JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. október 02. szombat, 17:45


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!A gondom a következő: kb. félig kitekert kormánynál,van kb. 2cm-es holtjátéka a kormánynak,ha egyenesben áll,akkor semmi.Nem kopog semmi egyébként,átnéztem az egész futóművet,de semmi nem kottyan.Tippem az van,de kíváncsi vagyok,ki mit mondana erre elsőre.Köszönöm előre is!


Ez érdekes, pont fordítva szokott lenni a kopott fogasléc miatt.



Pedig arra gondoltam én is.Nem tudom számít-e az,hogy mióta feltettem a 18"-os kerekeket,azóta 100körül rázza az autót kicsit,pedig rendesen ki lettek centírozva...Nem tudom van-e összefüggés.Szerinted?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 02. szombat, 17:41


JanoE46 írta: Sziasztok!A gondom a következő: kb. félig kitekert kormánynál,van kb. 2cm-es holtjátéka a kormánynak,ha egyenesben áll,akkor semmi.Nem kopog semmi egyébként,átnéztem az egész futóművet,de semmi nem kottyan.Tippem az van,de kíváncsi vagyok,ki mit mondana erre elsőre.Köszönöm előre is!


Ez érdekes, pont fordítva szokott lenni a kopott fogasléc miatt.



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. október 02. szombat, 17:36


Sziasztok!A gondom a következő: kb. félig kitekert kormánynál,van kb. 2cm-es holtjátéka a kormánynak,ha egyenesben áll,akkor semmi.Nem kopog semmi egyébként,átnéztem az egész futóművet,de semmi nem kottyan.Tippem az van,de kíváncsi vagyok,ki mit mondana erre elsőre.Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz tbihari78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 22:36


Sziasztok,

Úgy néz ki, hogy a kormánymű tropa lett a vasban (E46 320d 150Le touring automata). Valakinek van tapasztalata: felújítás vagy esetleg bontott csere? Ha bontott csere, hol lehet olyat találni, ahol nem vernek át azzal, hogy 50-60ezret futott, aztán meg kiderül, hogy 250-260ezret futott? Mennyiből lehet megúszni egy ilyen műveletet? Előre is köszi.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 20:24


Hát ha 164 lovas volt akkor ugyan az a motor mint a tied, csak ugyebár az erõsebb. Amire én gondoltam az az újjabb motor az N47 ami 177 le.

Beluga írta:
jrtom írta: Motor milyen volt benne?
Ezt csak azért kérdezem mert a tiedben M47N2-es van és az N47-es motornál már elektromos szervó van ami könnyebb mint a hidaulikus.



Lehet hogy itt a megoldás mert az 20d (164le) motor volt benne....köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 19:21


kizárólag a szélesebb gumitól, sõt út lejtésnél is mászni fog... magyarországon megedzõdsz majd

piluka írta: Hello!

Lehet, hogy nem jó helyre írom a kérdésemet... ezért bocs!!!

A kérdés az lenne, hogy tegnap raktam fel a 17 felnit és azt vettem észre, hogy menet közben ha az uton van mondjuk korábban kijárt keréknyom /busztól/ vagy vályú akkor belehúzza a kormányt vagyis a kereket!!! Egy kicsit izmosabban kell most így vezetni, de mitõl van ez????


üdv


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz piluka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 19:16


Hello!

Lehet, hogy nem jó helyre írom a kérdésemet... ezért bocs!!!

A kérdés az lenne, hogy tegnap raktam fel a 17 felnit és azt vettem észre, hogy menet közben ha az uton van mondjuk korábban kijárt keréknyom /busztól/ vagy vályú akkor belehúzza a kormányt vagyis a kereket!!! Egy kicsit izmosabban kell most így vezetni, de mitõl van ez????


üdv


Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. március 03. szerda, 08:11


jrtom írta: Motor milyen volt benne?
Ezt csak azért kérdezem mert a tiedben M47N2-es van és az N47-es motornál már elektromos szervó van ami könnyebb mint a hidaulikus.



Lehet hogy itt a megoldás mert az 20d (164le) motor volt benne....köszi

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 21:02


Motor milyen volt benne?
Ezt csak azért kérdezem mert a tiedben M47N2-es van és az N47-es motornál már elektromos szervó van ami könnyebb mint a hidaulikus.

Beluga írta:
YELLOW írta: ha azon szélesebb volt a gumi, esetleg más ET-jû felni volt alatta, amivel nagyobb lett a nyomtáv, akkor lehet kicsit nehezebbnek érezni, mert a szervo ugyanolyan rásegítéssel dolgozik, ha szélesebb a gumi, akkor nem ad rá több segítséget, hanem ugyanazt mint keskenyebb gumival, sõt ha jobban viszi a nyomvájú a szélesebb gumi miatt, akkor is érezheted nehezebbnek... nekem pl télinél 195mm sokkal könnyebb tekergetni, mint 225-el

Beluga írta: Tegnap mentem egy másik e91-el amiben nem volt sportkorány mint az enyémben,de mintha több rásegitése lett volna a szervonak.
Lehet más a két kormányszervo hangolása ilyen esetben?
Vagy csak érzéki csalódás volt?


minden ugyanaz volt......akkor érzéki csalódás volt!
Azért köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 12:51


még esetleg anyni lehet, hogy motoronként/súlyként változhat a rásegítés az egyes típusoknál... más ötletem nincs egy ilyen új autónal, nem hiszem, hogy a szervo olaj tönkrement volna...

