- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 07:28
A szerelõ nem készült még el a magnóval
Holnap húzok visza németbe.
1100Km motorhang
Majd utánakmüldik. Alig várom már.
Üdv.
Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 07:28
Elküldve: 2009. május 29. péntek, 17:33
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 16:57
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:16
Tano írta:George írta:
Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"
Azt, hogy a gombok középen a váltó elõtt nem külön-külön vannak mint a régebbi változatnál, hanem egy közös foglalatrészben. Lásd pl:
http://becha.houbi.ch/SC1.jpg
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 09:09
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 08:20
George írta:
Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 08:06
Woockie írta:Fekete320d írta: Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.
Ulesek ki, es a kuszobnel mennek a kabelek...Idézet:
Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.
Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek.
Elküldve: 2009. május 27. szerda, 23:27
Fekete320d írta: Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.
Idézet:
Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.
Elküldve: 2009. május 27. szerda, 23:08
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 18:09
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:45
csu2 írta: jol.
Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 10:47
csu2 írta: attól hogy a kábel végére teszel egy jelszintcsökkentõ vackot, attól ez a jelszint kicsatolásos dolog nagyságrendekkel jobb eredményt ad. ha onnan veszed le a jelet ahonnan a régebben felrakott kép is mutatja, mûködik, minõségileg sem rosszabb sokkal az általam adott megoldásnál, csak nincs rendesen kicsatolva a jel és korrigálva sincs a kimeneti jelszint. tud bajt is okozni. nézz bele a doksiba amit mellékeltem. egyébként az aftermarket fejegységek 99% is egy rakás szar. egérmozi meg csicsa az persze van mindegyiken, csak szokol szinten szól... úgyhogy inkább a gyáriból a maximumot...