- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 325i
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2013. január 18. péntek, 11:58
anubisz írta:zoley88 írta:mrdani írta: Hello Mindenkinek!
Olyan problémám van h 2 nappal ezelőtt minden ok nelkul a bömbi elindult majd 0- hoz közrlre leesett a fordulat.a kipufogoból erős gumiszag aradt s nem akart felporogni azistenek se.ezutan megneztem a hutovizet majd alig volt bene.utána töltötem s azota semi baja.igy mar jois lenne de tovabbra is eszi a hjtovizet.a kiegyenlito tartaly nem olajos de ahol az olajat toltjuk be ott a kupak tetejen tejfol szinu anyag van. Nem sok par csepnyi s ha beljeb nezek megtobb.probaltam beszerezni UV reagens folyadekot h beontoma hutobe majd uv lampaval megnezrm hol szokik meg de nem talaltam sehol.a működesben a motornal nincs semi szokatlan.megy gyorsul nem rangat.olvastam ha hrngerfejes akor nincs futes a kocsiba.nemis volt.de miutan tegnapelott tortent ez az incidens kapot ujra hutovizet azota van futes.
Kerdes h hovalesz a vizem?
égéstérbe kerül, azért is olyan büdös.
persze, az meg nem gumiszag volt, inkább az elégett fagyálló. Ugyan miért jönne gumiszag a motorból? Ha csak nem gumi hajtókarok vannak benne. Illetékes szakember biztos megmondja egyből, de szerintem is ott hengerfej gyanú van. Főleg, hogy az olaj is trutyis.
Nekem gumiszag beütése volt.most már ezt is tudom
Vettem ilyen hűtötömítő folyadékot beletettem így kezdésnek.
Ha hengerfejes akkor az anyagiakba kb mennyit kóstálhat?!
Elég kezdő vagyok az autó motorokhoz ( elektrotechnikus képesítésem van) úgy hogy ha butaságot írok sorry. a hengerfejtömítés az az ami kivan vágva és a blokkra megy rá ugye? Mert az nem nagy összeg ahogy néztem maximum a munkadíj.
Azt nem értem hogy ha a hengerfej repedt akkor nem az olaj jutna be az égés térbe?
Hogy juthat be az égéstérbe a víz?! víz?!Mert a víz a blokk körül folyik nem?A hengeren meg olaj lehúzó gumigyűrűk vannak.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 18. péntek, 12:01