autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 22:45


Én is akartam cascot kötni, mert itt elõszeretettel szeretik az árúházak parkolójában rányitogatni az ajtókat egymás autójára, meg beállásnál is úgy szoktak beállni például, hogy tolatnak, és addig tolatnak, amíg nem ütközik és utána korrigálásnál elõremenetben, majd az elõtte levõnek is neki koccan, szóval borzalmas. Mondjuk szerencsére itt nem lopkodják az autókat.
Nos és amit ebbõl ki akartam hozni, hogy nekem 40e lenne a cascom havonta . Ez azért még nekem is sok .


üdv...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 20:57


Raven írta: Én is a cascóra esküszöm....

Én is Azt a 10%-ot bevállalom...

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 16:44


Enkozpont74 írta: Ma rendeltem meg a váltózár beszerelését + az UV gravírt.
Összesen: 55500 pííz lesz
40 ezer a váltózár + 13500 (25% kedvezménnyel) az UV
+ 2000 a hátsó lámpák.

Ha kész és valakit érdekel, beszámolok. Csüt, vagy pénteken elkészül.


Várjuk a beszámolót!

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 16:39


ja...
26+2 helyre megy a gravír...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 16:37


Ma rendeltem meg a váltózár beszerelését + az UV gravírt.
Összesen: 55500 pííz lesz
40 ezer a váltózár + 13500 (25% kedvezménnyel) az UV
+ 2000 a hátsó lámpák.

Ha kész és valakit érdekel, beszámolok. Csüt, vagy pénteken elkészül.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 15:10


Raven írta: Én is a cascóra esküszöm....
Több klubtársnál is láttam váltózárat...Egyszer begurultam egy váltózáras, sráchoz mondtam neki rakjuk bele a legjobbat. Mondta belerakja szívesen de teljesen feleslegesen dobom ki a pénzt mert az õ állítása szerint ezekben a bmw k ben hiába zárja le, 1 csavar és ki lehet húzni a rudat. Nem tudom valójában hogy van ott még nem szedtem szét.

A gyári WDSben (wiring diagram system) az összes létezõ bmw kapcsolási rajza benne van én abból monkolom az enyémet.

Ugyanez a srác nekem nagyon ajánlgatott egy can bus ra illeszthetõ riasztót... Nem vettem meg de azt gondolom nem egy rossz dolog mert az autón belül bárhol rákötheted onnan veszi a jeleket.... és sztem otthon is beszerelhetõ aki egy kicsit konyít hozzá....


A váltózárról:
Alulról megbontani nem lehet, csak max úgy, hogy egy drótkötelet kötsz rá és kirántod egy másik autóval, de így olyan a roncsolás, hogy semmi értelme.
A motortérbõl az E46 váltóját nem lehet "kiakasztani" mert a váltó hosszában van, tehát ha valaki, amennyire tud belenyújtózkodik a motortérbe, még akkor is kb 1métert kellene nyújtózkodnia, hogy elérje. A box szétszedésekor nincs mit kiakasztani mert a szerkezet lent van a kipuff felett. Max ha sikerül kulcsot eszkábálnia hozzá, de azt meg állítólag nem könnyû egy jó váltózárhoz. Tehát marad a tréler...
Van olyan autó, amit a motortérbõl be lehet rakni mondjuk kettesbe, az E46 pont nem ilyen... (állítólag )

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 14:18


Robinson írta: Hali,

Ez a csippanós dolog szimpi. Nekem rejtett kapcsoló van, de nem lehet megszüntetni (legalábbis nem tudok róla), így aztán nem tudom mi van, ha szervizbe viszem. A csippanósat hol csináltattad?


pü ment


státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 12:38


Ennek van egy olyan verziója, hogy ajtónyitás után még egy gombot is kell nyomnod 15 mp-en belül!
A kettõt kombinálva használom ÉN.
Ha az egyiket hatástalanítod "szervíz mód", akkor a másik is ki van kapcsolva.
Az enyém 36.000-ba került, s még a biztosító is elismeri --> casco kedvezõbb díjszabásaként.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 11:55


Robinson írta: Hali,

Ez a csippanós dolog szimpi. Nekem rejtett kapcsoló van, de nem lehet megszüntetni (legalábbis nem tudok róla), így aztán nem tudom mi van, ha szervizbe viszem. A csippanósat hol csináltattad?


Egy haverom csinálja, persze nem csak ezt...
Bp. Üllõi út és Villanytelep u. keresztezõdésében.
Sztem ha rám hivatkozol megvan egy huszasból.

Ha komolyan érdekel írj "PÜ"-t

Üdv

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 11:49


Hali,

Ez a csippanós dolog szimpi. Nekem rejtett kapcsoló van, de nem lehet megszüntetni (legalábbis nem tudok róla), így aztán nem tudom mi van, ha szervizbe viszem. A csippanósat hol csináltattad?

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 11:05


peu írta: Csak egy ötlet. Nekem igy van megoldva: Kettõ darab kapcsoló van az autóban. Ha szerelõhöz viszem vagy szervizbe akkor kikapcsolom az egyik titkos kapcsolót ilyenkor hatástalanitva van a másik. Igy nem kell elárulnom az illetõnek az igazinak a helyét. Persze tudom ha akarják mindenképp elviszik. A másik dolog, mindig bemegyek a mûhelybe az autómmal, hiába tiltják meg. Egyszer bejött a szervizvezetõ és azt mondta kultúráltan hogy aki nem ide tartozik az menjen ki. Ránéztem mondtam neki ez az én autóm, ami benne van érték az az enyém, és senkiben nem bizom meg. Hátatforditottam neki és õmeg szépen kisétált a mûhelybõl. Ja és ismertük egymást. Azóta más szervizbe járok, ahol családtagként bánnak velem és sosem mondják hogy menjek ki. Figyeljétek meg hamarosan eljön az az idõ amikor örülnek ha valaki rájuk nyitja az ajtót. Úgyis a javitásból kell fentartani magukat mert az uj autó eladás nagyon visszaesett.


