státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2006. december 22. péntek, 08:05


"egy olyan hardver elem, ami kívülrõl szemléli a vezérlõegységben a program futását, és ha az valahol mégis elakadna, végsõ megoldásként reseteli (újraindítja) a vezérlõt. Menet közben ebbõl legföljebb nagyon rövid rángatás, esetleg a mûszerfalon a mutatók pillanatnyi lekókadása vehetõ észre: a vezérlõ ugyanis 0,4 másodperc alatt (!) újrabootol, és ott folytatja a befecskendezést, ahol abbahagyta."

Szerintem ez lehet a kihagyás oka nálam. Tehát vagy új relé és/vagy szofterfrissítés kellene. A hardver elem a relé lehet?? Hol található, tudja valaki?

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2006. december 15. péntek, 14:56


silver_e46 írta:


Mostanában egy elektronikai hibára lettem figyelmes:
menet közben a kilómétermutató és fordulatszámmérõ "bebolondul", leesik nullára, (ilyenkor a motor is pár pillanatra kihagy) és egy pár másodperc kihagyás után a mutató fokozatosan visszaáll és újra a valós sebességet és fordulatszámot mutatja. Nyáron nem nagyon produkálta, inkább hûvösebb-nedvesebb idõben csinálja ritkán, alkalmanként.



DME computer (Digital Motor Electric) reléje hol található?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. december 15. péntek, 13:41


[quote="silver_e46"]
brazil_8 írta:
silver_e46 írta:

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.


Nekem is volt ilyen csak a bal elsõvel. És azt nem csinálja, hogy ilyenkor indexelésnél teljesen más ütemben villog az index? Mert nekem ezt is csinálta.
Egyébként VSZ csak egy kis kontakt hiba van. Én kiszedtem az izzót, megtörölgettem, a foglaltot befújtam kontakt sprayvel és azóta tökéletes.


Vedd ki az izzót és tedd vissza újra, nekem ez volt a megoldás, kimozdult egy kicsit.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2006. december 16. szombat, 14:17

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2006. december 15. péntek, 13:06


brazil_8 írta:
silver_e46 írta:

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.


Nekem is volt ilyen csak a bal elsõvel. És azt nem csinálja, hogy ilyenkor indexelésnél teljesen más ütemben villog az index? Mert nekem ezt is csinálta.
Egyébként VSZ csak egy kis kontakt hiba van. Én kiszedtem az izzót, megtörölgettem, a foglaltot befújtam kontakt sprayvel és azóta tökéletes.


A index normálisan funkcionál. Szerintem is kontakthiba miatt lehet, majd megnézem.

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2006. december 15. péntek, 12:23


silver_e46 írta:

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.


Nekem is volt ilyen csak a bal elsõvel. És azt nem csinálja, hogy ilyenkor indexelésnél teljesen más ütemben villog az index? Mert nekem ezt is csinálta.
Egyébként VSZ csak egy kis kontakt hiba van. Én kiszedtem az izzót, megtörölgettem, a foglaltot befújtam kontakt sprayvel és azóta tökéletes.

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2006. december 14. csütörtök, 14:57


Eapa írta: A DME ( komputer) reléjét cseréld ki.


OK, de több ilyen reléje is van a DME-nek. (fuel pump, ignition)

Melyiket (cikkszám esetleg) pontosan és mennyibe kerül kb.?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2006. december 14. csütörtök, 12:13


A DME ( komputer) reléjét cseréld ki.


státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2006. december 14. csütörtök, 10:04


Sziasztok,

2002-es e46-os boldog tulajdonosa vagyok.

Mostanában egy elektronikai hibára lettem figyelmes:
menet közben a kilómétermutató és fordulatszámmérõ "bebolondul", leesik nullára, (ilyenkor a motor is pár pillanatra kihagy) és egy pár másodperc kihagyás után a mutató fokozatosan visszaáll és újra a valós sebességet és fordulatszámot mutatja. Nyáron nem nagyon produkálta, inkább hûvösebb-nedvesebb idõben csinálja ritkán, alkalmanként.

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.