Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 11:20


Eapa írta: A szakadt hátsó difiszilent ismérve, sebességbe rakva kuplung ráengedésekor koppanó hang, sebességváltáskor koppanó hang, gázelvételkor koppanó hang. Én a hétvégén cseréltem ki, az eredménye szenzációs, csendes váltás, nincs rántás, és csendes lett a hátulja.
Kicserélés 9 óra megaszopás. Elvileg le kell hozzá venni a difit, én megoldottam levétel nélkül. A szilent kiszedése a legnehezebb, úgy bele van rohadva, hogy az elképesztõ. Kiszakítottam a közepét, c-vágóval berogyasztottam és még úgy sem indult meg. Elõtte le kell szedni a hátsó stabilizátor rudat. Ez még a gyári szilent volt (10 éves), az új egy kicsit másképp néz ki. Egyébként azért koppan a difi ha ez szét van szakadva, mert összesen 3 db szilent fogja, és az elsõ kettõ rendkívül rugalmas. Amikor a difi hátulja nem volt megfogva a szilenttel, 6-8 cm-t tudott a difi mozogni függõlegesen. Még egyszer nem vágnék bele, irány a BMW szervíz, szopjanak õk vele. Ennyi hátránya van az erõs kocsinak





az enyém automata és nem érzek ütést amikor el vált vagy sebeségbe rakom, csak menetközben van a koppanó hang amikor rossz az út minõsége!olyankor adja ezt az ûtés szerû hangot jobb hátulról

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 10:58


A szakadt hátsó difiszilent ismérve, sebességbe rakva kuplung ráengedésekor koppanó hang, sebességváltáskor koppanó hang, gázelvételkor koppanó hang. Én a hétvégén cseréltem ki, az eredménye szenzációs, csendes váltás, nincs rántás, és csendes lett a hátulja.
Kicserélés 9 óra megaszopás. Elvileg le kell hozzá venni a difit, én megoldottam levétel nélkül. A szilent kiszedése a legnehezebb, úgy bele van rohadva, hogy az elképesztõ. Kiszakítottam a közepét, c-vágóval berogyasztottam és még úgy sem indult meg. Elõtte le kell szedni a hátsó stabilizátor rudat. Ez még a gyári szilent volt (10 éves), az új egy kicsit másképp néz ki. Egyébként azért koppan a difi ha ez szét van szakadva, mert összesen 3 db szilent fogja, és az elsõ kettõ rendkívül rugalmas. Amikor a difi hátulja nem volt megfogva a szilenttel, 6-8 cm-t tudott a difi mozogni függõlegesen. Még egyszer nem vágnék bele, irány a BMW szervíz, szopjanak õk vele. Ennyi hátránya van az erõs kocsinak

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 10:11


m_attila írta: A hátsó difiszilent kotyog, ötezerpárszáz forintos tétel

m_attila

peetie írta: Ezt csinálja még párunknak. HA jól emlékszem egy másik topicban írta valaki hogy a BMW ilyen...



értem gondolom ha felemelem a kocsit és megrángatom akkor látszani fog,hogy a szilent halott nem??

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 17:18


[quote="m_attila"]A hátsó difiszilent kotyog, ötezerpárszáz forintos tétel

m_attila


és szerinted ez adná jobb hátsó oldalán azt az ütés szerû hangot amikor nem egyenletes hanem rosszabb minõségû úton megyek????

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 13:31


A hátsó difiszilent kotyog, ötezerpárszáz forintos tétel

m_attila

peetie írta: Ezt csinálja még párunknak. HA jól emlékszem egy másik topicban írta valaki hogy a BMW ilyen...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 11:28


Szerintem toronygumi. Nekem már volt átszakadva és nagyon dörömbölt.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 11:08


nekem olyan problémám van,hogy amikor rossz úton megyek vagy kátyút találok olyankor a jobb hátuljánál ilyen mély ütés szerû hangot hallok elég hangos és nagyon zavaró!
szerintetek ez lengés csillapító lehet, vagy valami más?


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 17:58


Ezt csinálja még párunknak. HA jól emlékszem egy másik topicban írta valaki hogy a BMW ilyen...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2008. július 14. hétfő, 11:00


Sziasztok
Olyan gondom van hogy váltáskor valami koppan az autóban hátul illetve mikor ráengedem a kupplungot. De nem mindig.Valami ötlet.Köszi

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. április 04. péntek, 17:59


Kedves Zotyi!

Mennyit kérnél a rugókért? Vagyis hány rugó a rugó?

Köszi!
cobi

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. április 03. csütörtök, 22:08


Szia!

316i 99'-es. Nem tudom, hogy jó e bele, megpróbálok utánanézni.
Addig is köszI!

cobi

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. április 03. csütörtök, 21:03


cobi írta: Tiszteletem a Klubtársaknak.
Megvan a hátsó futómû koppanás oka. Mindkét oldalon töröttek a hátsó rugók, és az egyik egy kicsit elmozdult a helyérõl emiatt, így érheti el a kasznit. Járt már valaki így?
Egyúttal lenne egy kérésem is: ha valakinek lenne elfekvõben egy pár hátsó rugója, rendes gyári méretû, szívesen átvenném, nem szeretnék most új rugókba invesztálni, fõleg, hogy már évek óta így fut a gép
Köszönöm!

cobi


Üdv Cobi!

Nekem van 2 hátsó rugóm 30d touring.A tiéd milyen?

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. április 03. csütörtök, 20:58


Tiszteletem a Klubtársaknak.
Megvan a hátsó futómû koppanás oka. Mindkét oldalon töröttek a hátsó rugók, és az egyik egy kicsit elmozdult a helyérõl emiatt, így érheti el a kasznit. Járt már valaki így?
Egyúttal lenne egy kérésem is: ha valakinek lenne elfekvõben egy pár hátsó rugója, rendes gyári méretû, szívesen átvenném, nem szeretnék most új rugókba invesztálni, fõleg, hogy már évek óta így fut a gép
Köszönöm!

cobi

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. március 18. kedd, 17:58


Logikus lenne a szilent de 3 okból sem hiszem, hogy az lenne. 1: már több éve csinálja a koppanást, a gumit pedig egyáltalán nem eszi. 2: terhelésváltáskor nincs megugrás, nagyon stabil. 3: a szervizben átnézték, átrázták, ami rossz volt kicserélték.
Ha lesz idõm a hétvéégn újra megemelem és összemérem a "jó" oldallal.

köszi!

cobi

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 21:20


Tuti, hogy hátsó szilent, terhelésváltáskor szinte oldalra ugrik a kocsi. Kb 6-7000 Ft a 2 db szilent. Amúgy meg teljesen elnyalja a gumik belsõ oldalát.