xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 17:21


YELLOW írta:
xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 14:43


xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 13:57


Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1993

státusz bmwtunner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 22:13


Sziasztok,egy kérdéssel fordulok hozzátok. E36 318i ról van szó,.Ma lecseréltem a hűtővizet,és új gumicsöveket is kapott mert ráfért már nagyon.Na most történt egy kis baleset,ahogy lecsavaroztam azt a gumicsővet ami a szívósor felöl megy abba a műanyag csőbe amiben a hűtőviz folyik és letört a műanyag szálya .Na annak a műanyag csőnek mi a normális neve,? Mert sajnos cserélnem kell. Lehet nevetséges a kérdésem de nagyon megköszönném ha valaki leirná a nevét. Előre is köszönöm a válaszotokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz densogabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 14:45


Természetesen az melegre van állítva. Termosztát hiba kilőve mert kiszedtem és összeraktam nélküle akkor se jön meleg... Fűtéscsapot tudom valahogy ellenőrizni, hogy az e a hibás mielőtt vennék egy újat? Vagy még esetleg lehet vízpumpás is?




YELLOW írta:
densogabi írta: Sziasztok!
Van egy e36 316i coupem 94-es.
A következő probléma lépett fel: Reggel indítom a kocsit megyek vele 10-20km-t városban és semmi meleg fűtés csakis hideg! Szépen felmegy 90fokra a víz és ott marad nem melegszik tovább ahogy kell! Hűtőből a víz nem folyik, nem fogy. Termosztát elromlott volna, vagy mi lehet a probléma?
KÖszi előre is a segítséget


a középső rostély alatt van egy tekeró, annak meleg/piros állásban kell lennie. ha ennek ellenére sem megy, akkor fűtéscsap is lehet. termosztát nem hiszem, mert akkor vagy túl melegedne, vagy nem melegedne fel. szerintem.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 07:14


densogabi írta: Sziasztok!
Van egy e36 316i coupem 94-es.
A következő probléma lépett fel: Reggel indítom a kocsit megyek vele 10-20km-t városban és semmi meleg fűtés csakis hideg! Szépen felmegy 90fokra a víz és ott marad nem melegszik tovább ahogy kell! Hűtőből a víz nem folyik, nem fogy. Termosztát elromlott volna, vagy mi lehet a probléma?
KÖszi előre is a segítséget


a középső rostély alatt van egy tekeró, annak meleg/piros állásban kell lennie. ha ennek ellenére sem megy, akkor fűtéscsap is lehet. termosztát nem hiszem, mert akkor vagy túl melegedne, vagy nem melegedne fel. szerintem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz densogabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 21:23


Sziasztok!
Van egy e36 316i coupem 94-es.
A következő probléma lépett fel: Reggel indítom a kocsit megyek vele 10-20km-t városban és semmi meleg fűtés csakis hideg! Szépen felmegy 90fokra a víz és ott marad nem melegszik tovább ahogy kell! Hűtőből a víz nem folyik, nem fogy. Termosztát elromlott volna, vagy mi lehet a probléma?
KÖszi előre is a segítséget


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 17:52


HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom a hűtőcserével, ezt majd később elmesélem.

Valaki le tudná írni, hogy hogyan ajánlatos E46-nál a légtelenítést elvégezni? Van valami "spéci" dolog vagy ugyan úgy, ahogy az összes autónál?

Köszi előre is.


kersss rá. többször le lett már írva többféle módszer.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 17:49


jons írta:
wori22 írta: sziasztok. 1 2001es e46om van. olyan gondom lenne hogy menet közbe kigyullad a hűtöviz visszajelző lámpám !!! Gondoltam kicsit elfogyott mert volt már rá példa !!! De miután hagytam kihülni és másnap lecsavartam a tartály tetejét ekkor kinyomta a hütővizet !!!
hengerfejes lenne ??? vagy más is szóba jöhet ???
segitsetek !!!


Nem lesznek ezek csak úgy hengerfejesek....
Olajbetöltősapekod milyen? Trutyis? Olajos a víz? Büdös?

