John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:55


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:50


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:28


John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:20


YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:06


Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 21:44


John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 20:17


Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 15:39


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.


Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie


éppen ezért nem kell hozzányúlni

Ok



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 15:29


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.


Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie


éppen ezért nem kell hozzányúlni

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 15:11


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.

Igazad van de a Diesel-ben megy tönkre hamarabb,enyémbe meg alig van nyomaték tovább kéne élnie



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 14:39


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )


most jó.
de a géptető az más. az nem egy rizikós mozgó, kopó alkatrész. 100ezer körül komplett motort kapni, mint a tiéd. nem tudom egy bontott kettőstömegűért ennek fényében mennyit adnának. én semmit, de ez én vagyok.
ha be lenne vizsgáltatva és papír volna róla, hogy jó, akkor sem hiszem, hogy túl sokért menne el. régebben sok kettőstömegűt hirdettek dízelhez, mostanra alig látni, nem véletlen, szerintem senki nem rizikózik.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 14:32


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

Ütöttem Enter-t,most ok? Mivel a kuplung előbb utóbb idővel cserés lesz de a kettős később megy tönkre tán eladható? ) (Tudod,mint amikor valaki Fl-utánira alakítja a motorháztetőt és az Fl-előtti géptetőt eladja abból lesz pénze )



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 13:47


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 13:42


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.
Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 13:25


John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.