anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 22:07


jons írta:
silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.


Igen.Szét is szedheted, sok kis picsa csavar, aztán átfújhatod elektronikai tisztító sprayvel. Csodát ne várj, mert elektronika. Ha meghalt benne valami, kuka. Én már szedtem szét, nekem a kijelző kezdet kriszkraszokat mutogatni, az halt meg,fújkáltam, darabokra szedtem, de semmi javulás. a BMW szerelőnek volt egy ,24 ért adta, bedobtuk azt és kész, azóta semmi. Mást nem tudom elképzelni, hisz ez vezérli a fűtést, hűtést. Mögötte már csak csapóajtók, terelők vannak, és a venti. Azzal meg nincs gondod, mert azt a süni vezérli,az ha elromlik, a venti bolondól meg, vagy megy, vagy nem, vagy öntudatra ébred, és fel, le gyorsul a sebessége. Sok lehetőség nincs.
Hiába viszed szervizbe, nem tudnak mit csinálni vele, csak ott is lehúznak egy 10 re a vizsgálatért, azt mondják majd ki kell cserélni, és megnézni jó e. Fújkáld meg a hőfok érzékelőt féktisztítóval, ha nem lesz jó, valami E46 tól akit esetleg ismersz kérj kölcsön próbára, vagy bevállalod és veszel egyet a netről,mert nem fogják oda adni, hogy használd, és majd kell, vagy nem ha az a hibás.
Nézegettem, vannak 8, 10 ért is, de azokat már megvették, volt egy a veterán 25 ért, azt is megvették már. Ha ennyire fogynak, akkor ezek szerint el is romlanak.

Itt van 1 20 ért, nem hiszem, hogy lenne különbség a dizel, benzinesé között.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46
meg kell nézni a part kódokat.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 26. péntek, 22:14

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 17:05


silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 14:20


Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?

anubisz írta:
silver_e46 írta: Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???


Lehet a klímapanel, de csak tipp, egy próbát meg ér. Sajna próbálni nem tudod, csak ha valakitől kérsz egyet kölcsön 1 napra és berakod,könnyű kivenni, csak rá kel dugni.
Venni nem érdemes amíg nem derül ki az okozza e., mert bontott is 20 körül van, a amortizációtól függően plusz, mínusz.
Bár az elgondolkodtató, hogy csak nagy sebességnél csinálja. Termosztátok rendbe vannak?




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 13:25


silver_e46 írta: Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???


Lehet a klímapanel, de csak tipp, egy próbát meg ér. Sajna próbálni nem tudod, csak ha valakitől kérsz egyet kölcsön 1 napra és berakod,könnyű kivenni, csak rá kel dugni.
Venni nem érdemes amíg nem derül ki az okozza e., mert bontott is 20 körül van, a amortizációtól függően plusz, mínusz.
Bár az elgondolkodtató, hogy csak nagy sebességnél csinálja. Termosztátok rendbe vannak?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 26. péntek, 13:30

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 13:13


Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???

Barna320i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz Barna320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 17:56


Köszönöm, ennél sajnos bonyolultabb a megoldás. Kénytelen leszek felaprítani a műszerfalat, és megtalálni, miért nem szabályoz rendesen a drága

YELLOW írta:
Barna320i írta: Sziasztok márkatársak!

Ismét egy problémával állok szemben, és egyenlőre nem tudom hogy kezdjek a kijavításához, ezért leírom a problémám, hátha valaki már találkozott ilyennel:

E36 dupla digitklíma. Jelenség: Hideg levegőt profi módon fújja lábra, testre, szélvédőre egyaránt. Meleget viszont csak szélvédőre hajlandó fújni. Kicsit zavaró, hogy jönnek a hidegek és csak a fejem van melegben ha úton vagyok.

Hol lehet a gond, vezérlőpanelnál kezdjem a kutakodást, vagy a középkonzolnál?

Köszönöm a figyelmet.


a középső szellőző alatt kell lennie egy tekerőnek, amivel tudod állítani csak meleg, csak hideg és a kettő közti cuccot. azt tekerd melegre és jönni fog.
kormányhoz közelebbi:




jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 16:01


Hali.
Ma reggel kipróbáltam az ülésfütéseket a verdában. Anyósülésnél minden ok,de a soför felül az alsó rész nem melegitt. Csak a háttámla.
Valami kipurcanhatott benn a nyár folyamán. Valami 5let?
Ha cserélni kell,akkor azt hogy csinálják? Szét kell kapni az ülést,vagy van neki helye ahol lehet szépen cserélni a fütö szálakat?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz sticky

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2012. szeptember 23. vasárnap, 20:54


Tano írta:
david88 írta: Sziasztok!