Szerintem csak levegős a rendszer. Érdekes kamramegoldású a hűtővízfigyelés. Ha levegős akkor képes bejelezni, hogy kevés a víz.
Ellenőrízni kéne egy csomó mindent. Leginkább, hogy mitől fogy a vized.



Menyire érdekelte a válasz kiírta,aztán el is tűnt örökre....

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 17:43


Sziasztok!

Van egy kis gondom a hűtőcserével, ezt majd később elmesélem.

Valaki le tudná írni, hogy hogyan ajánlatos E46-nál a légtelenítést elvégezni? Van valami "spéci" dolog vagy ugyan úgy, ahogy az összes autónál?

Köszi előre is.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 21:39


wori22 írta: sziasztok. 1 2001es e46om van. olyan gondom lenne hogy menet közbe kigyullad a hűtöviz visszajelző lámpám !!! Gondoltam kicsit elfogyott mert volt már rá példa !!! De miután hagytam kihülni és másnap lecsavartam a tartály tetejét ekkor kinyomta a hütővizet !!!
hengerfejes lenne ??? vagy más is szóba jöhet ???
segitsetek !!!


Nem lesznek ezek csak úgy hengerfejesek....
Olajbetöltősapekod milyen? Trutyis? Olajos a víz? Büdös?

Szerintem csak levegős a rendszer. Érdekes kamramegoldású a hűtővízfigyelés. Ha levegős akkor képes bejelezni, hogy kevés a víz.
Ellenőrízni kéne egy csomó mindent. Leginkább, hogy mitől fogy a vized.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz wori22

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 11:53


sziasztok. 1 2001es e46om van. olyan gondom lenne hogy menet közbe kigyullad a hűtöviz visszajelző lámpám !!! Gondoltam kicsit elfogyott mert volt már rá példa !!! De miután hagytam kihülni és másnap lecsavartam a tartály tetejét ekkor kinyomta a hütővizet !!!
hengerfejes lenne ??? vagy más is szóba jöhet ???
segitsetek !!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. január 18. péntek, 13:41


mrdani írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
mrdani írta: Hello Mindenkinek!
Olyan problémám van h 2 nappal ezelőtt minden ok nelkul a bömbi elindult majd 0- hoz közrlre leesett a fordulat.a kipufogoból erős gumiszag aradt s nem akart felporogni azistenek se.ezutan megneztem a hutovizet majd alig volt bene.utána töltötem s azota semi baja.igy mar jois lenne de tovabbra is eszi a hjtovizet.a kiegyenlito tartaly nem olajos de ahol az olajat toltjuk be ott a kupak tetejen tejfol szinu anyag van. Nem sok par csepnyi s ha beljeb nezek megtobb.probaltam beszerezni UV reagens folyadekot h beontoma hutobe majd uv lampaval megnezrm hol szokik meg de nem talaltam sehol.a működesben a motornal nincs semi szokatlan.megy gyorsul nem rangat.olvastam ha hrngerfejes akor nincs futes a kocsiba.nemis volt.de miutan tegnapelott tortent ez az incidens kapot ujra hutovizet azota van futes.
Kerdes h hovalesz a vizem?

égéstérbe kerül, azért is olyan büdös.


persze, az meg nem gumiszag volt, inkább az elégett fagyálló. Ugyan miért jönne gumiszag a motorból? Ha csak nem gumi hajtókarok vannak benne. Illetékes szakember biztos megmondja egyből, de szerintem is ott hengerfej gyanú van. Főleg, hogy az olaj is trutyis.


Nekem gumiszag beütése volt.most már ezt is tudom
Vettem ilyen hűtötömítő folyadékot beletettem így kezdésnek.
Ha hengerfejes akkor az anyagiakba kb mennyit kóstálhat?!
Elég kezdő vagyok az autó motorokhoz ( elektrotechnikus képesítésem van) úgy hogy ha butaságot írok sorry. a hengerfejtömítés az az ami kivan vágva és a blokkra megy rá ugye? Mert az nem nagy összeg ahogy néztem maximum a munkadíj.
Azt nem értem hogy ha a hengerfej repedt akkor nem az olaj jutna be az égés térbe?
Hogy juthat be az égéstérbe a víz?! víz?!Mert a víz a blokk körül folyik nem?A hengeren meg olaj lehúzó gumigyűrűk vannak.