Beluga írta:
YELLOW írta: ha azon szélesebb volt a gumi, esetleg más ET-jû felni volt alatta, amivel nagyobb lett a nyomtáv, akkor lehet kicsit nehezebbnek érezni, mert a szervo ugyanolyan rásegítéssel dolgozik, ha szélesebb a gumi, akkor nem ad rá több segítséget, hanem ugyanazt mint keskenyebb gumival, sõt ha jobban viszi a nyomvájú a szélesebb gumi miatt, akkor is érezheted nehezebbnek... nekem pl télinél 195mm sokkal könnyebb tekergetni, mint 225-el

Beluga írta: Tegnap mentem egy másik e91-el amiben nem volt sportkorány mint az enyémben,de mintha több rásegitése lett volna a szervonak.
Lehet más a két kormányszervo hangolása ilyen esetben?
Vagy csak érzéki csalódás volt?


minden ugyanaz volt......akkor érzéki csalódás volt!
Azért köszi


Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. március 02. kedd, 11:55


YELLOW írta: ha azon szélesebb volt a gumi, esetleg más ET-jû felni volt alatta, amivel nagyobb lett a nyomtáv, akkor lehet kicsit nehezebbnek érezni, mert a szervo ugyanolyan rásegítéssel dolgozik, ha szélesebb a gumi, akkor nem ad rá több segítséget, hanem ugyanazt mint keskenyebb gumival, sõt ha jobban viszi a nyomvájú a szélesebb gumi miatt, akkor is érezheted nehezebbnek... nekem pl télinél 195mm sokkal könnyebb tekergetni, mint 225-el

Beluga írta: Tegnap mentem egy másik e91-el amiben nem volt sportkorány mint az enyémben,de mintha több rásegitése lett volna a szervonak.
Lehet más a két kormányszervo hangolása ilyen esetben?
Vagy csak érzéki csalódás volt?


minden ugyanaz volt......akkor érzéki csalódás volt!
Azért köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. február 28. vasárnap, 13:07


ha azon szélesebb volt a gumi, esetleg más ET-jû felni volt alatta, amivel nagyobb lett a nyomtáv, akkor lehet kicsit nehezebbnek érezni, mert a szervo ugyanolyan rásegítéssel dolgozik, ha szélesebb a gumi, akkor nem ad rá több segítséget, hanem ugyanazt mint keskenyebb gumival, sõt ha jobban viszi a nyomvájú a szélesebb gumi miatt, akkor is érezheted nehezebbnek... nekem pl télinél 195mm sokkal könnyebb tekergetni, mint 225-el

Beluga írta: Tegnap mentem egy másik e91-el amiben nem volt sportkorány mint az enyémben,de mintha több rásegitése lett volna a szervonak.
Lehet más a két kormányszervo hangolása ilyen esetben?
Vagy csak érzéki csalódás volt?


Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. február 28. vasárnap, 12:36


Tegnap mentem egy másik e91-el amiben nem volt sportkorány mint az enyémben,de mintha több rásegitése lett volna a szervonak.
Lehet más a két kormányszervo hangolása ilyen esetben?
Vagy csak érzéki csalódás volt?

steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 19:42


Brad85 írta: Sziasztok

Jobb eleje nagyon és a bal eleje kicsit kopog a kocsinak, szerelõ mondta hogy mind két oldalon a kormányösszekötõ rúd cseréje kéne.
Unixnál néztem az OPTIMAL márkát elég jó áron.

Valami véleméyn van errõl a márkáról??

Köszi

Én ruvillet vettem talán jó írtam, nekem az jobban bejött, már csak azért is mert az jobban hasonlít a gyárira, igaz e36hoz vettem. Mert az optimal egyenes szárú volt amit én vettem az meg hajlitott. Egyébként lehet h a szilentek miatt kopog

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 07. csütörtök, 14:05


Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Jobb eleje nagyon és a bal eleje kicsit kopog a kocsinak, szerelõ mondta hogy mind két oldalon a kormányösszekötõ rúd cseréje kéne.
Unixnál néztem az OPTIMAL márkát elég jó áron.

Valami véleméyn van errõl a márkáról??

Köszi



Attól függ mit értesz" jó ár" alatt!


5800 Ft egy oldal, az jó?


Ez az ár kompletten véggel együtt értendõ?