Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv
Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!
Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.
Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.
Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.
Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.
Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.
E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.
de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.
Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.
Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.
Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.
Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )
Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240
Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer
Nevetséges a megtett km! Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...
Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb.
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.