az olajlehúzó gumigyűrű az nem tudom miylen és hol van. a hengerfej tömítés, a blokk és a hengerfej között van, illetve a szelepfedél és hengerfejközött. de oda neked nem emgy víz. a blokk és hengerfej között áramlik víz, de ha közte lévő tömítés megadja magát kiszárad, szétreped, akkor befelé is tud menni a víz a nyomástól, vagy az olaj kifelé. nem feltétlen a blokk, vagy hengerfej repedés miatt van gáz. sok esetben a tömítés. mivel elég régi az autód így sanszos a tömítés. semmi hülyeséget nem kellett volna beletölteni, hanem elvinni egy hozzáértőhöz.
általában sokat állt autóknál érik el, pl a főtengely szimering is, és minden ilyne egyéb. 1-2 éves állást megéreznek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 18. péntek, 12:10


itt ki kéne választani a kocsidat pontosan milyen motoros, automata, vagy nem, stb..
http://bmwfans.info/parts/cata...hed_parts/

alkatrészt rá érsz nézegetni, ha megnézte szerelő. Normális szerelő!! Nem csak bevállalja,hogy legyen munka. Ennyi erővel gátrepedéses is lehet, stb...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 18. péntek, 12:12

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 18. péntek, 12:00


mrdani írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
mrdani írta: Hello Mindenkinek!
Olyan problémám van h 2 nappal ezelőtt minden ok nelkul a bömbi elindult majd 0- hoz közrlre leesett a fordulat.a kipufogoból erős gumiszag aradt s nem akart felporogni azistenek se.ezutan megneztem a hutovizet majd alig volt bene.utána töltötem s azota semi baja.igy mar jois lenne de tovabbra is eszi a hjtovizet.a kiegyenlito tartaly nem olajos de ahol az olajat toltjuk be ott a kupak tetejen tejfol szinu anyag van. Nem sok par csepnyi s ha beljeb nezek megtobb.probaltam beszerezni UV reagens folyadekot h beontoma hutobe majd uv lampaval megnezrm hol szokik meg de nem talaltam sehol.a működesben a motornal nincs semi szokatlan.megy gyorsul nem rangat.olvastam ha hrngerfejes akor nincs futes a kocsiba.nemis volt.de miutan tegnapelott tortent ez az incidens kapot ujra hutovizet azota van futes.
Kerdes h hovalesz a vizem?

égéstérbe kerül, azért is olyan büdös.


persze, az meg nem gumiszag volt, inkább az elégett fagyálló. Ugyan miért jönne gumiszag a motorból? Ha csak nem gumi hajtókarok vannak benne. Illetékes szakember biztos megmondja egyből, de szerintem is ott hengerfej gyanú van. Főleg, hogy az olaj is trutyis.


Nekem gumiszag beütése volt.most már ezt is tudom
Vettem ilyen hűtötömítő folyadékot beletettem így kezdésnek.
Ha hengerfejes akkor az anyagiakba kb mennyit kóstálhat?!
Elég kezdő vagyok az autó motorokhoz ( elektrotechnikus képesítésem van) úgy hogy ha butaságot írok sorry. a hengerfejtömítés az az ami kivan vágva és a blokkra megy rá ugye? Mert az nem nagy összeg ahogy néztem maximum a munkadíj.
Azt nem értem hogy ha a hengerfej repedt, hogy juthat be oda víz?!Mert a víz a blokk körül folyik nem?A hengeren meg olaj lehúzó gumigyűrűk vannak.


fasza, most már azt a szart is pucolhatjátok a hűtőrendszerből! az csak arra van, ha menet közbe lefossa magát a hűtő rendszer, hogy legalább haza tudj vele menni, vagy az első szervizig. Jó ötlet volt. Most már az is beleég az olajba, a hengerbe.

van 2 fajta is,10-25 ezer között. Plusz le kel szedni a hengerfejet, olajszűrő az cserés, olaj cserés, stb.. nem olcsó mutyi. Amúgy előbb meg kéne szerelővel nézetni, mielőtt megveszel mindent,lehet nem is az a baja.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 18. péntek, 12:08