státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 05. péntek, 08:53


Az természetes, hogy a kormány álló helyzetben igen nehézkes???

Az elõzõ autóimhoz képest jóval nehezebb...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 22:47


YELLOW írta: hallottam olyat, hogy járó motornál, alapjáraton, ha elkezdem tekerni a kormányt, akkor a fordulatnak változni kell... azt észre vettem, hogy csökken a fordulat, de korrigál

Alapjaraton annyi uzemanyag kerul be a motorba, amennyire szuksege van. Ha tekered a kormanyt, elindul a pumpa, ami energiat fogyaszt, ezaltal az alapjarat kicsit csokkenni fog, majd a computer reagal erre es tobb uzemanyagot tol bele. Ha a klimat kapcsolod be, ugyanennek kell tortennie.. Legalabbis igy tartom logikusnak, erteni nem ertek hozza.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 21:41


én erre nem figyelek, azt tudom amikor megvettem, nehezebbnek tûnt mint más autóknál, de nekem megfelel, csak én anynira nem veszem észre igaz ez lehet a széles gumi miatt, ami miatt kis sebességnél is sokat fog, nagynál meg ugye pont kiegyenlítõdik... nah mind1...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 21:35


hát én nem tudom, hogy milyen csudálatos trükkre gondolsz, de én meg tudnám különböztetni, hogyha könnyebb lenne tekerni a kormányt kis sebességnél, mint nagyobbnál. Na mind1 biztos bennem van a hiba.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 21:25


ezzel nem mondtál újat... ezt tudtam


a kérdés, hogy az E46-okba van-e ilyen funkció, vagy ha nem mindegyikbe, akkor van-e valami trükk amibõl észre lehet venni...

hallottam olyat, hogy járó motornál, alapjáraton, ha elkezdem tekerni a kormányt, akkor a fordulatnak változni kell... azt észre vettem, hogy csökken a fordulat, de korrigál

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 21:18


A sebességfüggõ szervokormány javítja a kezelhetõséget és a komfortot, ezáltal tovább növeli a biztonságot. A szervorásegítés kis sebességnél, például parkolásnál a legnagyobb. Nagyobb sebességnél az elektronika fokozatosan egyre jobban csökkenti a rásegítés mértékét. Ezáltal a vezetõ nagy sebességnél is uralni tudja az autót, és precízebben tudja irányítani, mint a hagyományos szervokormány esetében.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 21:17


YELLOW írta: azt honnan tudom meg, hogy sebességfüggõ-e a szervokormány?
azonkívül, hogy mennék vele? tehát állóhelyzetben járó motornál lehet érezni valamit? vagy ezeket mindet azzal szerelték?


ugyebár ennek az a lényege, hogy nagyobb sebességnél felkeményedik a szervó, vagyis kis sebességnél, vagy állóhelyzetben nagyon könnyûnek kellene lenni a kormánynak, ha jól tudom ezekben nincs ilyen. ha mégis akkor elnézést.

üdv...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 20:18


azt honnan tudom meg, hogy sebességfüggõ-e a szervokormány?
azonkívül, hogy mennék vele? tehát állóhelyzetben járó motornál lehet érezni valamit? vagy ezeket mindet azzal szerelték?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. szeptember 04. csütörtök, 19:10


nos ma voltam a szervízben és kiderült, hogy a szervópumpa a bûnös. meg kicserélnek még 2 szilentet, meg futómûvet állítanak potom 1200 euro-ért. Még ez lehet több is nem tudják még pontosan. csak a pumpa 600 euro.

üdv...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 21:27


hali!

nos fejlemények a kormányról:
hétfõn elvittem szépen a szervízbe, és persze hogy nem csinálta. megnézték õk is az olajszintet, meg azt mondták a pumpa jó. csak mondták kevés volt a nyomás a gumikban... mondom jó hát mit tudtam volna csinálni, ha tényleg nem volt semmi, de azt mondták ha történik valami menjek vissza. mondom ok. erre tegnap ugyanolyan szar volt a kormány mint elõtte, meg ma is. mostmár nagyon remélem ilyen is marad, mert kértem idõpontot és csütörtökön viszem a kocsit. kb ennyi, majd ha tudok valamit frissítek.

üdv...

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. augusztus 24. vasárnap, 23:19


markooo írta:
És még az volna a kérdésem hogy neketek álló motorral mikor jobbra ballra mozgatom a kormány (10-10cm) akkor nektek is jön ilyen kattogó hang az elsõ kereketõl???
üdv...


Szia!

Nekem mikor kattogott az eleje kanyarodásnál vagy álló helyzetben tekerésnél, akkor gömbcsuklót vagy lengõkarokat kellett cserélni. Több autómnál is volt ilyen mûvelet. Nem tartozik az olcsó javítások közé.


Pzsi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. augusztus 24. vasárnap, 21:32


de hozzáteszem, hogy elvileg ha a szervószivattyú lenne a probléma, akkor sztem egyenletesen nehéz lenne tekerni a kormányt:S. de ez úgy volt hogy egy minden fél fordulatban egy tíz centis szakaszon iszonyat nehéz volt tekerni:S. de MIÉRT NEM CSINÁLJA MA, HA TEGNAP CSINÁLTA?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. augusztus 24. vasárnap, 21:29


bocsi sztem te értettél félre nem azt mondom hogy 30-as sebességgel, hanem hogy annál a sebességnél pl a kormány nem állt vissza az alaphelyzetbe. 100nál már nem mertem kiprobálni. és énis a szervószivattyúra gondoltam. az mibe fáj nekem kb??? de azt hozáteszem, hogy 2 hónapja mikor új gumit vettem elvittem futómûbeállításra, és a dõlésszöget össze-vissza állítgatta egy buzi lengyel a gumisnál, holott azt mondta azt nem lehet állítani. szóval mined adatot úgy ahogy lehetett elállított és ráadásul húz az autó balra. szal nem tudom mi lehet a baj.

üdv

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. augusztus 24. vasárnap, 20:47


figyelj én azt tudom mondani, hogy anno nekem is fura volt, én is azt hittem rossz, mert nehezebb volt mint más szervos autóknál, de ugye csináltam olyat, hogy menet közben motor leállít, és akkor éreztem a különbséget... persze lassú sebességgel... ha hol jó hol nem, akkor lehet a szervoszivattyú kezdi megadni magát

melelsleg azt nem vetetm észre eddig, hogy sebességfüggõs lenne-e a rásegítés... errõl tud valaki valamit?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. augusztus 24. vasárnap, 20:38


köszi a választ értem, de az gondolom nem jó dolog, hogy egy napig nagyon rossz a kormány, ma meg jó. és szó szerint borzalmas. nem gyõzöm hangsúlyozni......


üdv