autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 15:22


Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 10:56


Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 10:19


Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 08:50


Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 28. péntek, 09:14

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 08:39


Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 07:54


Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 16:40


Tano írta:
YELLOW írta: balos vezetüoldali ülés alatti részen kéne lennie, az FL-esekben ott kiegészítő szivattyús van, neked csak sima szűrő. de neked van a motortérben is egy szűrő még szerintem. ilyen hengerszerű azt hiszem a tűzfal környékén. de persze lehet tévedek, csak rémlik.


Ne oltsd hülyeséggel. A FL előttiben az ülés alatti részen nincs se szűrő, se szivattyú.


ha hülyeség, nem mindegy? megnézi, ha nincs ott, akkor nincs de akkor a motortérben van nem? (a tévedés jogát fenntartottam)


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 16:33


YELLOW írta: balos vezetüoldali ülés alatti részen kéne lennie, az FL-esekben ott kiegészítő szivattyús van, neked csak sima szűrő. de neked van a motortérben is egy szűrő még szerintem. ilyen hengerszerű azt hiszem a tűzfal környékén. de persze lehet tévedek, csak rémlik.


Ne oltsd hülyeséggel. A FL előttiben az ülés alatti részen nincs se szűrő, se szivattyú.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 14:03


Padre323i írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.



a tankban lévőre gondoltam.... és autó alatti üzemanyagszűrő volt cserélve?


Az csak a CR-ben van,ebben nincs.Ez a 136 lovas.
Vagyis bocs,AC-ra gondoltam,Van alul is szűrő?




balos vezetüoldali ülés alatti részen kéne lennie, az FL-esekben ott kiegészítő szivattyús van, neked csak sima szűrő. de neked van a motortérben is egy szűrő még szerintem. ilyen hengerszerű azt hiszem a tűzfal környékén. de persze lehet tévedek, csak rémlik.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 13:55


YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.



a tankban lévőre gondoltam.... és autó alatti üzemanyagszűrő volt cserélve?


Az csak a CR-ben van,ebben nincs.Ez a 136 lovas.
Vagyis bocs,AC-ra gondoltam,Van alul is szűrő?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 27. csütörtök, 13:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 13:53


Padre323i írta:
YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.



a tankban lévőre gondoltam.... és autó alatti üzemanyagszűrő volt cserélve?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 13:47


YELLOW írta:
én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.


Ha az AC-ra gondolsz,akkor azt most cseréltem 3 napja mérőműszerrel együtt,mert Én is arra gondoltam először.Gyári új.
Az üzemanyagszűrőben 6000km. van.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 27. csütörtök, 13:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 13:03


Padre323i írta:
Padre323i írta:
Tano írta:

Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Na szétszedtem,a szívósort is levettem,hogy rendesen lássam az adagolót.Ezt nem rég csináltattam mert a felső tömítésnél gyöngyözött.Porszáraz.A porlasztók,résolajcsövek,a szűrő körül is minden száraz. .Járattam (persze alig indult) de úgysem láttam semmilyen szivárgást.Ha az adagoló kezdene szórakozni akkor melegen nem indulna nem?



Úgy tűnik hogy rájöttem egy kis turpisságra,bár lehet hogy nincs köze hozzá.Amikor a fent leírtakat produkálta,az üzemanyag szint 1/4 vagy alatta volt.Tegnap tankoltam 25 litert és láss csodát most pöcc-röff indult.Lehet hozzá köze?



én azt mondom járd ki az üzemanyagot, hasonló szintre. ha megint elkezdi, akkor valószínűnek tartom, hogy a tankban lévő pumpa a ludas. de lehet akár egy szűrő is, ami nagyon elkoszolódott, és kis üzemanyag már nem segít annyit a nyomáson, de inkább a pumpa.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 12:24


Padre323i írta:
Padre323i írta:
Tano írta:

Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Na szétszedtem,a szívósort is levettem,hogy rendesen lássam az adagolót.Ezt nem rég csináltattam mert a felső tömítésnél gyöngyözött.Porszáraz.A porlasztók,résolajcsövek,a szűrő körül is minden száraz. .Járattam (persze alig indult) de úgysem láttam semmilyen szivárgást.Ha az adagoló kezdene szórakozni akkor melegen nem indulna nem?



Úgy tűnik hogy rájöttem egy kis turpisságra,bár lehet hogy nincs köze hozzá.Amikor a fent leírtakat produkálta,az üzemanyag szint 1/4 vagy alatta volt.Tegnap tankoltam 25 litert és láss csodát most pöcc-röff indult.Lehet hozzá köze?




Szerintem a nagynyomású pumpa is csinálhat ilyet, ha common rail rendszerről van szó, esetleg vezérmű tengely jeladó.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 27. csütörtök, 12:29

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 10:28


Padre323i írta:
Tano írta:

Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.


Na szétszedtem,a szívósort is levettem,hogy rendesen lássam az adagolót.Ezt nem rég csináltattam mert a felső tömítésnél gyöngyözött.Porszáraz.A porlasztók,résolajcsövek,a szűrő körül is minden száraz. .Járattam (persze alig indult) de úgysem láttam semmilyen szivárgást.Ha az adagoló kezdene szórakozni akkor melegen nem indulna nem?



Úgy tűnik hogy rájöttem egy kis turpisságra,bár lehet hogy nincs köze hozzá.Amikor a fent leírtakat produkálta,az üzemanyag szint 1/4 vagy alatta volt.Tegnap tankoltam 25 litert és láss csodát most pöcc-röff indult.Lehet hozzá köze?