státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:49


vsop14 írta: most nem ertem? gunyolodtok vagy hitetlenkedtek vagy csak siman csodalkoztok, h ennyit ment?


Csak simán csodálkozunk.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:41


most nem ertem? gunyolodtok vagy hitetlenkedtek vagy csak siman csodalkoztok, h ennyit ment?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:36


vsop14 írta:
Burns írta:
vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.


Ez már tényleg nem semmi Egy 911GT3-al meg szedik össze utánad az elhagyott kondenzcsíkot

Tenyleg ennyit mutatott az ora. Azt, h ment volna meg azt ugy ertem, h meg nem tiltott le, meg gyorsult egy picit, de mar tenyleg csak csiga tempoban maszott felfele a mutato, szoval nem ugy mintha 160rol gyorsulnek. Lehet, hogy mar csak atmaszott volna a 240es osztas tuloldalara, mar ereztem, hogy nem volt benne sok, de meg nem tiltott le. Gondolom amugy ebben a sperr difi is kozrejatszik, mert ugye annak mas az attetele. meg mar 220tol sem ugy ment mint azelott, de azert csak-csak kuszott még a mutató. azert kellett egy hosszabb szakasz, h 220rol eljusson 240re.... Na szoval nem azert irtam, hogy itt barki elajuljon tole vagy barmi, meg nem kamuzasbol, tisztaban vagyok vele, hogy nem egy raketa van a seggem alatt.


Mivagy te berepülõ pilóta?

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:32


Burns írta:
vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.


Ez már tényleg nem semmi Egy 911GT3-al meg szedik össze utánad az elhagyott kondenzcsíkot

Tenyleg ennyit mutatott az ora. Azt, h ment volna meg azt ugy ertem, h meg nem tiltott le, meg gyorsult egy picit, de mar tenyleg csak csiga tempoban maszott felfele a mutato, szoval nem ugy mintha 160rol gyorsulnek. Lehet, hogy mar csak atmaszott volna a 240es osztas tuloldalara, mar ereztem, hogy nem volt benne sok, de meg nem tiltott le. Gondolom amugy ebben a sperr difi is kozrejatszik, mert ugye annak mas az attetele. meg mar 220tol sem ugy ment mint azelott, de azert csak-csak kuszott még a mutató. azert kellett egy hosszabb szakasz, h 220rol eljusson 240re.... Na szoval nem azert irtam, hogy itt barki elajuljon tole vagy barmi, meg nem kamuzasbol, tisztaban vagyok vele, hogy nem egy raketa van a seggem alatt.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:22


vsop14 írta:
tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.


Ez már tényleg nem semmi Egy 911GT3-al meg szedik össze utánad az elhagyott kondenzcsíkot

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:22


Woockie írta:
vsop14 írta: tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.

Ertem... Ez otosben 6500nal ugyanugy elvagja, mint barmely masik fokozatban.

ez is, de ez még akkor nem pörgött 6500-at!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 23:20


vsop14 írta: tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.

Ertem... Ez otosben 6500nal ugyanugy elvagja, mint barmely masik fokozatban.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:28


Woockie írta:
vsop14 írta:
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...

Hogyan? Igaz, enyem e46, de 220 folott kicsivel letilt.

tövig nyomtam a gazpedalt
komolyra forditva a szot: nekem ilyen problemaim nem voltak. Nem tiltott le sõt, ment volna még tovább is. Persze nem úgy, mint a golyó,de éreztem, h még egy kicsit tudtam volna tornászni rajta, csak eppen mar nem volt megfelelo ra a szakasz. de nem tiltott le. e36on kigyullad egy lampa mikor 5ösben tilt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 22:17


vsop14 írta:
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...

Hogyan? Igaz, enyem e46, de 220 folott kicsivel letilt.

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 20:58


InsectKiller írta: Én azt hittem hogy Daidika te nem is Lovag kocsijáról beszélsz! Mert a kérdés az volt, hogy létezik-e ilyen! Erre te hoztad példának Lovag autóját ami szintén kompresszoros vagy mi! Szóval én akkor teljesen félreértettem
Számomra akkor nem vagy áruló, csak 1 segítõ, aki Lovag autójával példázta a használt autón lévõt...


Igazából erre a Clubsport vagy mifenére céloztam!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:15


Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:36


Huh ez már nagyon gyilok!!!

Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.


státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:17


30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 17:13


Én azt hittem hogy Daidika te nem is Lovag kocsijáról beszélsz! Mert a kérdés az volt, hogy létezik-e ilyen! Erre te hoztad példának Lovag autóját ami szintén kompresszoros vagy mi! Szóval én akkor teljesen félreértettem
Számomra akkor nem vagy áruló, csak 1 segítõ, aki Lovag autójával példázta a használt autón lévõt...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 15:49


csu2 írta: nekem egyik sem jön be kinézetre. a csip talan, de a sportlegszuro az semmi. az m-es tukrok es a dupla kipufogo az jol nez ki (ezert is van igy az m3-on, gondolom). a kompresszoroson meg nem latom az oldalso indexeket es nekem hianyzik, mint ahogy a szarnyat is szuzukisnak tartom.

marmint a 330asokrol beszelsz? Azok nekem sem, sot... "bovli" cuccokbol osszerakva, meg a tukor is replika a leiras szerint... a kompresszoros egyszeruen csak nem tetszik, nem tetszenek a lampai, a ///M-blema is felesleges hatulra, a szarny meg szerintem akar gyari, akar nem, egyszeruen szornyu. Belul meg hianyzik par gomb a schaltzentrumrol. ) A szine viszont nagyon bejon. Az a sarga kis meregzsak viszont......