BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821
Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.
Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.
http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11
Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.
Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A
ezek kaptak csak jó minősítést.
csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.
Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.
Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)
Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.
Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.
Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek
Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.
Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....
Sziasztok!
Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.
Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!