autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz Veszti22

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 21:25


Sziasztok.olyan kérdéssel fordulnák hozzátok,hogy van egy BMWe46 320i és ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt felöntöttem fagyálóval felettem maxra a fűtést egy jó 40 percet járt a fölső csőbe nem volt víz de acső melegvolt de a kiegyenlítő tartályban a víz annyira meleg nem volt a hőfokjelző féltöl feljebb nem ment de főtés egyátalán nem volt.ennek mi lehet az oka? Köszi előre
Sziasztok

peterverebely
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 4.4i
Évjárat: 2002

státusz peterverebely

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. szeptember 25. péntek, 15:50


X5 e53 4.4 benzines hutovizet valaki tudja hol kell meg legtelenitteni a tagulasi tartalyon kivul?
Esetleg tud valaki egy szerelot Bp kornyeken aki atnezne, lehet hogy valahol elfolyik a hutoviz

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. április 06. hétfő, 09:50


Tano írta:
usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet...


Az a légtelenítő csavar magasabban helyezkedik el mint a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint. Innen már adja magát a fizika...


Szerintem egy kicsit félreértjük egymást, a fizikai részével nincsen problémám... a lényeg, hogy eddig nem reagált így a rendszer, ezért is lettem rá figyelmes

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 23:16


usi írta: Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet...


Az a légtelenítő csavar magasabban helyezkedik el mint a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint. Innen már adja magát a fizika...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 21:46


Tano írta:
usi írta: Üdv mindenkinek!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?


Azért, mert éppen így vittél levegőt a rendszerbe!


Az rendben van, hogy többszöri légtelenítés után is sanszos hogy van még benne levegő, de főként azért furcsállom, mert amikor repedt volt a kiegyenlítő, akkor is folyamatosan levegősödött, de mégsem csinált ilyet...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 20:10


usi írta: Üdv mindenkinek!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?


Azért, mert éppen így vittél levegőt a rendszerbe!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 19:31


Pitykoo írta:
usi írta: Üdv mindenkinek!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?


Próbáld meg lelégteleníteni rendesen, hátha csak levegős....
Ha utána is ezt csinálja lehet dugulás van valahol!
De ez csak az én véleményem, lehet majd írnak okosabbak...


Dugulást kizárnám, mert éppen a napokban lett összerakva termosztát és kiegyenlítő tartály csere után, és teljesen egészében át is lett mosva a rendszer.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 18:50


usi írta: Üdv mindenkinek!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?


Próbáld meg lelégteleníteni rendesen, hátha csak levegős....
Ha utána is ezt csinálja lehet dugulás van valahol!
De ez csak az én véleményem, lehet majd írnak okosabbak...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2000

státusz usi

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 15:29


Üdv mindenkinek!

Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy teljesen hideg motornál letekerem a kiegyenlítő kupakját, akkor az úszó úgy mutatja, hogy a minimum környékén van a hűtőfolyadék, de amint kitekerem a légtelenítő csavart is, fokozatosan elkezdi kiemelni az úszót egészen a maximumig?

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 14:03


negativ0001 írta: Sziasztok! Repedt tagulasi tartalyt vagy a hutonek a muanyag reszet hogyan lehet javitani?


A tartályt lehet cserélni a hűtő műanyag részét elvileg lehet hegeszteni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 11:43


Sziasztok! Repedt tagulasi tartalyt vagy a hutonek a muanyag reszet hogyan lehet javitani?

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 24. kedd, 15:04


Tano írta:
raul227 írta: üdv mindenkinek
Hogyan tudnám otthon megállapítani hol folyik el a fagyállóm?van erre valamilyen szinezö festék ami nem karosítja a motort?a kocsi alatt nem látok semmilyen cseppeket,szerintem menet közben el is cseppen,olyan naponta fél deci megy el,de álló helyzetben is fogy.a lábtérben ilyen saras idöben ember legyen a talpán aki meg tudja találni hogy a hütönél folyik e,a padló a lábunktól mindig vizes.ha hengerfej tömítés lenne,akkor milyen m;as tünetek lennének?


