ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. június 19. csütörtök, 14:32


Most az lesz hogy kimossuk a hûtõket, hátha csak a comp. érzékeli, hogy valami meleg a motornak...
Csak akkor nem tudom miért nem ír ki hibát! (
Mindegy majd megírom, hogy mi lesz vele.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. június 19. csütörtök, 10:20


Tano írta: Már bocs hogy beleszólok, de szerintem ehhez a hibához nincs köze a termosztátoknak. A termosztáttal akkor lenne gond, ha nem tudna bemelegedni rendesen, vagy menet közben visszahûlne.
Az, hogy melegen nem indul, valami más probléma lehet. Talán valamelyik jeladó?


ute107 írta: Húúú, nem tudom hogy cserélve volt-e, de megkérdezem és írok...
Véleményem szerint még nem, mert eddig csak az izzítógyertyái voltak szarok.
Ja azt elfelejtettem írni,hogy chippelve van, és automata... Nem tudom számít-e???
:


Benten írta:
Mindkét termosztátot cserélte már? Munkadíjjal együtt MAX 20-ba megáll a történet! Idõbe pedig kb 2 óra. Érdemes akkor a hûtõfolyadékot is kicserélni.


ute107 írta: Segítséget kért tõlem egyik haverom, akinek 2003évj. 151 LE 320d-je van. Az a probléma, hogy ha a vízhõfok mutató középre áll, illetve egy kicsit túl megy kb.1-2mm-re a felén, akkor ha leállítja az autót nem indul újra el, csak akkor hogyha kihûl.
OBD hibát nem ír. Az izzítógyertyák újak! Valaki tapasztalt hasonlókat?


státusz admin

Újonc

Elismertség: 42% (28 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2008. május 14. szerda, 12:26


adebayor írta: Sziasztok....a véleményetekre lennék kíváncsi.

van egy 2002es 320d-m kombi fekete gyönyörû.a létezõ összes esxtrával(bõr,dvd,automat,tel minden).Nagyon szeretem,de sajnos elég sok gond van vele.130.e KMel vettem.Van egy bmw szervízes ismerõsünk 0Km kora óta ott szervízelte a srác akitõl megvettem,és azt mndták a szervízbe semmi gond nem volt vele eddíg.Én 153ezernél járok....Volt egy olyan gond hogy olajszívó bement a motortérbe és szétverte majdnema fél motort..400e ft...aztán az önindító szétrobbant és a darabjai beleestek a motorba 200e ft.....most az önindító miat van szervízbe........mintha akadna vagy nemtudom mert így szenved meg dadog a kocsi kb 4másodpercíg és azután beindult......de ezt nap 2x csínálja általában...........szerintetek mi lehet a baja???vagy eladjam a kocsit és cseréljem le egy ugyan ilyenre????????elõre is köszi


Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 17:16


Az ablaktörlõ kihajtásán a kart egy 8-as anya fogja, és az lazulhatott meg. Ha azt meglazitod akkor kézzel mozgathatod a karokat. A motortérbõl nézve jobbra állt a karr, és ekkor a lapátok függõlegesen voltak. csakk át kellett rakni a másik oldalra. Nem sok a hely ott ezért érdemes egy 13-as villáskulcsot leköszörülni rövidre máskülömben nem fér be. kb 3 órás mutatvány volt.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 00:39


Na és mi volt a hiba megoldása az ablaktörlõre?

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. március 15. szombat, 21:45


Ma megcsináltam az ablaktörlõ hibámat!
Sajnos hogy ne függõlegesen álljon meg szét kellett szedni a pollenszûrõt.
Aki ügyes és technikából 4-es 5-ös volt csak az vágjon neki ilyennek. Ha valaki ilyen hibával találkozik szivessen segítek.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. február 10. vasárnap, 18:54


A kuplung tárcsád megégett, vagy a szerkezeten nem stimmel valami a lamellákkal. Nekem ez volt 60.000 pénzbe fájt. Én emiatt majdnem összetörtem a kocsit, kifordultam egy autó elé, és általában elszoktam gyorsulni, de akkor nem és szerencsére az érkezõ autós jól reagálata le adolgot.
Kicseréltük és jó lett.


Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. február 10. vasárnap, 17:59


Tuti kuplung.
Fater 2.5 tds omegáján volt ilyen. Megjött a turbónyomás és csak gurultunk tovább( mögöttünk meg fekete felhõ söpört végig), sem elõzni sem normálisan menni nem lehetett a végén. CSERE!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. február 10. vasárnap, 14:48


1000% hogy a kuplungod csúszik meg!!!

