« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. február 09. péntek, 13:41


Szia!

Hívd fel ezt a számot (06-20-94-66-942), egy Bözse nevû tag (Szarvason lakik) fogja felvenni, mondd el neki a gondod és kérd el a szerelõje számát (Zsolt, ha minden igaz). A csóka tényleg nagyon érti a dolgát (épp egy olasz 330d-nek rakta össze a motorját a múltkor, mikor nála voltunk), biztos tud neked valami okosat mondani.

Üdv és fel a fejjel:

Petike

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. február 09. péntek, 13:14


Hali mindenkinek!

Még mindíg "szívok" a 330D-mel,kicseréltük a fõtengely jeladót,kicseréltük a relét de semmi...
Ugyanúgy nem indul,csak néha mintha elkapná 1 másodpercre bepöffen aztán leáll.Aztán 10-20 perc múlva beindul....
Egyre sûrûbben csinálja,már naponta 1x,2x megszivat...
Most jön az üzemanyagrendszer többi része de nem tudom hol kezdjem.
Van egy tápszivattyú a vezetõ ülés alatt ,meg egy a tankban is állítólag?!
Azokat megnézem de van egy rossz érzésem,hogy a nagynyomású szivattyúm szaraxik...
Na mindegy,csaj kétségbeesésemben írtam...
Szaby.

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. január 18. csütörtök, 13:30


Köszönöm a segítségeteket,végignézzük az ötleteket!
De brazil8 -nak 320D-je van,lehet ugyan olyan a 330D-nek is az elektronikája(fõtengely jeladó,tápszivattyú stb...)?
Köszi mégegyszer,majd jelzem mire jutottam!

Üdv.Szaby.

státusz urizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2007. január 18. csütörtök, 11:44


Andi! Meglett a megoldása a problémának? (Csak érdekel mert nekem is biztosan visszatér még...)

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. január 13. szombat, 15:07


Rhantos, megmozdítottál bármi kütyüt is a kocsiban? Mert mióta eljöttem Tõled, nem fullad, nem csinál semmi különlegeset, "csak" a fordulatszám ugrál le-föl, és a 116 paciból max. 70-et érzek a popóm alatt.

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2007. január 11. csütörtök, 16:49


Így van a fõtengely jeladó a hibás 99%.
Nekem is az lett kicserélve a nyáron és azóta tökéletes, semmi hiba.
Beszélj rhantos kollégával nekem is õ hozott fél nap alatt másikat, nagy mágus.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 11. csütörtök, 13:41


Megvan a link, fõtengely jeladó lesz ))))))))

Üdv:

Peti

http://www.bmwe46.hu/modules.p...p;start=90


státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 11. csütörtök, 13:37


A leírásod alapján lehet vezérmûtengely jeladó, vagy tápszivattyú relé. Ezek a legvalószínûbbek, de persze lehet más is. Egyik sem egy vészes összeg, ha cserélni kell.
A veztengely jeladó 19 500,-, a relé meg 2 100,- körül

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 11. csütörtök, 13:35


Szia!

Úgy gondolom, a tápszivattyú lesz a bûnös (kezd megdögleni), vagy a fõtengely jeladó. Vmelyik klubtársunk küzdött u. ilyen problémával, nem emlékszem mi let a vége, sajna (((

Üdv:

Peti

státusz szaby330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. január 11. csütörtök, 13:22


Hali!

Nekem van egy óriási problémám a kis házikedvencemmel(330D),
Sokszor azt csinálja hogy megállás után nem akar beindulni.
Ha már beindult akkor megy rendesen és nem áll le,nem rángat stb..
Néha elkapja egy pillanatra indítózáskor de nem indul be-aztán 10-20 perc elteltével mintha misem történt volna egyszer csak pöccre indul.

Már teljesen kész vagyok tõle,mindíg akkor szivat mikor a legjobban nem kéne
Minden okos vakarja a fejét,és nem tud senki semmi érdemlegeset mondani.
Párszor észrevettem hogy a gyújtás ráadás után nem hallom a tápszivattyú búgását és utána nem indul,aztán elkezd búgni és elindul.
Mostanába meg már a búgó,"mûködõ"tápszivattyú hang mellet sem indul...

MI LEHET A BAJA ????
Segítségeteket elõre is köszi!
Szaby.

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 23:08


Épp az imént néztem, van vmi SC a reptér mellett. Holnap felhívom.

státusz szdada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 22:26


Andi!

Látom budaörsi vagy. Fodros utcában van egy bmw szerelõ, akihez oda is lehet menni és vhol a budaörsi repülõtér mellett van a mûhelye! Sajnos a nevét és a telefonszámát nem tudom, vki tud segíteni esetleg ebben?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 19:35


andi írta: Sajnos nem múlt el. Ma lementem, beindítottam, és valami brutál hangja van az autónak: érdekes zörgés hallható a motortól.

Tuti, hogy valahol többletet szív, és ha megkerüli a légtömegmérõt a levegõ, akkor teljesen meghülyül a vezérlés.

státusz andi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 17:00


Sajnos nem múlt el. Ma lementem, beindítottam, és valami brutál hangja van az autónak: érdekes zörgés hallható a motortól.

státusz Little_Dave

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 14:56


Hali!

Csatlakoznék rhantos hozzászólásához, miszerint felsot szív valahol.
Családi Astránknak ugyanez volt a baja, de mire rájöttek, cseréltek komplett motorvezérlést 200e-ért Aztán egy Opeles szerelõ mondta, hogy Astráknál gyakori hiba, és hamar, olcsón orvosolható.( gumicsõ csere, meg valami tisztítást csinált ) Mondjuk egy opelen mi drága? A jelenség akkor volt érdekes amikor pirosnál, rendõr mellett kb. 3500-4000-et pörgött. Néztek igen erõsen.

« előző12következő »