Egyik este megállt a fűtőventilátorom, másnap reggel ráadva a gyújtást megint működött.
Ma reggel bekapcsoltam a ventilátort, működött kb 3 percig, majd megint semmi.

A digit klíma kezelőjén állítottam a sebességet minimumra és maximumra is, de így is semmi.

Süni lehet a gond?


Általában az szokott rakoncátlankodni. Egy próbát megér.


Nálam ugyanez volt a jelenség, és a süni volt a hibás.
Újat olcsón itt találsz:
http://www.ebay.com/itm/NEW-BM...27cb18d88e
Nekem gyorsabban kellet, ezért Unix-ból vettem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. szeptember 23. vasárnap, 20:06


Barna320i írta: Sziasztok márkatársak!

Ismét egy problémával állok szemben, és egyenlőre nem tudom hogy kezdjek a kijavításához, ezért leírom a problémám, hátha valaki már találkozott ilyennel:

E36 dupla digitklíma. Jelenség: Hideg levegőt profi módon fújja lábra, testre, szélvédőre egyaránt. Meleget viszont csak szélvédőre hajlandó fújni. Kicsit zavaró, hogy jönnek a hidegek és csak a fejem van melegben ha úton vagyok.

Hol lehet a gond, vezérlőpanelnál kezdjem a kutakodást, vagy a középkonzolnál?

Köszönöm a figyelmet.


a középső szellőző alatt kell lennie egy tekerőnek, amivel tudod állítani csak meleg, csak hideg és a kettő közti cuccot. azt tekerd melegre és jönni fog.
kormányhoz közelebbi:


Barna320i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz Barna320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. szeptember 23. vasárnap, 10:28


Sziasztok márkatársak!

Ismét egy problémával állok szemben, és egyenlőre nem tudom hogy kezdjek a kijavításához, ezért leírom a problémám, hátha valaki már találkozott ilyennel:

E36 dupla digitklíma. Jelenség: Hideg levegőt profi módon fújja lábra, testre, szélvédőre egyaránt. Meleget viszont csak szélvédőre hajlandó fújni. Kicsit zavaró, hogy jönnek a hidegek és csak a fejem van melegben ha úton vagyok.

Hol lehet a gond, vezérlőpanelnál kezdjem a kutakodást, vagy a középkonzolnál?

Köszönöm a figyelmet.

státusz czviklit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. szeptember 13. csütörtök, 18:27


Sziasztok!

Az a kérdésem lenne, hogy hol lehet a kondenzvizet leereszteni E53 X5ösből, mert az anyósülés lábterénél áll a víz?
Köszönöm előre is a segítséget

david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 10:08


Tano írta:
david88 írta: Sziasztok!

Egyik este megállt a fűtőventilátorom, másnap reggel ráadva a gyújtást megint működött.
Ma reggel bekapcsoltam a ventilátort, működött kb 3 percig, majd megint semmi.

A digit klíma kezelőjén állítottam a sebességet minimumra és maximumra is, de így is semmi.

Süni lehet a gond?


Általában az szokott rakoncátlankodni. Egy próbát megér.



Akkor valahonnan szereznem kell egy cseredarabot

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 08:35


david88 írta: Sziasztok!

Egyik este megállt a fűtőventilátorom, másnap reggel ráadva a gyújtást megint működött.
Ma reggel bekapcsoltam a ventilátort, működött kb 3 percig, majd megint semmi.

A digit klíma kezelőjén állítottam a sebességet minimumra és maximumra is, de így is semmi.

Süni lehet a gond?


Általában az szokott rakoncátlankodni. Egy próbát megér.

david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 08:02


Sziasztok!

Egyik este megállt a fűtőventilátorom, másnap reggel ráadva a gyújtást megint működött.
Ma reggel bekapcsoltam a ventilátort, működött kb 3 percig, majd megint semmi.

A digit klíma kezelőjén állítottam a sebességet minimumra és maximumra is, de így is semmi.

Süni lehet a gond?

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 12. vasárnap, 12:57


Sziasztok!
A problemam az hogy meg allt a futomotor az automban.98-as E36 320i touring digitklima.Eddig hibatlan volt minden,futes,hutes,klima egyarant jo volt.Olvastam a forumon ha meg allt a futomotor,akkor vagy suni,vagy maga a motor halt meg.Amiben segitseget szeretnek kerni az az hogy kivettem a sunit,de hogy tudom letesztelni hogy jo vagy nem jo.Mert a futomotorig sokat kellene,bontani meg potyara nem is szeretnek.Vagy esetleg biztositek,de nem tudom melyk a hozza tartozo bizti.