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. február 09. szombat, 09:01


tomke írta: Sziasztok!Remélem tudtok segíteni!1 hete tapasztaltam a következõt:elõször 3-ban,5-ben csinálta,de tegnap 4-ben is.Például,ha 5-ben megyek 110-120 kmhval és hirtelen lepadlózom,akkor a fordulat felmegy gyorsan 3000-ig,a motor hangja is emelkedik,de ugyanúgy húz,mintha rá sem léptem volna a gázra,akkor gázról le,fordulat vissza,és 2200 körül ránt egyet az autó.Kb olyan,mintha félig benyomott kuplunggal mennék.Ha finoman,folyamatosan nyomom a gázt,akkor megy piszkosul,ahogy kell.De elõzésnél tud meglepetést okozni!Amúgy semmi csörgés,zörgés,kattogás vagy ilyesmi.Szerintetek mi lehet vele?2001/01 320d


Igaz nem BMW-nél tapasztaltam hasonló hibát, de leírom. 1.9 dízel motor, átprogramozott elektronikával. 115 ló helyett 143, 285 Nm helyett 365 Nm.
Eleinte 5.-be csinálta, hogy kb 2000-es fordulatról lepadlózva elindul, majd felugrik a fordulat, utána visszaesik és megy tovább. Késõbb 4.-be 3.-ba is elõjött a hiba. Mondtam egybõl hogy kuplung, de a szervízbe nem nem az... Kb 1 évet jártunk így a kocsival, télleg balesetveszélyes elõzéskor, kuplungcsere után nem volt ilyen gond. Itt nyilván a tuning miatt a nagy nyomaték ette le a kuplungot, de nemtom a 320d-dbe van-e valami teljesítménynövelõ cucc. Ha nincs akkor érdekes, hogy leeszi a kuplungot, bírni kellene neki.

státusz tomke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2008. február 09. szombat, 08:49


Sziasztok!Remélem tudtok segíteni!1 hete tapasztaltam a következõt:elõször 3-ban,5-ben csinálta,de tegnap 4-ben is.Például,ha 5-ben megyek 110-120 kmhval és hirtelen lepadlózom,akkor a fordulat felmegy gyorsan 3000-ig,a motor hangja is emelkedik,de ugyanúgy húz,mintha rá sem léptem volna a gázra,akkor gázról le,fordulat vissza,és 2200 körül ránt egyet az autó.Kb olyan,mintha félig benyomott kuplunggal mennék.Ha finoman,folyamatosan nyomom a gázt,akkor megy piszkosul,ahogy kell.De elõzésnél tud meglepetést okozni!Amúgy semmi csörgés,zörgés,kattogás vagy ilyesmi.Szerintetek mi lehet vele?2001/01 320d

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. február 05. kedd, 16:32


Persze küldjél légyszives képeket, mert jól jön mindenféle segítség.
Ide küldheted rudus09@freemail.hu
Köszi a segítséget

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2008. február 05. kedd, 11:45


E46_320Ci írta:
viktor írta:
E46_320Ci írta: Sziasztok !
Uj vagyok itt, tudna valaki tippet adni hogy mi lehet ez? Mostanában ha üresen fut a kocsim, akkor zakatolas-kelepelés hallatszik hátulról , ami a sebességtõl függ (kissebb sebességnél lassu surrogás, 20 kmph körül zakatolás, nagyobb sebessegnel atmegy egyenletes bugasba). De csak üresben! Ha kicsit is megnyomom a gazt (vagy akar motorfekbe teszem), akkor a zaj megszunik.
A kerdes, szerintetek ez lehet a difi? Vagy ha nem, akkor mire gyanakodjak? A kocsi 8 eves de meg csak 86000 km van benne, augusztusban vettem, es azota, eddig, szerencsere teljesen tunetmentes volt...
Koszi!
Gergo


Difi. Vagy több van az autóba, mint amirõl tudsz, vagy valami hitvány olajat töltött bele valaki valamikor. Nem olyan régen.


