státusz roe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. június 29. szerda, 17:12


Üdv
Valaki meg tudná mondani
Utas oldali előfeszítő patron tul nagy ellenállás hiba megoldására
jó e a bypass csat?
Koszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2020. május 05. kedd, 12:50


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom.
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól.


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.


nekem az jött le, hogy ő a gyári megoldás híve és/vagy jobb ha veszel gyári cuccot a hiba megoldásához.


Így is van! Ezért nem is szemétdomb az öreg náci bárkánk.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. május 05. kedd, 11:54


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom.
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól.


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.


nekem az jött le, hogy ő a gyári megoldás híve és/vagy jobb ha veszel gyári cuccot a hiba megoldásához.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2020. május 05. kedd, 07:36


YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom.
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól.


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. május 04. hétfő, 22:20


Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom.
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2020. május 04. hétfő, 19:36


Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. május 04. hétfő, 19:37

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz VTibi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 17:03


Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy e60-ban cseréltem üléseket bőrre (jobbkormányosból lett kivéve), mivel gyárilag a foglaltság érzékelő az utas oldalon van így ez átkerült a vezető oldalra. Mindent átszereltem a régi ülésekről, viszont így világít a biztonsági öv jel (pirossal), és sárgán a légzsák. Az "új" vezető oldali ülésről az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozót levágtam megtoldottam a kábelt és a vezető oldali ülés alá raktam "parasztba" próbaképp egy ülésfoglaltságérzékelővel együtt. Így megszűnt a légzsák jel viszont a biztonsági öv jel világít. Láttam interneten meghirdetve olyan emulátort, ami ülésfoglaltságot + biztonsági öv feszítő funkciót is ellát.
Ki mennyire ajánlja ? Vagy tudtok e erre valamilyen másik megoldást?

Előre is köszi



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. október 17. szerda, 20:35


SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)


Ez jó hír. Mellesleg próbáltam profilképet beállítani, de csak nagy feketeséget mutat.
Bekötöttem azért azt a kis fekete dobozkát amihez az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozna, de az övfeszítőt már nem szeretném betenni.


más topic-ot kell olvasni! 1024x768 a max kép méret amit fel lehet tölteni. ha 16:9-es a képarány, akkor se legyen szélesebb a kép, mint 1024 pixel. sajnos BUG, de nem képes kijavítani senki...

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2018. október 17. szerda, 20:02


YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)


Ez jó hír. Mellesleg próbáltam profilképet beállítani, de csak nagy feketeséget mutat.
Bekötöttem azért azt a kis fekete dobozkát amihez az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozna, de az övfeszítőt már nem szeretném betenni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. október 17. szerda, 18:10


SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2018. október 17. szerda, 09:05


YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz VTibi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. október 16. kedd, 09:42


Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy e60-ban cseréltem üléseket bőrre (jobbkormányosból lett kivéve), mivel gyárilag a foglaltság érzékelő az utas oldalon van így ez átkerült a vezető oldalra. Mindent átszereltem a régi ülésekről, viszont így világít a biztonsági öv jel (pirossal), és sárgán a légzsák. Az "új" vezető oldali ülésről az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozót levágtam megtoldottam a kábelt és a vezető oldali ülés alá raktam "parasztba" próbaképp egy ülésfoglaltságérzékelővel együtt. Így megszűnt a légzsák jel viszont a biztonsági öv jel világít. Láttam interneten meghirdetve olyan emulátort, ami ülésfoglaltságot + biztonsági öv feszítő funkciót is ellát.
Ki mennyire ajánlja ? Vagy tudtok e erre valamilyen másik megoldást?

Előre is köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. október 16. kedd, 08:57


SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2018. október 16. kedd, 05:48


YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge



ÉS mi miatt lesz gyenge?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. október 15. hétfő, 22:15


SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge