autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. május 08. csütörtök, 00:14


Tiba írta: kb 55 ezer itthon a full ate szett, elsõ (powerdisc) hátsó (sima)+ betétek. Igaz, hogy egy fórumtársunk, m_attila81 tud csak ilyen jó árakon
+ a hátsó betétek, még rájönnek ,azok árát nem tudom.
Nekem a kissebb fék van fent.


Én is m_attila81-tõl kértem az ajánlatot:

elsõ tárcsa : 14.630,-/db
elsõ betét 10.240,-
hátsó tárcsa:16.520,-/db
hts betét 9.380,-

elsõ kopásjelzõ: 2950,-
hátsó kopásjelzõ:2950,-

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. május 07. szerda, 23:37


kb 55 ezer itthon a full ate szett, elsõ (powerdisc) hátsó (sima)+ betétek. Igaz, hogy egy fórumtársunk, m_attila81 tud csak ilyen jó árakon
+ a hátsó betétek, még rájönnek ,azok árát nem tudom.
Nekem a kissebb fék van fent.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. május 07. szerda, 22:58


Sziasztok!!!

Én Írországban élek és én is utána érdeklõdtem az áraknak.
Ha jól emlékszem akkor nekem csak az anyagra elsõ-hátsó tárcsák-betétekre 500-600 euro között mondtak!!! Gondolom gyári lehet mert márkaszervízben voltam.
De ha jól emlékszem még múltkor kérdeztem itt valakit hogy mennyi lenne m.o.-on az ATE és az is ilyen 120e körül jött volna ki.

üdv: Márkó

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2008. május 07. szerda, 22:40


Woockie írta: Hali!

Na igen, csak az kereken 150ezer hivatalos BMW arajanlat szerint... (Nem ott csinaltatom, csak kivancsisagbol kerdeztem meg toluk, mennyi az annyi.)

bye,
W.


Sziasztok!

Én is mindenképpen gyári féktárcsákat és betéteket fogok venni (egyébként ha jól tudom a BMW hivatalos fékbeszállítója az Ate, szóval a gyári és az Ate az kb. egy és ugyanaz), csak az ár a kérdés. Ma utánakérdeztem egy kölni BMW márkaszervízben, mire a következõ árajánlatot kaptam:

elsõ tárcsák+betétek: 390 euró
hátsó tárcsák+betétek: 410 euró

Jó kis árak, mi? A német E-Bay-en eredeti BMW elsõ-hátsó tárcsák + betétek olyan 320-340 euró körül mozognak. De ezért az árért Ate elsõ-hátsó tárcsákat+betéteket is lehet simán venni. Úgy néz ki, hogy a fékeket én magam fogom megvenni és kicserélni, és azt a 450 euró + munkadíj árkülönbséget inkább másra fordítom.

Szemy

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. május 06. kedd, 17:53


Attyla írta: hali
Szerelõm azt mondta hogy féktárcsából érdemes gyárit használni, fõleg aki nyomja neki, mert nagyon nagy hõ keletkezik. Mert a nem gyári könnyen elvetemedhet. Ez az eslõ féktárcsákra vonatkozik leginkább.
Ennyit tudok róla, szerintetek gyári vagy nem gyári?


Hello!

Qrvára igaz! A gyári elsõ tárcsa - van vagy 325mm - kb 70 000 km-t ment el, amikor enyhén rázni kezdett fékezéskor. Aztán belement a Zimmerman - Ferodo páros, árilag nagyjából azonos volt a gyárival, ha nem szalonban veszed, és 30 000 km után újra rázni kezdett! Vagyis a felét se bírta ki, mint a gyári. Megint csere, de most gyárira, elmentem vele megint 30 000 - et, és még OK!
Hátul 130 000 alat még csak most kellett egyszer betétet cserélnem.
üdv

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. május 06. kedd, 11:02


Attyla írta: hali
Szerelõm azt mondta hogy féktárcsából érdemes gyárit használni, fõleg aki nyomja neki, mert nagyon nagy hõ keletkezik. Mert a nem gyári könnyen elvetemedhet. Ez az eslõ féktárcsákra vonatkozik leginkább.
Ennyit tudok róla, szerintetek gyári vagy nem gyári?


a gyárit se a bmw gyártja

státusz Attyla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. május 06. kedd, 09:26


hali
Szerelõm azt mondta hogy féktárcsából érdemes gyárit használni, fõleg aki nyomja neki, mert nagyon nagy hõ keletkezik. Mert a nem gyári könnyen elvetemedhet. Ez az eslõ féktárcsákra vonatkozik leginkább.
Ennyit tudok róla, szerintetek gyári vagy nem gyári?


státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 06. kedd, 06:38


Köszi az infót.
Valami tárcsa úgyis kell.+ betétek.

Ajánlott lyugatottat, olyat vett már valaki?

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. május 05. hétfő, 22:26


Vangelis írta: thx

holnap rádcsörgök.

Az a baj hogy borsodi vagyok.


Nem lesz gond. Nekem is postán, vagy futárszolgálattal szokta küldeni a cuccokat.

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 05. hétfő, 22:23


thx

holnap rádcsörgök.

Az a baj hogy borsodi vagyok.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. május 05. hétfő, 21:25


Vangelis írta: Nekem is lassan cserélnem kell

99es 320i.

még kb 10 ezer van benne, és még a gyári tércsa van fent. Eléggé nagy válla van már sajna.

ÉN is elvileg gyárit tetetek rá, csak kiváncsi vagyok hogy mennyiért lehet beszerezni máshol.

Mert ha márkaszerviz rakja be ugy adnak 2 év garit rá.

Ha magamnak rakom be akkor meg bukom.

Hát tudja a fene.



üdv

válaszoltam, de inkább hívj fel, ha érdekel

203264882

m_attila

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2008. május 05. hétfő, 11:21


Azt meg tudja nekem mondani valaki, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy milyen gyártmányú a tárcsa. Nemrég vettem a wallis-tól de akkor nem foglaloztam még vele annyira. Nem láttam rajta semmi feliratot, csak egy számsort.

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 04. vasárnap, 14:08


Nekem is lassan cserélnem kell

99es 320i.

még kb 10 ezer van benne, és még a gyári tércsa van fent. Eléggé nagy válla van már sajna.

ÉN is elvileg gyárit tetetek rá, csak kiváncsi vagyok hogy mennyiért lehet beszerezni máshol.

Mert ha márkaszerviz rakja be ugy adnak 2 év garit rá.

Ha magamnak rakom be akkor meg bukom.

Hát tudja a fene.

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. május 02. péntek, 22:41


Sziasztok!

Én két hete estem át egy nagyszervízen, ebben benne voltak a hátsó betétek, elsõ tárcsák+betétek is.
Az autóban most 70000 km van, a cuccokat pedig m_attila81 kedves klubtársunk szerezte be nekem.
Tárcsákat és betéteket is ATE-t vettem. Power Disc mart tárcsák és normál utcai betétek. A szervíz óta kb 1100-at autóztam velük és teljesen meg vagyok elégedve.
Árban pedig tényleg nagyon korrekt volt a dolog.
Ezúton is köszönöm szépen Atti!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2008. május 01. csütörtök, 23:08


alfatone írta:
Az egy dolog, hogy a 17,4 ill. 20,4 nem a minimális. Amikor ennyire lekopik a tárcsa, nagyon valószínû, hogy ráz is már. Azon pedig nem lehet segíteni, csak cserével. Korábban volt errõl szó, a kétrétegû tárcsákat nem illik esztergálni.


Így, ahogy mondod. Sajnos nekem is kb. ennyire vannak most elkopva a tárcsáim, és bizony indurka pindurkát ráz fékezéskor. Egyáltalán nem vészes, sokan észre sem vennék, mert nagyon öszpontosítani kell, ha az ember észre akarja venni a kormányon.

Ami az esztergályozást illeti én azért ennyire nem állítom határozottan, hogy nem szabad. Sok profi autószerelõnél (még itt németországban is) illetve még a versenysport alsó kategóriájában is elõfordul, hogy bizony felszabályozzák a tárcsákat. Fene tudja kinek van igaza, õszintén szólva mûszaki és technológiai szempontok alapján nem tudom megindokolni miért nem szabad.

Szemy