- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2009. január 29. csütörtök, 11:20
Eapa írta: A szakadt hátsó difiszilent ismérve, sebességbe rakva kuplung ráengedésekor koppanó hang, sebességváltáskor koppanó hang, gázelvételkor koppanó hang. Én a hétvégén cseréltem ki, az eredménye szenzációs, csendes váltás, nincs rántás, és csendes lett a hátulja.
Kicserélés 9 óra megaszopás. Elvileg le kell hozzá venni a difit, én megoldottam levétel nélkül. A szilent kiszedése a legnehezebb, úgy bele van rohadva, hogy az elképesztõ. Kiszakítottam a közepét, c-vágóval berogyasztottam és még úgy sem indult meg. Elõtte le kell szedni a hátsó stabilizátor rudat. Ez még a gyári szilent volt (10 éves), az új egy kicsit másképp néz ki. Egyébként azért koppan a difi ha ez szét van szakadva, mert összesen 3 db szilent fogja, és az elsõ kettõ rendkívül rugalmas. Amikor a difi hátulja nem volt megfogva a szilenttel, 6-8 cm-t tudott a difi mozogni függõlegesen. Még egyszer nem vágnék bele, irány a BMW szervíz, szopjanak õk vele. Ennyi hátránya van az erõs kocsinak
az enyém automata és nem érzek ütést amikor el vált vagy sebeségbe rakom, csak menetközben van a koppanó hang amikor rossz az út minõsége!olyankor adja ezt az ûtés szerû hangot jobb hátulról