- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 21:54
Csabika136 írta: Épp most próbáltam egy órája, nem indul rosszul a motorom. Annyi, hogy kb két fordulat mindig meg van hidegen indításkor. Nem az a pöcc, mint pl. apám Isuzu motoros Opel Corsája, ami ugye eleve hosszabb ideig izzít, de úgy indul, hogy a kezemből kikapja a kulcsot. Az a kocsi szerintem az első munkaütemnél beindul.
Az izzítóim közül mindenképp rossz két db. Kicserélem mind a 4-et, mert nem tudni mikoriak amik benne vannak, mert nem fél órás munka kicserélni, és mert akarom, hogy garnitúra legyen. A diag szerintem picit még várat magára, mert nem vettem még kábelt. Természetesen fogok venni, mert akarok foglalkozni vele. Remélem a vezérlővel nem lesz gond. Egyébként mi szokott lenni a hibája? Újra kell forrasztani valami reléket?
Neked még nem az a fajta izzításvezérlőd van mint amit Laci említ.
Neked a motorvezérlő dobozában lévő relé kapcsolja a tápot a gyertyákra. A gyertyákat ott is ki tudod mérni a csatlakozónál, így nem kell kiszerelni őket. Ennél még nem írja a diag külön-külön hogy melyik gyertya rossz, mert a relé miatt itt nincs megkülönböztetve. Valamint érdemes rámérni a relénél hogy eljut-e oda a táp. Ha nem, akkor meg kell nézni a biztosítékot is a biztitábla tetején (100A-es)
Hosszabb indítást az öreg indítómotor is okozhat. Nekem a csere előtt érezhetően többet pörgette mint most a csere után. Most egyből beröffenti.