szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 18:34


ervin35 írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Alkalmanként olyat csinál a kocsi(2004es 320d), hogy 100 felett ha gyorsítok mintha 1 pillanatra megtorpanna.Hát elég szar érzés pláne ha előzés közben vagy...
Találkozott már vki ilyennel?
Mi lehet a baj?

Köszi


Csaó. Légtömegmérő szokott ilyen jelenséget produkálni.6.sebességben kb 2000 fordulatnál nyomj egy padló gázt és a pillanatnyi fogyi mérő nek teljesen ki kellene feküdnie,de legalább 18l ig ki kell menni! És ha 18l röl elkezd vissza menni mikor van a torpanás akkor az légtömegmérő hiba!


Diagot neki elsőnek,légtömegmérőre ír hibát,lehet turbo geometria probléma is vagy még ezer oka,vákum csövek stb..

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 18:21


funkilaci írta: Sziasztok!

Alkalmanként olyat csinál a kocsi(2004es 320d), hogy 100 felett ha gyorsítok mintha 1 pillanatra megtorpanna.Hát elég szar érzés pláne ha előzés közben vagy...
Találkozott már vki ilyennel?
Mi lehet a baj?

Köszi


Csaó. Légtömegmérő szokott ilyen jelenséget produkálni.6.sebességben kb 2000 fordulatnál nyomj egy padló gázt és a pillanatnyi fogyi mérő nek teljesen ki kellene feküdnie,de legalább 18l ig ki kell menni! És ha 18l röl elkezd vissza menni mikor van a torpanás akkor az légtömegmérő hiba!

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 17:50


Sziasztok!

Alkalmanként olyat csinál a kocsi(2004es 320d), hogy 100 felett ha gyorsítok mintha 1 pillanatra megtorpanna.Hát elég szar érzés pláne ha előzés közben vagy...
Találkozott már vki ilyennel?
Mi lehet a baj?

Köszi

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:50


Tano írta:

Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Na szétszedtem,a szívósort is levettem,hogy rendesen lássam az adagolót.Ezt nem rég csináltattam mert a felső tömítésnél gyöngyözött.Porszáraz.A porlasztók,résolajcsövek,a szűrő körül is minden száraz. .Járattam (persze alig indult) de úgysem láttam semmilyen szivárgást.Ha az adagoló kezdene szórakozni akkor melegen nem indulna nem?



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 18:15


A jelenség a következő: néha megtorpan az autó menet közben. Leginkább 70 felett alacsony fordulaton. Olyan, mintha nem kapna üzemanyagot.
A részletek: amíg nem melegszik be a motor, addig nem produkálja a torpanást. Ha már a hőfokjelző beáll középre még akkor sem, csak pár perccel később, gondolom amikor már a motortér is jobban felmelegedett.
Akár nagy gázzal gyorsítok, akár tatásan. Régen volt (vagyis nálam eddig még 1x sem) üzemanyagszűrő csere, gondoltam ez lehet a baj. Csere után ugyanazt produkálta.
Ülés alatti szivattyút kicseréltem, tünetek változatlanok.
Tano-val és Szotakdavid-dal megnéztük géppel (javítsatok ki ha rosszul emlékeznék), a rail csőnél nyomásproblémát adott ki.
Vajon mi lehet a gond? Előre is köszi az kreatív gondolatokat.

Szerk.: Fél tank és negyed tank gázolajnál is csinálta. Nem tudom van-e jelentősége?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 25. kedd, 18:17

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 17:01


sziasztok! kb 2hónapja felforrt a vizem, vagyis gondolom mert a tartályból a cső lerobbant ami megy a motorba.leálltam vele rögtön nagyobb baj nemlett. feltöltöttem használom aztán arra lettem figyelmes, hogy a víz folyamatosan eltünik belőle, valamint néha melegszik is. NA de ezis érdekes mert pl mentem vele 40kmt üzemin volt.. aztán leálltam a kútnál kb 2percre elindultam de 50m után álltam is félre mert folyamatosan ment felfelé üzemiről majdnem már a pirosba volt.. Álltam vele pár percet visszament üzemire és simán hazamentem vele üzemin(5km kb) Légtelenítettem mostanában párszor azzal a szeleppel. Eddig kétszer tünt fel hogy folyik a viz belőle de a hűtű nem lyukas mert nem állandó a folyás.. ötletek? bocsi ha hosszú voltam és kissé érthetetlen

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 16:40


Padre323i írta:
Tano írta:
Padre323i írta: Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.


Hm, érdekes. Legközelebb próbáld úgy, hogy a hosszabb állás után néhány másodpercet vársz az indítással gyújtás ráadása után. Úgy is produkálja-e a jelenséget?


Már ezt is próbáltam.Valahol tömitetlenség lesz és levegősödik.Ma szétkapom,megnézem,mert ha sokat jár alapjáraton,van egy kis gázolajszag.


Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 08:53


Tano írta:
Padre323i írta: Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.


Hm, érdekes. Legközelebb próbáld úgy, hogy a hosszabb állás után néhány másodpercet vársz az indítással gyújtás ráadása után. Úgy is produkálja-e a jelenséget?


Már ezt is próbáltam.Valahol tömitetlenség lesz és levegősödik.Ma szétkapom,megnézem,mert ha sokat jár alapjáraton,van egy kis gázolajszag.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 22:36


Padre323i írta: Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.


Hm, érdekes. Legközelebb próbáld úgy, hogy a hosszabb állás után néhány másodpercet vársz az indítással gyújtás ráadása után. Úgy is produkálja-e a jelenséget?

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 21:51


YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta:
Padre323i írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Automata váltós autómat vontatni kellett, és azóta nem méri a sebességet, és a kipörgésgátló, kézifék és az ABS visszajelző lámpa világít a műszerfalon. Ja, és a kilométert sem méri egyáltalán (ezzel együtt a fogyasztást sem). Szerintetek hol keressem a hibát? Volt valakinek hasonló tapasztalata?


Jobbik esetben egy ABS jeladó,rosszabban az ABS tömb.Ezek szoktak ilyen galibát okozni,ha tömb mondta be az unalmast akkor elvileg a váltó vészprogramban működik csak,tehát csak 3. fokozat van.Diagot neki.

Ha jól tudom,az automatát 50km/h-val 50km-t lehet vontatni.Ennyit bír el kenés nélkül,utána károsodik.




Csak kb. 1 km-t vontattuk. Amúgy rendesen megy. A furcsa, hogy a szerelő azt mondja, hogy a fékrendszerrel nem tud kapcsolatba lépni a hibaolvasóval.


biztik rendben vannak? amik a fékkel és ABS, DSC-vel kapcsolatban vannak?


Kösz a tippet, Yellow. Az egyik biztivel volt a probléma. A furcsa, hogy pont 2 hete néztem, és akkor minden OK volt, ezért nem is gondoltam rá.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 20:46


Padre323i írta:
ute107 írta:
Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


Adagolós még a kocsid igaz? Mert akkor lehet jeladós porlasztó... Nekem ez szarakodott, vagy is annak a kábele.


Szerintem attól be kellene indulnia.Amikor megvettem az autót,hibát írt rá,de ment-indult.Azt is kicseréltem.


Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.



Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 17:12


ute107 írta:
Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


Adagolós még a kocsid igaz? Mert akkor lehet jeladós porlasztó... Nekem ez szarakodott, vagy is annak a kábele.


Szerintem attól be kellene indulnia.Amikor megvettem az autót,hibát írt rá,de ment-indult.Azt is kicseréltem.









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 24. hétfő, 20:46

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 16:51


Tano írta:
Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


És milyen módon nem indul? Gyújtás van rendesen, minden lámpa világít ami kell az elején és forgat is az önindító, vagy se kép-se hang?


Minden világít és teker rendesen.Hibakód nincs.Egyszerűen nem indul be.Utoljára kb. 2 hete fordult elő.Csak hidegen produkálja,mondjuk 20-szor indul,1-szer nem.Gondol egyet,pöcc-röff.Kb. fél órával ezelőtt próbáltam,lehet ha most kimegyek egyből indul.Volt olyan is kb. 2-3 szor fordult elő,hogy beindult egyből,de bedadogott kb. 2-3 mp-ig.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 16:51


Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


Adagolós még a kocsid igaz? Mert akkor lehet jeladós porlasztó... Nekem ez szarakodott, vagy is annak a kábele.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 16:40


Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


És milyen módon nem indul? Gyújtás van rendesen, minden lámpa világít ami kell az elején és forgat is az önindító, vagy se kép-se hang?