aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 06:35


anubisz írta:
nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!


És most akkor ,így vetted meg a kocsit?


Szia szerintem akomfortelektronika a hibás.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 00:48


nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!


És most akkor ,így vetted meg a kocsit?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz nagyadam1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 00:02


Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. január 30. csütörtök, 22:56


Sziasztok!

1 hete kezdett olyat csinálni az autó, hogy hideg motornál enyhén ugrál az alapjárat és ha nem adok neki fordulatot, akkor le is áll, habár eddig csak 3 ilyen eset volt.
Hidegen ugye kb 1000-re feltolja az alapjáratot, aztán itt ugrál kb 1200 és 700 között.
Mikor kiér a vízhőfok mutató a kék jelzésből, akkor minden tökéletes.

Kiolvastuk a hibakódokat is, volt 8 darab. Erről lőttem képeket, hátha van összefüggés.
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve
A link neve

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 20:51


hancurozo írta:
Zoli90 írta:
Köszönöm a videót, még hasznos lehet, de az én autóm nem ilyen hangot ad ki. Valamennyire hasonlít, de ennél élesebb hang hallatszik, de halkabb, minden alkalommal amikor az autó a hátuljára "nehezkedik", de nekem nem ropog, hanem csak pattan egyet.


Nézzetek át mindent. Rugókat lengéscsillapítókat, toronycsapágyakat, féltengelyeket, a futóművet pedig "nyúzató padon"


akkor máshova kell vinnem a kocsit, nekik nincs ez a rázópad sajna...fehérváron, nem túl drága, jó szerelő tipp esetleg?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 20:20


Zoli90 írta:
Köszönöm a videót, még hasznos lehet, de az én autóm nem ilyen hangot ad ki. Valamennyire hasonlít, de ennél élesebb hang hallatszik, de halkabb, minden alkalommal amikor az autó a hátuljára "nehezkedik", de nekem nem ropog, hanem csak pattan egyet.


Nézzetek át mindent. Rugókat lengéscsillapítókat, toronycsapágyakat, féltengelyeket, a futóművet pedig "nyúzató padon"

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 19:39


anubisz írta:
Zoli90 írta:
hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.

Elküldtem a videót E-mailben, a kenés nem oldja meg, csak 20 percre, utána megint kezdi.
Úgy tudjátok megnézni, hogy csáposra felemelitek a kocsit, és a hátsó kerekek alá tesztek hidraulikus akármit, és emelitek, eresztitek a hátsó kereket, nálam akkor is roppant mindig. A roppanás egész a difitől jött, mert szétvezeti a hangot, de köze nem volt hozzá, megkenték, nem ropogott,mikor elindultam vele, 20 méter után már csinálta. Beraktam 2 Power szilentet hátra megszűnt. El volt hervadva a sima gumi szilent.
Persze lehet más is, de ezt nézzétek meg.



Köszönöm a videót, még hasznos lehet, de az én autóm nem ilyen hangot ad ki. Valamennyire hasonlít, de ennél élesebb hang hallatszik, de halkabb, minden alkalommal amikor az autó a hátuljára "nehezkedik", de nekem nem ropog, hanem csak pattan egyet.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 15:12


Zoli90 írta:
hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.

Elküldtem a videót E-mailben, a kenés nem oldja meg, csak 20 percre, utána megint kezdi.
Úgy tudjátok megnézni, hogy csáposra felemelitek a kocsit, és a hátsó kerekek alá tesztek hidraulikus akármit, és emelitek, eresztitek a hátsó kereket, nálam akkor is roppant mindig. A roppanás egész a difitől jött, mert szétvezeti a hangot, de köze nem volt hozzá, megkenték, nem ropogott,mikor elindultam vele, 20 méter után már csinálta. Beraktam 2 Power szilentet hátra megszűnt. El volt hervadva a sima gumi szilent.
Persze lehet más is, de ezt nézzétek meg.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 29. szerda, 15:13

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 15:03


Zoli90 írta:
hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.


Nézd meg a hátsó stabilizátor rúd szilentjét. Ha kopott az miatt csinál ilyet,kis sebességnél roppan,minden kicsi mozdulásra,szinte lépésbe.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 14:54


hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 08:52


andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 08:48


hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 08:38


Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 23:07


sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:35


ArkyCsaba írta:
ArkyCsaba írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.

Köszi mindenkinek!!!
Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo




Sikerült megoldanom a problémát:levettem a kis takaró műanyagot,hogy megolajozzam, ahogy írtad és észrevettem,hogy laza a bowden. Így ráfeszíettem és tökéletes.Persze azért már be is olajoztam,ha már szétkaptam.
Köszi a segítséget

Csabi


Na kérem akkor jó lett. Volt kollégám mondása: az olaj nem hazudik.