Nekem egy olyan van elrejtve az autómban, aminek van egy adó része a kulcscsomómon, csak a vevõ részéhez kell érinteni, csippan 1-et és van gyújtás. Oda rejtik a vevõ részét ahova akarjátok. Ha pedig szervízben kell hagyni, akkor addig kell odatartani, amíg 10x csippan, a 11. egy hosszú sípolás. Így kikapcsolható és nem kell elárulni. Ha ki van kapcsolva és gyújtást adsz, jelez egy rövid sípolással, hogy "öreg, kapcsolj vissza". kb.: 20-25 ezer Ft beszerelve.

A szervízrõl: Minden szervíz köteles arról gondoskodni, hogy a saját autója javítását végignézhesse az ügyfél. Erre vagy egy üvegablakot kell létrehozni, vagy be kell engedni az ügyfelet a mûhelybe. Persze tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy az ott tartózkodása a saját felelõssége. Ez elõírás!

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 13:47


Csak egy ötlet. Nekem igy van megoldva: Kettõ darab kapcsoló van az autóban. Ha szerelõhöz viszem vagy szervizbe akkor kikapcsolom az egyik titkos kapcsolót ilyenkor hatástalanitva van a másik. Igy nem kell elárulnom az illetõnek az igazinak a helyét. Persze tudom ha akarják mindenképp elviszik. A másik dolog, mindig bemegyek a mûhelybe az autómmal, hiába tiltják meg. Egyszer bejött a szervizvezetõ és azt mondta kultúráltan hogy aki nem ide tartozik az menjen ki. Ránéztem mondtam neki ez az én autóm, ami benne van érték az az enyém, és senkiben nem bizom meg. Hátatforditottam neki és õmeg szépen kisétált a mûhelybõl. Ja és ismertük egymást. Azóta más szervizbe járok, ahol családtagként bánnak velem és sosem mondják hogy menjek ki. Figyeljétek meg hamarosan eljön az az idõ amikor örülnek ha valaki rájuk nyitja az ajtót. Úgyis a javitásból kell fentartani magukat mert az uj autó eladás nagyon visszaesett.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. szeptember 20. szombat, 10:50


YELLOW írta: Labi: ezt olvastam én is


Robin68: jah csak ha elolvasod amit Labi linkelt, akkor láthatod, hogy pont szervízekbõl, autóriasztót forgalmazó/beépítõ emberekbõl kerülnek ki a tolvajok...
hogy bízzak egy szerelõbe? lehet bekötni, de már õ tudni fogja, hogy hova kötötte... szal lehet bármi... elektronikai végzettségem van, de sajnos fejbõl nem tudom, melyik madzag hova megy a BMW-ben, ahhoz rajz kellene... nah mindegy hátha valakinek van infója


Teljes mértékben igazad van és nem is azt mondtam hogy "BÁRMELYIK" szerelõ beköti. Az egy dolog hogy sajna nem tudsz egy megbízható szerelõt. Az enyémet ismerem és tudom mire számíthatok. A nagyon kevés ilyen szakemberbõl szerencsémre sikerült megismernem egyet aki profi a szakmájában és nincs olyan amit ne tudna orvosolni. Legyen az elektronikai vagy mechanikai része a kocsinak. És ami a lényeg 100%-ig megbízható. A másik része hogy szereinted aki egy kicsit hozzáértõ az nem tudja hogy melyik pontokat lehet megszakítani ebben a típusban? Amibõl nincs olyan sok. Egy tolvaj épp úgy utánajár hogy mik a lehetõségei. A lényeg a kapcsoló helyén van aminek csak Te tudod a helyét. Én nem a szaktudásodat akartam kétségbe vonni és biztosan jó is vagy benne. Amúgy valamelyest én is bele merek kontárkodni az elektronikába és ha visszaolvasod magam raktam be a kapcsolót, a visszajelzõ villogó ledet ami jelzi amikor aktiválva van a kapcsoló de nem mertem olyan kábelt megszakítani ami téves hibajalet küldhet mert tudom milyen galibát okozhat. A másik fele itt nyilvánosan ki fogja neked leírni hogy mit szakíts meg, mint ahogy kérted is.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. szeptember 20. szombat, 09:02


Én is a cascóra esküszöm....
Több klubtársnál is láttam váltózárat...Egyszer begurultam egy váltózáras, sráchoz mondtam neki rakjuk bele a legjobbat. Mondta belerakja szívesen de teljesen feleslegesen dobom ki a pénzt mert az õ állítása szerint ezekben a bmw k ben hiába zárja le, 1 csavar és ki lehet húzni a rudat. Nem tudom valójában hogy van ott még nem szedtem szét.

A gyári WDSben (wiring diagram system) az összes létezõ bmw kapcsolási rajza benne van én abból monkolom az enyémet.

Ugyanez a srác nekem nagyon ajánlgatott egy can bus ra illeszthetõ riasztót... Nem vettem meg de azt gondolom nem egy rossz dolog mert az autón belül bárhol rákötheted onnan veszi a jeleket.... és sztem otthon is beszerelhetõ aki egy kicsit konyít hozzá....

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. szeptember 20. szombat, 08:01


Valakiben pedig meg KELL bízni... én ahhoz a sráchoz viszem/vittem, akit gyerekkorom óta ismerek...
A másik meg, hogy egy jó kis casco (max 8000 HUF/hó) sosem árt plusszba.

B