Némi tagolás nem ártana a mondataidban, ember legyen a talpán aki kibogarássza mit szeretnél érteni alatta.
Ha a lábtered vizes, az általában az ajtószigetelés elválása miatt fordul elő. Ha a hűtővized folyik valahol, akkor annak általában nyoma van, mivel a fagyálló nem párolog gyorsan. Illetve ennyi mennyiség még az EGR hűtőn keresztül is eltűnhet feltünés nélkül ha megrepedt belül.
Hengerfejnél jellemzően forralja a vizet, motorolaj kerül a hűtővízbe illetve habzik is.


köszi,az egr hutonél engedett a guminál.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 17:57


Tano írta:
raul227 írta: üdv mindenkinek
Hogyan tudnám otthon megállapítani hol folyik el a fagyállóm?van erre valamilyen szinezö festék ami nem karosítja a motort?a kocsi alatt nem látok semmilyen cseppeket,szerintem menet közben el is cseppen,olyan naponta fél deci megy el,de álló helyzetben is fogy.a lábtérben ilyen saras idöben ember legyen a talpán aki meg tudja találni hogy a hütönél folyik e,a padló a lábunktól mindig vizes.ha hengerfej tömítés lenne,akkor milyen m;as tünetek lennének?


Némi tagolás nem ártana a mondataidban, ember legyen a talpán aki kibogarássza mit szeretnél érteni alatta.
Ha a lábtered vizes, az általában az ajtószigetelés elválása miatt fordul elő. Ha a hűtővized folyik valahol, akkor annak általában nyoma van, mivel a fagyálló nem párolog gyorsan. Illetve ennyi mennyiség még az EGR hűtőn keresztül is eltűnhet feltünés nélkül ha megrepedt belül.
Hengerfejnél jellemzően forralja a vizet, motorolaj kerül a hűtővízbe illetve habzik is.

Héé sietve írtam, zárt a könyvtár, otthon nincs csak mobilnet amúgy néha én is érzem
Most kifejezetten összetetten írtam ) na mindegy, a lábtér dolog, ilyen latyakban mindig vizes, lejön a cipőről azért kérdezem hogy otthon, nincs 66 kulcsom szétbontani, és eléggé burkolt a gép, néztük alulról felülről de sehol semmi. Vagyis 15 éves kocsi lévén sok olaj és miegymás pl most sáros víz tapadt rá, így nagyon nehéz. Ezért kérdem van e olyan festő anyag amit ilyenkor használnak, valaki mondta hogy van erre cucc. Álló helyzetben is tűnik el, ha nem járok vele.


státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 17:06


infidel írta: Sziasztok

Mire utal a csobogó hang a szellőző rostélybol? Mert én hallom! És a viz óra se áll be függőlegesbe, de ezt már tudom hogy termosztát csere.


A csobogó hang túlnyomásra utal a hűtőrendszerben. Lehet csak légtelenítési gond.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 16:49


raul227 írta: üdv mindenkinek
Hogyan tudnám otthon megállapítani hol folyik el a fagyállóm?van erre valamilyen szinezö festék ami nem karosítja a motort?a kocsi alatt nem látok semmilyen cseppeket,szerintem menet közben el is cseppen,olyan naponta fél deci megy el,de álló helyzetben is fogy.a lábtérben ilyen saras idöben ember legyen a talpán aki meg tudja találni hogy a hütönél folyik e,a padló a lábunktól mindig vizes.ha hengerfej tömítés lenne,akkor milyen m;as tünetek lennének?


Némi tagolás nem ártana a mondataidban, ember legyen a talpán aki kibogarássza mit szeretnél érteni alatta.
Ha a lábtered vizes, az általában az ajtószigetelés elválása miatt fordul elő. Ha a hűtővized folyik valahol, akkor annak általában nyoma van, mivel a fagyálló nem párolog gyorsan. Illetve ennyi mennyiség még az EGR hűtőn keresztül is eltűnhet feltünés nélkül ha megrepedt belül.
Hengerfejnél jellemzően forralja a vizet, motorolaj kerül a hűtővízbe illetve habzik is.