anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:05


gyenlac írta:
anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Rendben ok! Nem tudom van-e valami jelentosege ,de ezeket a hibakododokat 13 km-el ezelott tette bele


Hogy? nem értem, jelezte a hibát, és kiolvastad? utána még jártál vele 15 km és utána állt meg?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:04


ute107 írta: Kinek van kölcsönbe próbára egy fl előtti jeladós porlasztója!

Ha nem az lenne a hiba a kölcsönzési díjat, Anubisz fizeti!!!

Ha jó, akkor én meg is vásárolom!

Tudom Yellow apróhirdetésben kellett volna!


nem is olvastam

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:01


anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Rendben ok! Nem tudom van-e valami jelentosege ,de ezeket a hibakododokat 13 km-el ezelott tette bele

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:53


Kinek van kölcsönbe próbára egy fl előtti jeladós porlasztója!

Ha nem az lenne a hiba a kölcsönzési díjat, Anubisz fizeti!!!

Ha jó, akkor én meg is vásárolom!

Tudom Yellow apróhirdetésben kellett volna!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:19


ute107 írta:
anubisz írta:
Figyu, itt van egy írás a problémádra.
http://www.bimmerforums.co.uk/...or-t89168/
bemásolom azt a részt.
i had the same problem
i used INPA to check for dde errors
it was (05 needle motion sensor)
i bought one of off ebay
it was a used injector
seller assured me that it was in a fully working order
and that he accept return if it showed the same error
within a week i got the injector
replaced the bad one with this used one
cleared the fault code

ever since the car runs like a dream
total cost was 93 euros only (injector price + shipping)
i did everything on my own

hope this helps anyone who gets through this problem
sorry i know its a late reply

Google így fordítja.
ugyanaz volt a probléma
én használt INPA, hogy ellenőrizze a DDE hibák
volt (05 tű mozgásérzékelő)
vettem egy egyszeri ebay
ez volt a használt injektor
eladó megnyugtatott, hogy ez teljesen üzemképes
és hogy fogadja vissza, ha azt mutatta ugyanaz a hiba
egy héten belül kaptam az injektor
helyébe a rossz ezzel a használt ilyet
törölte a hibakódot

amióta az autó fut, mint egy álom
teljes költsége volt 93 € (csak injektor ár + postaköltség)
Mindent megtettem, amit a saját

remélem ez segít, aki eljut erre a problémára
Bocs, tudom, hogy a kései válasz
lehet neked is ez lesz a gond.


Szerzek egyet próbaképp. HA bejön vendégem vagy egy-két sörre, igaz nem tudom milyen messze vagyunk egymástól.



ő, nem én oldottam meg, ha jó lesz, ha nem, csak a fórumon olvastam, azért másolom be, ne engem hülyézzenek utána.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 13:15


anubisz írta:
Figyu, itt van egy írás a problémádra.
http://www.bimmerforums.co.uk/...or-t89168/
bemásolom azt a részt.
i had the same problem
i used INPA to check for dde errors
it was (05 needle motion sensor)
i bought one of off ebay
it was a used injector
seller assured me that it was in a fully working order
and that he accept return if it showed the same error
within a week i got the injector
replaced the bad one with this used one
cleared the fault code

ever since the car runs like a dream
total cost was 93 euros only (injector price + shipping)
i did everything on my own

hope this helps anyone who gets through this problem
sorry i know its a late reply

Google így fordítja.
ugyanaz volt a probléma
én használt INPA, hogy ellenőrizze a DDE hibák
volt (05 tű mozgásérzékelő)
vettem egy egyszeri ebay
ez volt a használt injektor
eladó megnyugtatott, hogy ez teljesen üzemképes
és hogy fogadja vissza, ha azt mutatta ugyanaz a hiba
egy héten belül kaptam az injektor
helyébe a rossz ezzel a használt ilyet
törölte a hibakódot

amióta az autó fut, mint egy álom
teljes költsége volt 93 € (csak injektor ár + postaköltség)
Mindent megtettem, amit a saját

remélem ez segít, aki eljut erre a problémára
Bocs, tudom, hogy a kései válasz
lehet neked is ez lesz a gond.


Szerzek egyet próbaképp. HA bejön vendégem vagy egy-két sörre, igaz nem tudom milyen messze vagyunk egymástól.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 12:20


ute107 írta:
anubisz írta:

Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Ezzel legalább én is előre jutottam...

05 Needle Motion Sensor... a végén még javítható lesz a kocsim és nem kell új adagoló...

Figyu, itt van egy írás a problémádra.
http://www.bimmerforums.co.uk/...or-t89168/
bemásolom azt a részt.
i had the same problem
i used INPA to check for dde errors
it was (05 needle motion sensor)
i bought one of off ebay
it was a used injector
seller assured me that it was in a fully working order
and that he accept return if it showed the same error
within a week i got the injector
replaced the bad one with this used one
cleared the fault code

ever since the car runs like a dream
total cost was 93 euros only (injector price + shipping)
i did everything on my own

hope this helps anyone who gets through this problem
sorry i know its a late reply

Google így fordítja.
ugyanaz volt a probléma
én használt INPA, hogy ellenőrizze a DDE hibák
volt (05 tű mozgásérzékelő)
vettem egy egyszeri ebay
ez volt a használt injektor
eladó megnyugtatott, hogy ez teljesen üzemképes
és hogy fogadja vissza, ha azt mutatta ugyanaz a hiba
egy héten belül kaptam az injektor
helyébe a rossz ezzel a használt ilyet
törölte a hibakódot

amióta az autó fut, mint egy álom
teljes költsége volt 93 € (csak injektor ár + postaköltség)
Mindent megtettem, amit a saját

remélem ez segít, aki eljut erre a problémára
Bocs, tudom, hogy a kései válasz
lehet neked is ez lesz a gond.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 12:00


ute107 írta:
anubisz írta:

Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Ezzel legalább én is előre jutottam...

