« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 13:23


laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 08:50


JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 16:10


Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 16:05


laleeboy írta:
csatis1 írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy


Nézd meg az olajszinted! Szerintem elérte az alsó határt. Nálam legalábbis akkor jelzett be így.



Néztem középen van (min és max között)


Akkor az is lehet, hogy csak a jeladód ment tönkre.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 15:34


csatis1 írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy


Nézd meg az olajszinted! Szerintem elérte az alsó határt. Nálam legalábbis akkor jelzett be így.



Néztem középen van (min és max között)


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 15:05


laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy


Nézd meg az olajszinted! Szerintem elérte az alsó határt. Nálam legalábbis akkor jelzett be így.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 14:53


Üdv mindenkinek

Nem túl rég óta büszke tulajdonosa vagyok egy '97-es E36 320i touringnak 147 000 km-rel.
Azzal a hibajelenséggel találtam magam szemben a napokban (lehet hogy korábban is volt de nem vettem észre csak kb 1 hete) hogy indításkor az olajnyomás lámpa 2-3 mp-ig világít amikor már jár a motor de semmi gyanús hang nem hallatszik még a hidrotőkék se csattognak még most se amikor reggel 5 fok van.
Régebben volt egy E30 320i-m is annál az indítás pillanatában ahogy a töltés visszajelző elaludt az olajnyomás is szinte egyszerre és abban 250 000 km volt mikor eladtam.
Úgy gondolom hogy ez nem jó .
Olajcsere volt 143 000 km-nél még Olaszban (mert onnan hozták be júliusban) amit a szervízkönyv és a visszajelző valamint az olaj színe is igazol.
Mitől lehet ez a hiba?
Lehet hogy nem szereti azt az olajat amit beletettek (sajna nem tudom mi van benne )?
Az olajpumpa döglődhet (147 000 km-nél)?
a nyomásszenzor lehet sz@r ?


Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném

Köszönettel

laleeboy



« előző12következő »