státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 22:04


fmin írta: Köszönöm, de igazából az a próblémám hogy beremeg a kasztni amikor vált.


Amikor felvált, vagy amikor visszavált? Nekem akkor remeg néha be, ha hideg még a motor, és elveszem a gázt... de van amikor melegen is csinálja, bár akkor nem olyan erõsen. Már régóta keresem a hibát, eddig semmi...

státusz fmin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 21:02


Köszönöm, de igazából az a próblémám hogy beremeg a kasztni amikor vált.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 20:38


Nézesdd meg az olajat benne! Nekem más autónál csinált ilyet, meg üresberakta mikor jobb v. bal hajtûkanyart vettem.

státusz fmin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 17:11


Mellé vált.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 15:02


fmin írta: Sziasztok!
Nekem egy 320d-m van és az automata váltó néha elkapcsol, ilyenkor remeg a kasztni. Tudtok erre a jelenségre valamit mondan?
Elöre is köszönöm a segítséget.
fmin

Hogy érted az elkapcsolást?

státusz fmin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 11:43


Sziasztok!
Nekem egy 320d-m van és az automata váltó néha elkapcsol, ilyenkor remeg a kasztni. Tudtok erre a jelenségre valamit mondan?
Elöre is köszönöm a segítséget.
fmin

státusz Szabolcs79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 21:07


Idézet: nekem is kihagy a gyujtásom 2005 320d 6gang és egyszerûen n
em tudok rájönni mi az???néha csinálja néha nem

Hi!
Úgy látszik megvan a hiba. Ma gépre lett rakva a kocsi és úgy néz ki ,hogy két befecskendezõ kuka. Talán a jövõ héten ki tudjuk cserélni ,és majd mgírom az eredményt.
Köszi a segítséget!


státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. január 12. szombat, 14:31


Tano írta: Tudják azok a szerelõk Az EGR/AGR (gyártól függ hogy hívják) a környezetkímélõbb üzem miatt van benne. A kipuffogógáz egy részét visszavezetik ezen keresztül a szívósorra, és így a még benne lévõ anyagokat újra használják. Persze a benne lévõ koszt is. Egy vákumszelep vezérli.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=13

Itt a 11-es elem.

Néhányan már lezártuk itt a fórumon is. Ezt legegyszerûbben Az EGR termosztát alatt lévõ hõcserélõnek a tõmítésének a cseréjével oldható meg.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=35

Itt a 10-es alatti hengeres elem, aminek a jobb oldalán van egy tömítés, 2 csavar fogja. Ezt kicseréltem egy rézlapra, és frankón lezárja a visszavezetést.

Viszont egy kérdésem lenene: Milyen négy szelepet vett ki a barátod? Mert EGR szelep csak 1 van. Vagy az EGR-t vette le?


Szóval a barátomnak is ki vették mind a 4 pillangó szelepet, változás nuku. Az ingadozás sztem 99% porlasztó csúcs. Ha rádugják modicra akkor járó motornál lehet ellenõrizni a csúcsok állapotát. Nekem hidegen alapjáraton torpangat a motor olyan mintha kihagyna a gyújtás. Rádugtuk a modicra, és az izzító gyertya vezérlõt dobta ki illetve a gyertyákból is jó pár halott. A vezérlõ 21k a gyertyák még 20k így majd a csere után kiderül megszûnik-e a jelenség.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 12. szombat, 14:15


BarG írta:

Hát nem teljesen....
Az AGR/EGR-t azért használják, hogy oxigénben kevésbé legyen dús a levegõ kis fordulaton és terhelésnél, így alacsonyabb lesz az égési hõmérséklet és kevesebb NOX keletkezik. (A kipufogógázban nem nagyon van mit hasznosítani!)



Igaz, nem a legjobban fogalmaztam, de én nem vagyok szaki, csak egy BMW élvezõ De a kevesebb NOX kissebb környezetkárosítást is jelent.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 12. szombat, 09:33


gabor330d írta: nekem a galériámban látható e60 530d-n az említett szelepk közül a motorba esett kettõ is 2006 nyarán olaszországban.következmény motor + turbo csere.amúgy elötte 1 hónappal egyszer 10 percre iszonyúan zakatolt a motor, de átvizsgáltuk gépre stb., de semmi hiba nem volt.ha valaki egyenetlen járást tapasztal 30d-nél azonnal szívósor le és ellenõrizni!!!kérdésem az lenne mivev mosz egy e46 330d- van(204 ps)kivehetem-e a szívósorból az összes szelepet és ugyanúgy mûködik-e majd az autóm. a segítséget elölre is köszönöm!

Nekem is 330d-m van igaz még a 184Le-s,nekem eltört az egyik pillangó szelepem.Nekem azt mondták cseréljek szívosort v. tördeljem ki a maradék pillangószelepet is ettõl egy picit jobban fog füstölni az autó de vmvel jobban is fog menni.
Én sztem ki fogom tördelni
Ha nem lesz jó akkor veszek egy szívósort

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. január 12. szombat, 09:22


Szabolcs79 írta: Sziasztok!
Nekem egy 320d-m van ,és sajna én is tapasztaltam a felvetett hibákat (hidegen alapjárati fordszám ingadozás, melegen 1500-as rpm körül gyújtás kihagyás). Jó lenne megtalálni a hibát.

nekem is kihagy a gyujtásom 2005 320d 6gang és egyszerûen nem tudok rájönni mi az???néha csinálja néha nem......

státusz gabor330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 22:27


bocsi a végét elgépeltem egy kicsit.amúgy nem vagyok autista csak ez a szar wireless keybord

státusz gabor330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 22:25


nekem a galériámban látható e60 530d-n az említett szelepk közül a motorba esett kettõ is 2006 nyarán olaszországban.következmény motor + turbo csere.amúgy elötte 1 hónappal egyszer 10 percre iszonyúan zakatolt a motor, de átvizsgáltuk gépre stb., de semmi hiba nem volt.ha valaki egyenetlen járást tapasztal 30d-nél azonnal szívósor le és ellenõrizni!!!kérdésem az lenne mivev mosz egy e46 330d- van(204 ps)kivehetem-e a szívósorból az összes szelepet és ugyanúgy mûködik-e majd az autóm. a segítséget elölre is köszönöm!

státusz Szabolcs79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 21:37


Nem szó szerint értettem, de azért köszi!
Egy ideje olvasom a fórumot, de jó megoldást még nem találtam sajna!
Látom a hibával nem csak én küzdök.
A hibákat még megfejeli egy hideg motornál jelentkezõ lüktetõ hang is ami a kuplung kinyomásával megszûnik.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 21:17


Gyújtás biztos nem Olvasd el a topikot, hátha van valami, amit használni tudsz. Meg másik topikokat is nézz meg. Érdemes.