05 Needle Motion Sensor... a végén még javítható lesz a kocsim és nem kell új adagoló...


itt is azt taglalják,
http://www.bmwland.co.uk/forum...p?p=853307
itt van egy pár téma róla.
https://www.google.hu/search?q...=firefox-a


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 12:02

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 11:36


anubisz írta:

Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Ezzel legalább én is előre jutottam...

05 Needle Motion Sensor... a végén még javítható lesz a kocsim és nem kell új adagoló...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 10:37


gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 10:38

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 10:34


YELLOW írta:
gyenlac írta:
YELLOW írta:
gyenlac írta:
YELLOW írta:
gyenlac írta: Sziasztok!
Az autom egy 320d 2004. Tegnap, miutan elindultam otthonrol kb 50 meter utan lealt es azota sem tudom elinditani. A hibakodot kiolvastam ami: 4413,4423,4433,4443.
inpa-val megneztem az elo nyomast az 400 baron van.


én nem néztem a hibakódokat, de a jelenség több lehet.
először is üzemanyag pumpa. sejtésem szerint nem sok volt a tankban.
ha csillag garázsban állt, akkor valami befagyott mondjuk. pl kipuffban a kondenzvíz.


A tank 3/4-ig van es csillag garazsban alt,de nalunk +1,+2 fok volt ejszaka.
Megyik uzemanyag pumpara gondoltam?


én a tankban lévőre, de így kilőném. mármint visszavonom a korábbi kijelentésem. persze attól meghallhatott simán.
mikor ráadod a gyújtást menj hallgatózni hátra az üléshez, illetve a vezető alatti ülésnél kívülről. hogy mennek-e szivattyúk.


Megneztem a szivattyukat, es az elso ules alatti mukodik a hatsot azt nem hallom,de szerintem az is jo. Volt egy 530d-m aminek ez volt a baja ,hogy a tankban levo pumpa ment el, de az csak negyed tank alatt csinalta ezt a jelenseget es egy kis ido utan viszont eltudtam inditani.


igen általában így mennek tönkre, de akár behalhat hirtelen is. nem mindig a papírforma igaz. szedd fel a hátsó ülőlapot (patentos) és úgy hallgatsd.


Felemeltem a hatso ulest is ahogy mondtad, es hallom hogy mukodik

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 10:26


anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 09:53


gyenlac írta:
YELLOW írta:
gyenlac írta:
YELLOW írta:
gyenlac írta: Sziasztok!
Az autom egy 320d 2004. Tegnap, miutan elindultam otthonrol kb 50 meter utan lealt es azota sem tudom elinditani. A hibakodot kiolvastam ami: 4413,4423,4433,4443.
inpa-val megneztem az elo nyomast az 400 baron van.


én nem néztem a hibakódokat, de a jelenség több lehet.
először is üzemanyag pumpa. sejtésem szerint nem sok volt a tankban.
ha csillag garázsban állt, akkor valami befagyott mondjuk. pl kipuffban a kondenzvíz.


A tank 3/4-ig van es csillag garazsban alt,de nalunk +1,+2 fok volt ejszaka.
Megyik uzemanyag pumpara gondoltam?


én a tankban lévőre, de így kilőném. mármint visszavonom a korábbi kijelentésem. persze attól meghallhatott simán.
mikor ráadod a gyújtást menj hallgatózni hátra az üléshez, illetve a vezető alatti ülésnél kívülről. hogy mennek-e szivattyúk.


Megneztem a szivattyukat, es az elso ules alatti mukodik a hatsot azt nem hallom,de szerintem az is jo. Volt egy 530d-m aminek ez volt a baja ,hogy a tankban levo pumpa ment el, de az csak negyed tank alatt csinalta ezt a jelenseget es egy kis ido utan viszont eltudtam inditani.


igen általában így mennek tönkre, de akár behalhat hirtelen is. nem mindig a papírforma igaz. szedd fel a hátsó ülőlapot (patentos) és úgy hallgatsd.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 09:51


Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 09:44


YELLOW írta:
gyenlac írta:
YELLOW írta:
gyenlac írta: Sziasztok!
Az autom egy 320d 2004. Tegnap, miutan elindultam otthonrol kb 50 meter utan lealt es azota sem tudom elinditani. A hibakodot kiolvastam ami: 4413,4423,4433,4443.
inpa-val megneztem az elo nyomast az 400 baron van.


én nem néztem a hibakódokat, de a jelenség több lehet.
először is üzemanyag pumpa. sejtésem szerint nem sok volt a tankban.
ha csillag garázsban állt, akkor valami befagyott mondjuk. pl kipuffban a kondenzvíz.


A tank 3/4-ig van es csillag garazsban alt,de nalunk +1,+2 fok volt ejszaka.
Megyik uzemanyag pumpara gondoltam?


én a tankban lévőre, de így kilőném. mármint visszavonom a korábbi kijelentésem. persze attól meghallhatott simán.
mikor ráadod a gyújtást menj hallgatózni hátra az üléshez, illetve a vezető alatti ülésnél kívülről. hogy mennek-e szivattyúk.


Megneztem a szivattyukat, es az elso ules alatti mukodik a hatsot azt nem hallom,de szerintem az is jo. Volt egy 530d-m aminek ez volt a baja ,hogy a tankban levo pumpa ment el, de az csak negyed tank alatt csinalta ezt a jelenseget es egy kis ido utan viszont eltudtam inditani.