Ajaj! Legútóbb júliusban tölthetett bele bárki bármit is. De úgy tudtam, hogy az E46 difijében soha nem kell olajat cserélni, elvan egy életen át azzal az olajjal amit a gyárban beletesznek. De azt is olvastam, hogy a 320-as difije valahogy rosszabbul sikerült kontrukció, és sok baj szokott lenni vele.
Mit javasoltok akkor?
1. Meddig járhatok még igy a kocsival? A zaj nem zavar, csak szét ne essen alattam a difi, az gondolom nem lenne jo...
2. Megpróbáljam elsõ körben egy olajcserével a difiben, hátha az megoldja? És ha nem, akkor cseréltetnem kell, vagy lehet esetleg javittatni is?
Köszi a tanácsokat elõre is!
Gergõ


Nekem egy e30-asom volt, amivel így jártam. Az elõzõ tulajnak valaki kedveskedni akart, hogy a difi olajcsöpögését elhárítja egy új tömítéssel és a belevaló olaj helyett shell trutymót öntött bele. Kb. 10000 km-t bírta, aztán 80-nál úgy megállt a difi, hogy majdnem kiestem a szélvédõn. Csikorogtak a kerekek, majd elindultak, de olyan hangja lett, mint egy trolibusznak, alacsony sebességnél meg , mint ha egy nagykövet húznál a betonon.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. február 05. kedd, 10:30


VBetty írta:
Rudus írta: Akkor megnézem én magam, csak legyen melegebb, mert utálok hidegben baszakodni az autóval. Multkor is lefagyott a kezem mire a levegõszûrõt kicseréltem. Majdnem a kesztyûtartóban volt a vége. Meg is néztem hátha

Bocs ha nem volt egyértelmû a megfogalmazás de látom Tano kisegített (köszönet érte )a lényeg az,hogy a motor tengelyén lévõ rövid karnak egyvonalban kell lenni a hosszú,lapátokat mozgató karokkal.Ezt úgy tudod elérni,hogy ablaktörlõ lekapcs.ugye ekkor végálláson megáll a motor,Neked most függõlegesen állnak a lapátok vagy valamilyen szögben.ezután akadékok lebont,hogy hozzéférhetõ legyen a motor, a tengelyen anya meglazít rövid kar lepiszkál a ricnirõl lapátok óvatosan kézzel alaphelyzetbe állít (ekkor kell a rövid és hosszú karoknak egyvonalban állniuk)anya meghúz próba,ha minden ok a maradék cucc visszaszerelése és kész az ablaktörlõ.

Szia!
Ha még nem szedted szét és érdekel a dolog(mi kibontottuk a tûzfal borítását) akkor tudok pár képet küldeni,hogy hogyan kell kinézni a karoknak alap helyzetben.

státusz E46_320Ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2008. február 05. kedd, 09:54


viktor írta:
E46_320Ci írta: Sziasztok !
Uj vagyok itt, tudna valaki tippet adni hogy mi lehet ez? Mostanában ha üresen fut a kocsim, akkor zakatolas-kelepelés hallatszik hátulról , ami a sebességtõl függ (kissebb sebességnél lassu surrogás, 20 kmph körül zakatolás, nagyobb sebessegnel atmegy egyenletes bugasba). De csak üresben! Ha kicsit is megnyomom a gazt (vagy akar motorfekbe teszem), akkor a zaj megszunik.
A kerdes, szerintetek ez lehet a difi? Vagy ha nem, akkor mire gyanakodjak? A kocsi 8 eves de meg csak 86000 km van benne, augusztusban vettem, es azota, eddig, szerencsere teljesen tunetmentes volt...
Koszi!
Gergo


Difi. Vagy több van az autóba, mint amirõl tudsz, vagy valami hitvány olajat töltött bele valaki valamikor. Nem olyan régen.


Ajaj! Legútóbb júliusban tölthetett bele bárki bármit is. De úgy tudtam, hogy az E46 difijében soha nem kell olajat cserélni, elvan egy életen át azzal az olajjal amit a gyárban beletesznek. De azt is olvastam, hogy a 320-as difije valahogy rosszabbul sikerült kontrukció, és sok baj szokott lenni vele.
Mit javasoltok akkor?
1. Meddig járhatok még igy a kocsival? A zaj nem zavar, csak szét ne essen alattam a difi, az gondolom nem lenne jo...
2. Megpróbáljam elsõ körben egy olajcserével a difiben, hátha az megoldja? És ha nem, akkor cseréltetnem kell, vagy lehet esetleg javittatni is?
Köszi a tanácsokat elõre is!
Gergõ