- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. december 15. szerda, 16:35
david00 írta:hil írta:david00 írta:hil írta:david00 írta: sziasztok.
Valaki tudna segíteni? Ereszt a vízpumpám elég rendesen és még nem cseréltem soha!
Kérhetnék egy részletes szétszerelési útmutatót+ egy rajzot! feleslegesen nem szeretnék lebontani dolgokat.
Nagyon köszi.
Szia! Ahhoz, hogy segíteni tudjon valaki, tudnunk kéne, hogy milyen autóról is van szó. Mert ugye, ha Trabant, akkor abban nincs vízpumpa. Ha Lada, vagy Skoda, ott is máshogyan kell. Gondolom BMW, de itt is több típusról lehet szó. Mert ha e46, akkor hiába beszélek arról, hogy le kell venni a ventilátort a viszkó kuplunggal, ami az e36-nál van. Tehát pontosítani kéne a tipust is és talán az sem mindegy, hogy benzines vagy dizel. A rajzokat viszont itt: A link neve meg tudod nézni.
Jah bocs.
e46 sedan 2001 320d 100kw
Az előző írást olvasd el, mert szerkesztettem rajta. Ennél nem kell levenni a ventilátort. A hajtó szíjat értelemszerűen le kell venned, a többi ugyanaz.
aha , olvastam.
siman hozzalehet ferni nem kell se a hutot se emmit eltavolitani?
Most néztem meg a RealOm-et, a dizel sokkal bonyibb mint a benyás. Milyen jó, hogy az enyém az utóbbi.
Szóval: le kell venni a burkolatot, a szíjat és a viszkó kuplungos ventit, mert attól nem férsz hozzá. Szerintem a tiédben nem működik azzal a két csavarral történő kihúzatás sem. Jobb ha vársz egy dizeles válaszára
Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. december 15. szerda, 16:48