állása majdnem biztos, hogy tájékozató jellegű. Így ránézésre olyan min 220-250e km lehet benne durván, tapasztalatom alapján. Szóval a km óra állása ne legyen kiinduló pont, ettől még lehet egy jó autó. Képekről amúgy is nehéz ítéletet mondani. Szervizkönyve, számlája, műszaki vizsga papír vagy bármi van, amivel igazolja, hogy ennyit futott? Lehet , hogy közben már meg is nézted és nem is aktuális amit írok.



Szia!
Megnézni holnap megyek majd
De közben kérdeztem egy korrekt szerelő ismerősömet, hogy átnézné-e nekem. Aztán kiderült, hogy náluk volt szervizelve, szóval ismeri az autót, és azt mondta, hogy nagyon jó és nyugodtan megvehetem. Nem sajnálták rá a pénzt, egy hónapja volt olaj csere szűrőkkel stb-vel, korábban katalizátor, kipufogó, fékek, vezérműtengely.

Lekérdeztem a KEKKH-ból a km futást (625 Ft), és úgy néz ki minden stimmel. Igaz, hogy 2012 előttről nincs adat, azt hiszem utána kezdték rögzíteni.
Úgyhogy már csak az a kérdés, hogy élőbe milyen és ha jó, hogyan tudom összehozni a lóvét

Plusz még itt van az enyém is amit el kéne adni... rozsdákat meg akartam csináltatni előtte az E46-omon, de lehet így kell áron alul eladjam .. vagy lehet, hogy így nem is fog kelleni senkinek. Beszámítást majd megkérdem



Hajrá! Mindenképp menj vele próbakört, normál,lassú és gyors tempóban is, és ha minden tetszik és stimmel, mese nincs!


Nah megnéztem a gépet
Esztétikailag annyi problémát láttam, hogy elől van néhány kavics felverődés, illetve a bal első ajtón belülről a kartámasz kárpitja az elég kopottas, nem tudom hogy lehet rendbetenni az ilyesmit.

Ezen kívül én hiányoltam a PDC-t előlről.. csak hátul van benne, de annyira nem zavar, mert a mostani autómban is csak hátul van
Nem nyomkodtam végig mindent de van benne elektromos combtámasz aminek nem működött a gombja egyik első ülésen sem. Tudja valaki esetleg, hogy ezt hogyan lehet javítani és mennyiért? Ismerős azt mondta, hogy típus hiba.

A computer jelzett valamit az első fék szenzorra, a hátsó fék pedig 19.000 km múlva cserés (ez nekem másfél év szóval nem zavar)
Olajcsere az valóban most volt.
Illetve nekem zavaró, hogy elvileg téli gumi van a felnin, és a nyárit csak plusz lóvéért akarja adni a tulaj... persze semmit nem tudtak mondani a kereskedésben, hogy mégis mennyi az annyi, mivel bizományos az autó

Ha komolyra fordul a dolog akkor a futóművet és váltót kell majd megnéznem, mert nem volt idő próbakörre, de a szerelőm szerint aki ismeri az autót rendbe van.

Ti mit gondoltok? Egyébként motortér rendben volt, a hangja jó, a motor szépen jár. És valóban 129 ezer km van az autóban. Műszaki vizsga most volt 2016.10 hóban.

Meghirdetem az autómat én is aztán ha sikerül eladni akkor lehet, hogy belevágok.
(Valakinek E46 318i? )

Szép napot mindenkinek... jó idő van, lehet vinni az autókat mosatni



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 02. vasárnap, 10:00

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. március 31. péntek, 09:08


Gabesz1701 írta:
lalada írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Erről kérném véleményeteket
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11255653

Nem írnak róla semmit és kép is kevés van de amúgy tetszik... és mivel itt van helyben elmegyek majd megnézni. Elvileg relatíve kevés km van benne (már a múltkorihoz képest amit néztem. Abban 180.000 volt)
Most vitték lentebb az árát egyébként... ha jól emlékszem 3.980.000 volt eddig.
Vagy 3.890.000


szia! vmiért pont úgy van fotózva, hogy ne lehessen látni a vezetőülést rendesen. Ennek oka van. Ha kereskedő árulja, akkor a km óra állása majdnem biztos, hogy tájékozató jellegű. Így ránézésre olyan min 220-250e km lehet benne durván, tapasztalatom alapján. Szóval a km óra állása ne legyen kiinduló pont, ettől még lehet egy jó autó. Képekről amúgy is nehéz ítéletet mondani. Szervizkönyve, számlája, műszaki vizsga papír vagy bármi van, amivel igazolja, hogy ennyit futott? Lehet , hogy közben már meg is nézted és nem is aktuális amit írok.



Szia!
Megnézni holnap megyek majd
De közben kérdeztem egy korrekt szerelő ismerősömet, hogy átnézné-e nekem. Aztán kiderült, hogy náluk volt szervizelve, szóval ismeri az autót, és azt mondta, hogy nagyon jó és nyugodtan megvehetem. Nem sajnálták rá a pénzt, egy hónapja volt olaj csere szűrőkkel stb-vel, korábban katalizátor, kipufogó, fékek, vezérműtengely.

Lekérdeztem a KEKKH-ból a km futást (625 Ft), és úgy néz ki minden stimmel. Igaz, hogy 2012 előttről nincs adat, azt hiszem utána kezdték rögzíteni.
Úgyhogy már csak az a kérdés, hogy élőbe milyen és ha jó, hogyan tudom összehozni a lóvét

Plusz még itt van az enyém is amit el kéne adni... rozsdákat meg akartam csináltatni előtte az E46-omon, de lehet így kell áron alul eladjam .. vagy lehet, hogy így nem is fog kelleni senkinek. Beszámítást majd megkérdem



Hajrá! Mindenképp menj vele próbakört, normál,lassú és gyors tempóban is, és ha minden tetszik és stimmel, mese nincs!

