Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 07:28


A szerelõ nem készült még el a magnóval
Holnap húzok visza németbe.
1100Km motorhang
Majd utánakmüldik. Alig várom már.

Üdv.

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 29. péntek, 17:33


tényleg asc-s, az enyém meg DSC-s.
SZét kéne bontani azt meglátnám.

Lehet, hogy neki is esek lassan.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 16:57


Nekem külön gomb van benne csak 1 db dsc, nem pedig olyan mint az ebay-en látható. Egyébként az asc-vel szerelt, és az csak a facelift elöttiekbe volt, mert az újakban dsc van. Gondolom az autónak mindegy, hogy asc-s gomb vagy dsc-s.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 12:34


George írta:
Rendben értem, köszi
Nekem akkor már kzös a faceliftben, de akkor elötte, nem ilyen?


Az elõd egy kicsit egyszerûbb. A kapcsolók külön vannak, és csak egy takaróelem van mellette. Lásd az 1-es elemen:


George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:16


Tano írta:
George írta:
Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"


Azt, hogy a gombok középen a váltó elõtt nem külön-külön vannak mint a régebbi változatnál, hanem egy közös foglalatrészben. Lásd pl:

http://becha.houbi.ch/SC1.jpg


Rendben értem, köszi
Nekem akkor már kzös a faceliftben, de akkor elötte, nem ilyen?

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:09


én konkrétan ezt néztem:
http://cgi.ebay.de/BMW-E46-Sch...otohosting

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 08:20


George írta:
Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"


Azt, hogy a gombok középen a váltó elõtt nem külön-külön vannak mint a régebbi változatnál, hanem egy közös foglalatrészben. Lásd pl:

http://becha.houbi.ch/SC1.jpg


George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 08:06


Woockie írta:
Fekete320d írta: Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.

Ulesek ki, es a kuszobnel mennek a kabelek...
Idézet:
Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.

Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek.


Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. május 27. szerda, 23:27


Fekete320d írta: Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.

Ulesek ki, es a kuszobnel mennek a kabelek...
Idézet:
Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.

Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek.

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 27. szerda, 23:08


hali

Holnap megyek a szerelõhöz. Megmutatom neki a doksikat.
Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.

Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.

üdv.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 20:07


saját magamnak én.

státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 18:09


Csákány!!

CSU2 neked ki csinálta meg a modulon a bekötést??

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:45


csu2 írta: jol.

Compendre

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:25


jol.

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 10:47


csu2 írta: attól hogy a kábel végére teszel egy jelszintcsökkentõ vackot, attól ez a jelszint kicsatolásos dolog nagyságrendekkel jobb eredményt ad. ha onnan veszed le a jelet ahonnan a régebben felrakott kép is mutatja, mûködik, minõségileg sem rosszabb sokkal az általam adott megoldásnál, csak nincs rendesen kicsatolva a jel és korrigálva sincs a kimeneti jelszint. tud bajt is okozni. nézz bele a doksiba amit mellékeltem. egyébként az aftermarket fejegységek 99% is egy rakás szar. egérmozi meg csicsa az persze van mindegyiken, csak szokol szinten szól... úgyhogy inkább a gyáriból a maximumot...


Ebbõl az szüröm le hogy mindenkép jobb meghekkelni belülrõl, mint egy 2000forintos átalakitóval adni a ..rnak egy pofont! Jól értem?