YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 18:52


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


na ez nem légtömegmérő...
ez már inkább AC gyanús. lehet egy benzinszűrő csere nem ártana... bár melegedéshez nincs köze...



AC pumpa 3 hónapja lett kicserélve full újra gyárira a benzinszűrővel együtt! Ezért nem tudom mi lehet ez :S Gép csak katalizátort dobta ki szarnak!


akkor meg lambda szonda



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 18:35


YELLOW írta:
Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


na ez nem légtömegmérő...
ez már inkább AC gyanús. lehet egy benzinszűrő csere nem ártana... bár melegedéshez nincs köze...



AC pumpa 3 hónapja lett kicserélve full újra gyárira a benzinszűrővel együtt! Ezért nem tudom mi lehet ez :S Gép csak katalizátort dobta ki szarnak!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 18:30


Bero írta: Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...


na ez nem légtömegmérő...
ez már inkább AC gyanús. lehet egy benzinszűrő csere nem ártana... bár melegedéshez nincs köze...


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 18:14


Üdv! Nekem nem himbál a motor hidegindításkor,hanem 40-nél többel nem tudok menni Bármilyen sebességbe rakom tökmindegy,full gázt adok torpan,nem megy mintha beakadna :S Valami hangot is hallok ilyenkor. kb 1-2 perc után visszatér és megindul amikor kicsit melegebb a motor! Valaki tapasztalt már ilyet? Légtömegmérőm gép szerint jó...

Tomie30
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1990

státusz Tomie30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 14:50


Nem még nem áltam neki De neked is köszi a gyors reakciót


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 19:10


YELLOW írta:
vsop14 írta:
Tomie30 írta:
YELLOW írta:
Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Köszi a gyors választ! Nem, nem torpan meg!


Yellow biztos ELFELEJTETTE, hogy az M40es-nek a légtömegmérője még torlólapos..... Azt aztán tisztogathatod..... Remélem azért nem ment rá a délutánod a légtömegmérő tisztítására.


nem felejtettem el... NEM TUDTAM

amúgy most néztem, hogy 1.6 nem is értem miért 2.0 volt akkor a fejemben


tök mindegy, mert abban is torlólapos
hathengeresben is csak m50től van hot wire.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 18:59


vsop14 írta:
Tomie30 írta:
YELLOW írta:
Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Köszi a gyors választ! Nem, nem torpan meg!


Yellow biztos ELFELEJTETTE, hogy az M40es-nek a légtömegmérője még torlólapos..... Azt aztán tisztogathatod..... Remélem azért nem ment rá a délutánod a légtömegmérő tisztítására.


nem felejtettem el... NEM TUDTAM

amúgy most néztem, hogy 1.6 nem is értem miért 2.0 volt akkor a fejemben



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 13. vasárnap, 19:02


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 18:48


Tomie30 írta:
YELLOW írta:
Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Köszi a gyors választ! Nem, nem torpan meg!


Yellow biztos ELFELEJTETTE, hogy az M40es-nek a légtömegmérője még torlólapos..... Azt aztán tisztogathatod..... Remélem azért nem ment rá a délutánod a légtömegmérő tisztítására.

Tomie30
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1990

státusz Tomie30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 15:35


YELLOW írta:
Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Köszi a gyors választ! Nem, nem torpan meg!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 15:08


Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


Üdv! Nekem is ez a gond,és az alapjárati motor a szar,nem a légtömegmérő! Engem nem érdekelt ez a dolog,mert a csere nálam kb 60 ezer lenne annyit meg nem ér az alapjárati motor! Hali



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 11:35


Tomie30 írta: Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló


menetközben érezni gázadásnál megtorpanást? ha igen, akkor tutti légtömegmérő tisztítással kezdeném. főleg ha dircsi-szürcsi van rajta. ez a legolcsóbb megoldás így elsőre. ha nem használ, akkor lehet továbbmenni, de attól még lehet rossz a légtömegmérő, tehát nem a kosz miatt mér rosszul.



Tomie30
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1990

státusz Tomie30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 10:41


Sziasztok!
Nekem E30 316I-m van, és amikor reggel elindítom általában himbálózik az alapjáratom (500-1200 között) Mitől lehet ez? lehet hogy az AC nyom keveset? Vagy netán alapjárati motor?
előre is köszi a segítséget
Helló

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 17:55


A hideg indítás,hát 0 fokba indul,most borítottam már bele egyenlőre kétszer üzemanyag rendszer tisztító adalékot, Nem vittem el ahoz a szerelőhöz, mert az a CCV szelepre mondta hogy az csinálja, és tiltja le a gyújtásokat,de mivel le tekertem az olajsapkát járás közben és változott a motor alapjárati szintje,meg takartam le nejlonnal, és szívta be valamennyire így értelem szerű hogy volt vákumom,és nem volt át szakadva a membrán.aztán hogy ez elég e,vagy nagyobbnak kellene lenni azt nem tudom.De mikor reggel hidegen indul az autó utána egyből érzek kis kipufogó füst szagot az utastérbe, ami CCV hibára utalhat,mert olvastam sok fórumon,külföldieken,és csinálhat gyújtás kimaradást is,volt akinek az olajat nyomta ki és egyenetlen alapjáratot is.de általában a magas olaj fogyasztás az általánosabb hiba.Kanadába a hideg miatt rengeteget szopnak vele,aztán ott rengeteget írnak róla.
Még nem vittem el,mert volt duma,de aztán le lapult a dolog,szerintem nem merte be vállalni, mert haverom mondta neki,ha nem az lesz a baja, akkor addig csinálja amíg jó nem lesz, elvégre ő mondta ez a hiba,most nem dobom ki a pénzt aztán ki cseréli,és ugyan úgy cumi továbbra is.
Majd ki kérem a bmw szerelő véleményét aztán meglátom,de ha aktuális lesz a dolog meg írom hogy mi volt a hiba,hátha segít majd valakinek.
az a baj hogy se CCV csere nem olcsó,sem a benzin szivattyú, így bevállalni a cserét hogy esetleg nem az a baj,kidobni 50-60 ezret plusz a szerelés, hát kivárok inkább.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 22:19


Most beszéltem a spanommal, mondta ha másnap vagy harmadnap még mindig szarul indul,akkor addig csinálja ingyen amíg jó nem lesz.Csütörtökön viszem.Nehogy ki fizessek 30 plusz szerelés aztán hiba meg marad.Mert hát akkor már a csöveket is cserélni kel ami bele csatlakozik,mert ezt tanácsolták,mert többnyire szar állapotban vannak már.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 22:01


Rendben, kíváncsian várom a végeredményt.
Remélem velem, velünk is megosztod majd.
Én a sajátomban itthon cseréltem ki azt a szelepet, nyugis tempóban volt 2 óra a csere. Igaz, hogy változás nem lett a hidegindításban!
üdv.
anubisz írta:
jrtom írta: Szeva!

Annak a szelepnek semmi köze a hidegindításhoz! Az egyépként egy kartergázszellőztető szelep. Hogy ha az rossz átszakad a membrán akkor keverékképzési és lambda hibákat írbe.
Vedd le járó motornál az olajbeöntősapkát és ha dudáló hangot ad akkor átvan szakadva, de ezt a múltkor már írtam, nem akarom magam ismételgetni.
Hidd el, hogy üza. pumpa lesz a baj!!!!

anubisz írta: Sziasztok. Volt már valakinek Nyomás szabályozó szelep problémája? Valami membrán van benne a kartergáz cső megy bele, vagy mi.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/

Voltam egy BMW szerelőnél,megnézte géppel is, azt mondta azért nem indul hidegen egyből mert át van szakadva a membrán. Nem lehet hülye,mert csak BMW ket szerel, már saját műhelyben, előtte a Wallisnál volt 10 évig, egyből köpte a hibát.Én meg trafóra gyanakodtam, mert hol,itt hol ott nem volt égés a hengerbe, és nem járt hidegindításkor.Állítólag a keverék képzés hibás ez miatt.
Volt már valakinek ilyen gondja?




És akkor már vagy kétszer a 6 hengerhez írt be, kimaradást, ki bányásztam a 6 trafót, mondom megcserélem az elsővel, hogy ha most oda ír be, akkor csak a trafó, de nehogy már hol ide,hol oda ír be gyújtás kimaradást,vagy mi a szart.Keverék képzési hibát azt be szokott írni,Az a gond az AC pumpával hogy, sose tudom meg csak ha cseréltem, hogy az volt e, a gáz,60 ért teszek ujjat bele aztán ugyanúgy csinálja, agyrémet is kapok.
Most nagyon jó barátom vitt hozzá,ott mindenki nála szerelteti a BMW ket tehát át nem akar kúrni,mert ha be rakja ezt a szart és utána ugyanúgy csinálja a hideg indítási gondokat, marha cikibe lesz előttünk,spanom meg tuti le szabályozza aztán szerelheti ingyen amíg nem lesz jó.Nem akarom nekik az okost játszani, de határozottan mondani fogom hogy biztos nem a benzin pumpa? ne mondja hogy nem említettem. Csak nem egy kókler, most is állt nála vagy 4-5 BMW értek vagy 60 milliót úgy együtt ,nem 6-8 éves verdák voltak.
Meg írom egyből hogy mi lett a végeredmény.Ezt azért még meg beszélem velük.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 28. kedd, 22:02