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 17:28


lalada írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Erről kérném véleményeteket
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11255653

Nem írnak róla semmit és kép is kevés van de amúgy tetszik... és mivel itt van helyben elmegyek majd megnézni. Elvileg relatíve kevés km van benne (már a múltkorihoz képest amit néztem. Abban 180.000 volt)
Most vitték lentebb az árát egyébként... ha jól emlékszem 3.980.000 volt eddig.
Vagy 3.890.000


szia! vmiért pont úgy van fotózva, hogy ne lehessen látni a vezetőülést rendesen. Ennek oka van. Ha kereskedő árulja, akkor a km óra állása majdnem biztos, hogy tájékozató jellegű. Így ránézésre olyan min 220-250e km lehet benne durván, tapasztalatom alapján. Szóval a km óra állása ne legyen kiinduló pont, ettől még lehet egy jó autó. Képekről amúgy is nehéz ítéletet mondani. Szervizkönyve, számlája, műszaki vizsga papír vagy bármi van, amivel igazolja, hogy ennyit futott? Lehet , hogy közben már meg is nézted és nem is aktuális amit írok.



Szia!
Megnézni holnap megyek majd
De közben kérdeztem egy korrekt szerelő ismerősömet, hogy átnézné-e nekem. Aztán kiderült, hogy náluk volt szervizelve, szóval ismeri az autót, és azt mondta, hogy nagyon jó és nyugodtan megvehetem. Nem sajnálták rá a pénzt, egy hónapja volt olaj csere szűrőkkel stb-vel, korábban katalizátor, kipufogó, fékek, vezérműtengely.

Lekérdeztem a KEKKH-ból a km futást (625 Ft), és úgy néz ki minden stimmel. Igaz, hogy 2012 előttről nincs adat, azt hiszem utána kezdték rögzíteni.
Úgyhogy már csak az a kérdés, hogy élőbe milyen és ha jó, hogyan tudom összehozni a lóvét

Plusz még itt van az enyém is amit el kéne adni... rozsdákat meg akartam csináltatni előtte az E46-omon, de lehet így kell áron alul eladjam .. vagy lehet, hogy így nem is fog kelleni senkinek. Beszámítást majd megkérdem



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 09:54


Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Erről kérném véleményeteket
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11255653

Nem írnak róla semmit és kép is kevés van de amúgy tetszik... és mivel itt van helyben elmegyek majd megnézni. Elvileg relatíve kevés km van benne (már a múltkorihoz képest amit néztem. Abban 180.000 volt)
Most vitték lentebb az árát egyébként... ha jól emlékszem 3.980.000 volt eddig.
Vagy 3.890.000


szia! vmiért pont úgy van fotózva, hogy ne lehessen látni a vezetőülést rendesen. Ennek oka van. Ha kereskedő árulja, akkor a km óra állása majdnem biztos, hogy tájékozató jellegű. Így ránézésre olyan min 220-250e km lehet benne durván, tapasztalatom alapján. Szóval a km óra állása ne legyen kiinduló pont, ettől még lehet egy jó autó. Képekről amúgy is nehéz ítéletet mondani. Szervizkönyve, számlája, műszaki vizsga papír vagy bármi van, amivel igazolja, hogy ennyit futott? Lehet , hogy közben már meg is nézted és nem is aktuális amit írok.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 30. csütörtök, 09:54


Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 19:41


Sziasztok!

Erről kérném véleményeteket
https://www.hasznaltauto.hu/au...a-11255653

Nem írnak róla semmit és kép is kevés van de amúgy tetszik... és mivel itt van helyben elmegyek majd megnézni. Elvileg relatíve kevés km van benne (már a múltkorihoz képest amit néztem. Abban 180.000 volt)
Most vitték lentebb az árát egyébként... ha jól emlékszem 3.980.000 volt eddig.
Vagy 3.890.000


Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. március 22. szerda, 14:58


Johnnie84 írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet


nem keeeel kombi!!!


A BMW touringot gyárt nem kombit!!!


Úgy érzem mégis ez lesz ebből. Így külső szemmel nem hangzik ez olyan vészesnek...




Ugyanebben a cipőben járok
E90-et szeretnék 330i-t de én se nagyon merem megvenni, a fent leírt dolgok miatt.
Viszont úgy döntöttem lesz*rom ilyen autó kell és kész.
Próbálok inkább várni kicsit és több pénzt összeszedni egy kicsit kevesebbet futott példányra.
Gondolkodtam még az E60 530i facelift előtti változatán, amit M54-el szereltek még... de az meg az E60 "betegeskedései" miatt nem ajánlott (mások szerint)

Valóban az lenne az igazi, hogy E90 kasztni, M54B30-al dehát az élet nem kívánságműsor



státusz Johnnie84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:58


Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet


nem keeeel kombi!!!


A BMW touringot gyárt nem kombit!!!


Úgy érzem mégis ez lesz ebből. Így külső szemmel nem hangzik ez olyan vészesnek...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 21. kedd, 10:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:55


YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet


nem keeeel kombi!!!


A BMW touringot gyárt nem kombit!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:49


Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet


nem keeeel kombi!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:45


YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:38


Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 09:26


YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye