SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 11:06



"És persze minél olcsóbb legyen a nyerő párosítás ebbe a méret tartományban"

Tisztába vagyok vele, hogy hogyan fog viselkedni a kocsi.....
De azért mert olcsó, nem jelenti hogy szar.
Amiket olvastam a gumiról, jókat írtak róla.
Kinek hangos, kinek nem...
Igazából minden típusra van pozitív, és negatív vélemény is.
Inkább vettem volna ebbe az árba használtat????
És ha most nem tudok 120ért venni 2 gumit???
De inkább haggyuk, persze ha vanli, vagy nakang gumit tennék fel, mint 1esek, akkor az zsír lenne, nem????

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 10:59


Azért vettem ezt a méretet, mert ez volt rajta, illetve mindenki azt mondta, hogy a 225/40 túl feszes lenne a felnin.


m_attila írta: Én nem értem miért jó ennyire széles gumit venni, közúti használatra
225/40 18 bőven elég az összes kerékre, ha csak nincs valami extra széles hátsó felnid.

SirToma írta:
Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!








anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 10:20


m_attila írta: Én nem értem miért jó ennyire széles gumit venni, közúti használatra
225/40 18 bőven elég az összes kerékre, ha csak nincs valami extra széles hátsó felnid.

SirToma írta:
Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!






És persze minél olcsóbb legyen a nyerő párosítás ebbe a méret tartományba

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 10:15


m_attila írta: Én nem értem miért jó ennyire széles gumit venni, közúti használatra
225/40 18 bőven elég az összes kerékre, ha csak nincs valami extra széles hátsó felnid.

SirToma írta:
Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!






Miért vesznek?Mert occcsó25 pénzért és még nem birkóztak a kormánnyal eleget,de majd meglepődnek előzés közben egy nyomvályús úton.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 10:03


Én nem értem miért jó ennyire széles gumit venni, közúti használatra
225/40 18 bőven elég az összes kerékre, ha csak nincs valami extra széles hátsó felnid.

SirToma írta:
Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 23. szerda, 10:04

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. február 23. szerda, 10:00


Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 18:37


SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 11:36


Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 11:28


Ma a szervizbe állt egy Z4 es, már át gumizták nyárira. Igaz a hó szállingózik, meg -5 fok van meg van egy pár faszi szédülve

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 16:31


anubisz írta:
YELLOW írta:
Mokkanat írta:
Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...


sajna így van. nekem az olajat se cserélték volna le, ha nem ragaszkodok a jelenlétemre a procedúra alatt. inkább egy kis szervízbe viszem, nem márkaképviseleteshez. a legtöbb zele takony fiatalokkal, nem értenek semmihez. jelzem ilyen minden márkánál van. garanciális szervizekre is hiába viszed. felszámolnak mindent, aztán a fele nincs elvégezve. köüedelem az egész.



Hát az akkor nagyon undorító hely. Itt Győrbe ilyen nincs. Ki is basznák azonnal őket,mióta ide járok már ki rúgtak vagy 4 szerelőt, és csak a mutyizások miatt,meg hogy otthon szereltek meló után maszekba.Nekem mindig az a srác szereli évek óta, mindig neki adják ki a kocsit. Egyszer meg kéne jelölni,festeni a csavarokat aztán megnézni hozzá e nyúltak utána meg jól ki baszatni őket. Én tuti megbuktatnám azokat a köcs..et, ha lenne egy 15 milliós kocsim azt így megszívatnának. Ha kell rejtett kamerát szerelnék a kocsiba, aztán mehetnének a faszba. Már csak bosszúból is, vinném a felvételt a cégvezetőhöz, nem a szerviz vezetőhöz. Persze a pénzt is vissza kérném.


ebben csak az a durva, hogy egy suzuki szervízben ne van kamerázva minden, és vagy kintről, vagy akár 1 év után is visszanézheted a felvételt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 15:10


YELLOW írta:
Mokkanat írta:
Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...


sajna így van. nekem az olajat se cserélték volna le, ha nem ragaszkodok a jelenlétemre a procedúra alatt. inkább egy kis szervízbe viszem, nem márkaképviseleteshez. a legtöbb zele takony fiatalokkal, nem értenek semmihez. jelzem ilyen minden márkánál van. garanciális szervizekre is hiába viszed. felszámolnak mindent, aztán a fele nincs elvégezve. köüedelem az egész.



