Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:49
vsop14 írta: most nem ertem? gunyolodtok vagy hitetlenkedtek vagy csak siman csodalkoztok, h ennyit ment?
Csak simán csodálkozunk.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:49
vsop14 írta: most nem ertem? gunyolodtok vagy hitetlenkedtek vagy csak siman csodalkoztok, h ennyit ment?
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:41
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:36
vsop14 írta:Burns írta:vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.
Ez már tényleg nem semmi Egy 911GT3-al meg szedik össze utánad az elhagyott kondenzcsíkot
Tenyleg ennyit mutatott az ora. Azt, h ment volna meg azt ugy ertem, h meg nem tiltott le, meg gyorsult egy picit, de mar tenyleg csak csiga tempoban maszott felfele a mutato, szoval nem ugy mintha 160rol gyorsulnek. Lehet, hogy mar csak atmaszott volna a 240es osztas tuloldalara, mar ereztem, hogy nem volt benne sok, de meg nem tiltott le. Gondolom amugy ebben a sperr difi is kozrejatszik, mert ugye annak mas az attetele. meg mar 220tol sem ugy ment mint azelott, de azert csak-csak kuszott még a mutató. azert kellett egy hosszabb szakasz, h 220rol eljusson 240re.... Na szoval nem azert irtam, hogy itt barki elajuljon tole vagy barmi, meg nem kamuzasbol, tisztaban vagyok vele, hogy nem egy raketa van a seggem alatt.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:32
Burns írta:vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.
Ez már tényleg nem semmi Egy 911GT3-al meg szedik össze utánad az elhagyott kondenzcsíkot
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:22
vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:22
Woockie írta:vsop14 írta: tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.
Ertem... Ez otosben 6500nal ugyanugy elvagja, mint barmely masik fokozatban.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:20
vsop14 írta: tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:28
Woockie írta:vsop14 írta:Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.
330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...
Hogyan? Igaz, enyem e46, de 220 folott kicsivel letilt.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:17
vsop14 írta:Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.
330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 20:58
InsectKiller írta: Én azt hittem hogy Daidika te nem is Lovag kocsijáról beszélsz! Mert a kérdés az volt, hogy létezik-e ilyen! Erre te hoztad példának Lovag autóját ami szintén kompresszoros vagy mi! Szóval én akkor teljesen félreértettem
Számomra akkor nem vagy áruló, csak 1 segítõ, aki Lovag autójával példázta a használt autón lévõt...
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:15
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:36
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:17
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:13
Elküldve: 2009. január 20. kedd, 15:49
csu2 írta: nekem egyik sem jön be kinézetre. a csip talan, de a sportlegszuro az semmi. az m-es tukrok es a dupla kipufogo az jol nez ki (ezert is van igy az m3-on, gondolom). a kompresszoroson meg nem latom az oldalso indexeket es nekem hianyzik, mint ahogy a szarnyat is szuzukisnak tartom.