anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 19:58


Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 15:27


Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 15:13


Mokkanat írta:

Nincs garancia a rendellenes kopásra semmilyen gumigyártónál.


Akkor elmondhatjuk, hogy egy 7500 Ft-os futóműbeállítás elmulasztása miatt eldobtál 300E Ft értékű gumit?

Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 15:06


Burns írta:
Mokkanat írta:
BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!


Csak azt nem értem, ha tényleg ennyi baj van a defekttűrő gumikkal, miért szórjátok rá a pénzt? Problémás a javítás, drágább, mint a hagyományos, kisebb komfort és gondolom nehezebb is.
A garanciával mi van?


Nincs garancia a rendellenes kopásra semmilyen gumigyártónál.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 23:14


Mokkanat írta:
BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!


Csak azt nem értem, ha tényleg ennyi baj van a defekttűrő gumikkal, miért szórjátok rá a pénzt? Problémás a javítás, drágább, mint a hagyományos, kisebb komfort és gondolom nehezebb is.
A garanciával mi van?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 23:11


Mokkanat írta:
BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Én Nyáron Potenzát, Télen Blizzak használok RFT sose volt ilyen problémám, bár én minden évbe be állíttatom a futóművet is, a márkaszervizbe.Biztos nem a felni a hibás?Nekem ha rázott az mindig vagy a felni,vagy a féktárcsa volt.

Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 22:56


BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!




troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 13:23


Sziasztok,
Ha valakit érdekel...Méretváltó a lap alján. Megtudjuk mennyit csal km/h-ban a méret.

http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060301e/

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 15:56

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 21:22


Köszöntem

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 12:09


Tiba írta:
Bero írta: Üdv! Vélemény kéne erről a gumiról: Falken FK-452

Köszi



V mintás neeee

Inkább Falken ZIEX ZE-912
Nekem volt, teljesen jó gumi, mintha kicsit gyorsan kopna.

A tapadásért cserébe kopnia kell
A 452 sem rossz....kb5-6000km-ig azután elkezd irtóra zajosodni. Ne tegyél fel olyat.



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. január 12. szerda, 18:55


Bero írta: Üdv! Vélemény kéne erről a gumiról: Falken FK-452

Köszi



V mintás neeee

Inkább Falken ZIEX ZE-912
Nekem volt, teljesen jó gumi, mintha kicsit gyorsan kopna.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 12. szerda, 18:46


Üdv! Vélemény kéne erről a gumiról: Falken FK-452

Köszi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 11. kedd, 18:40


Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 11. kedd, 11:51


anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.