Hát az akkor nagyon undorító hely. Itt Győrbe ilyen nincs. Ki is basznák azonnal őket,mióta ide járok már ki rúgtak vagy 4 szerelőt, és csak a mutyizások miatt,meg hogy otthon szereltek meló után maszekba.Nekem mindig az a srác szereli évek óta, mindig neki adják ki a kocsit. Egyszer meg kéne jelölni,festeni a csavarokat aztán megnézni hozzá e nyúltak utána meg jól ki baszatni őket. Én tuti megbuktatnám azokat a köcs..et, ha lenne egy 15 milliós kocsim azt így megszívatnának. Ha kell rejtett kamerát szerelnék a kocsiba, aztán mehetnének a faszba. Már csak bosszúból is, vinném a felvételt a cégvezetőhöz, nem a szerviz vezetőhöz. Persze a pénzt is vissza kérném.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 10:37


Mokkanat írta:
Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...


sajna így van. nekem az olajat se cserélték volna le, ha nem ragaszkodok a jelenlétemre a procedúra alatt. inkább egy kis szervízbe viszem, nem márkaképviseleteshez. a legtöbb zele takony fiatalokkal, nem értenek semmihez. jelzem ilyen minden márkánál van. garanciális szervizekre is hiába viszed. felszámolnak mindent, aztán a fele nincs elvégezve. köüedelem az egész.



Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 19. szombat, 10:32


anubisz írta:
Mokkanat írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.


Valószínűleg a futómű volt a ludas, mert ma ellátogattam egy ismerős ismerőséhez, aki rally autóknak is állít futóművet. El volt menve az első kerékösszetartás elég rendesen, a hátsóról nem is beszélve, sőt a tavalyi évben amikor voltam a Wallis Pest-nél biztos, hogy nem nyúltak hozzá, pedig kifizettem 18.000 HUF + ÁFA-t a futóműállításért. No Comment... Azért gondolom, hogy nem nyúltak hozzá, mert a srác is mondta, hogy ezt biztos nem 6 hónapja állították be... A másik pedig egyetlen nagyobb kátyúba sem mentem bele, szar úton lassan megyek vele, azaz vigyázok rá mint állat...
Köszi a tippeket Uraim.

Konzekvencia: egy jó futóműállítás minden évben ráfér, még egy M pacekos 3-ra is...


Én nem is értem miért nem azzal kezditek. Gumi,felni ép,logikus hogy azt nézetem meg. Gondolod ha kérsz futómű beállítást,és kajakra nem nyúlnak hozzá? Hát nem tudom,nem bírom elképzelni. Max azt mondtad nézzék át,nem? Attól még nem fognak be állítani mindent,mikor nekem még egy alátétet is elszámolnak. El állítódhat az utána is, hiába állították be.Látom külön kérted a futómű állítást. Nem hiszem hogy meg merik csinálni, hogy nem nyúlnak hozzá.


Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 22:34


Mokkanat írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.


Valószínűleg a futómű volt a ludas, mert ma ellátogattam egy ismerős ismerőséhez, aki rally autóknak is állít futóművet. El volt menve az első kerékösszetartás elég rendesen, a hátsóról nem is beszélve, sőt a tavalyi évben amikor voltam a Wallis Pest-nél biztos, hogy nem nyúltak hozzá, pedig kifizettem 18.000 HUF + ÁFA-t a futóműállításért. No Comment... Azért gondolom, hogy nem nyúltak hozzá, mert a srác is mondta, hogy ezt biztos nem 6 hónapja állították be... A másik pedig egyetlen nagyobb kátyúba sem mentem bele, szar úton lassan megyek vele, azaz vigyázok rá mint állat...
Köszi a tippeket Uraim.

Konzekvencia: egy jó futóműállítás minden évben ráfér, még egy M pacekos 3-ra is...


Én nem is értem miért nem azzal kezditek. Gumi,felni ép,logikus hogy azt nézetem meg. Gondolod ha kérsz futómű beállítást,és kajakra nem nyúlnak hozzá? Hát nem tudom,nem bírom elképzelni. Max azt mondtad nézzék át,nem? Attól még nem fognak be állítani mindent,mikor nekem még egy alátétet is elszámolnak. El állítódhat az utána is, hiába állították be.Látom külön kérted a futómű állítást. Nem hiszem hogy meg merik csinálni, hogy nem nyúlnak hozzá.

Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 21:22


anubisz írta:
Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.


Valószínűleg a futómű volt a ludas, mert ma ellátogattam egy ismerős ismerőséhez, aki rally autóknak is állít futóművet. El volt menve az első kerékösszetartás elég rendesen, a hátsóról nem is beszélve, sőt a tavalyi évben amikor voltam a Wallis Pest-nél biztos, hogy nem nyúltak hozzá, pedig kifizettem 18.000 HUF + ÁFA-t a futóműállításért. No Comment... Azért gondolom, hogy nem nyúltak hozzá, mert a srác is mondta, hogy ezt biztos nem 6 hónapja állították be... A másik pedig egyetlen nagyobb kátyúba sem mentem bele, szar úton lassan megyek vele, azaz vigyázok rá mint állat...
Köszi a tippeket Uraim.

Konzekvencia: egy jó futóműállítás minden évben ráfér, még egy M pacekos 3-ra is...