autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz adamtomi95

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 09:46


borosadam írta:
Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Hardy tárcsa?


Az húzós lesz



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz borosadam

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 14:36


Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Hardy tárcsa?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 21:00


Coyote írta:
Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Szerintem nem, de ezt csak abból gondolom, hogy ennek a hibája inkább alapjáraton állva és indításkor/leállításkor jelentkezik. Ha a kuplungon érzed a rángatást, akkor kettőstömegű lesz, ha menet közben vibrál, akkor kérdés, hogy a kormányon érzed-e vagy az egész kasznin, de én első körben a futóművet nézném mégiscsak. Alattomos gumihibák is lehetnek, amit nehéz észrevenni (nekem volt ilyen, nehezen észrevehető belső szálszakadás). Rohadt nehéz beazonosítani hogy honnan jön a hang, de végül kiderült hogy a szemét gumi volt.

Azért gondolom azt, hogy nem, mert gondolom nem alapjáraton közlekedsz, és magasabb fordulatszámon már annyira növekszik a motor rezgésének a frekvenciája, hogy nem érezheted a remegést. Alapjáraton, 1000 rpm alatt viszont durván.


Értem, köszönöm!
Nem valószínű a gumihiba, mert zsír új a téli, és a nyári szett is, más-más felnin is vannak és mindkettővel ezt csinálja. Futómű már át lett nézve pont emiatt, de nem találtak semmit ami ezt okozhatná. Következő lépésben a kardán körül fogunk keresgélni. Köszönöm a segítséget.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 18:10


Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Szerintem nem, de ezt csak abból gondolom, hogy ennek a hibája inkább alapjáraton állva és indításkor/leállításkor jelentkezik. Ha a kuplungon érzed a rángatást, akkor kettőstömegű lesz, ha menet közben vibrál, akkor kérdés, hogy a kormányon érzed-e vagy az egész kasznin, de én első körben a futóművet nézném mégiscsak. Alattomos gumihibák is lehetnek, amit nehéz észrevenni (nekem volt ilyen, nehezen észrevehető belső szálszakadás). Rohadt nehéz beazonosítani hogy honnan jön a hang, de végül kiderült hogy a szemét gumi volt.

Azért gondolom azt, hogy nem, mert gondolom nem alapjáraton közlekedsz, és magasabb fordulatszámon már annyira növekszik a motor rezgésének a frekvenciája, hogy nem érezheted a remegést. Alapjáraton, 1000 rpm alatt viszont durván.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 17:02


Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 08:19


Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 01. hétfő, 08:43


anubisz írta:
xcomman írta:
anubisz írta:
xcomman írta: Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Értelmezhetetlen az írásod. ( egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot...)


Elnezest, ki akartam szedni a felesleges szoveget belole, de van ami benne maradt.

Szoval, le volt zarva a kocsi. Se gyujtas, se semmi nem volt rajta. Aztan minden elojel nelkul elkezdte kinyomni az szelvedomoso folyadekot addig meg ki nem fogyott es en le nem huztam a pumparol az aramot. (Nem volt keznel a kulcs, mire visszaertem mar kifogyott)



Basszus ilyet még nem láttam, nem is hallottam. Remélem tud rá mondani valaki valamit.
Azt hittem elfolyt vagy valami. Azért diagolni kellene a kocsit,hátha ír valami hibát rá.


Hát ezen csak én is lesek mint állat. Talán valami zárlat lehet ami azt a kört zárja néha a kapcsoló és a szivattyú között.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 01. hétfő, 01:38


xcomman írta:
anubisz írta:
xcomman írta: Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Értelmezhetetlen az írásod. ( egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot...)


Elnezest, ki akartam szedni a felesleges szoveget belole, de van ami benne maradt.

Szoval, le volt zarva a kocsi. Se gyujtas, se semmi nem volt rajta. Aztan minden elojel nelkul elkezdte kinyomni az szelvedomoso folyadekot addig meg ki nem fogyott es en le nem huztam a pumparol az aramot. (Nem volt keznel a kulcs, mire visszaertem mar kifogyott)



Basszus ilyet még nem láttam, nem is hallottam. Remélem tud rá mondani valaki valamit.
Azt hittem elfolyt vagy valami. Azért diagolni kellene a kocsit,hátha ír valami hibát rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz xcomman

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 01. hétfő, 00:03


anubisz írta:
xcomman írta: Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Értelmezhetetlen az írásod. ( egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot...)


Elnezest, ki akartam szedni a felesleges szoveget belole, de van ami benne maradt.

Szoval, le volt zarva a kocsi. Se gyujtas, se semmi nem volt rajta. Aztan minden elojel nelkul elkezdte kinyomni az szelvedomoso folyadekot addig meg ki nem fogyott es en le nem huztam a pumparol az aramot. (Nem volt keznel a kulcs, mire visszaertem mar kifogyott)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 01. hétfő, 00:04

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 23:50


xcomman írta: Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Értelmezhetetlen az írásod. ( egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot...)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz xcomman

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 22:21


Sziasztok!

Egy ritkan elofordulo hibarol lenne szo, eddig osszesen ket alkalommal fordult elo. Eloszor nyaron csinalta, hogy egyik pillanatrol a masikra este eltolta az osszes ablakmosot... Akkor meg a groundmodulra tippeltem, mert erosen cseres volt ajtonyitasi problemakbol kifolyolag. Ma viszont megint kinyomta. Ami meg ritkan szokott lenni, hogy a muszerfal vilagitas kialszik. Nem tudom mennyire osszekapcsolhato a ket dolog, de inkabb megosztom ezt is. Elore is koszonom a segitseget. Otleteket szivesen hallanek, mert nem sok kell, hogy felgyujtsam



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 30. vasárnap, 22:22

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 20:33


savanya írta: Sziasztok,
Egy kis segítség, nem tudom mi lehet a baja.
BMW X3 2.0D autóm van és ma menet közben kigyulladt
az izzítás visszajelzőm és nem alszik el, többszöri leállítás
után is folyamatosan világít.
Valaki járt már így , esetleg tudjátok hogy milyen baja lehet?????
Köszönettel várom a véleményeket.
Üdv: savanya


Diagnoszták kell elsőnek csináltatni. Helyileg merre vagy?

savanya
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2008

státusz savanya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 19:53


Sziasztok,
Egy kis segítség, nem tudom mi lehet a baja.
BMW X3 2.0D autóm van és ma menet közben kigyulladt
az izzítás visszajelzőm és nem alszik el, többszöri leállítás
után is folyamatosan világít.
Valaki járt már így , esetleg tudjátok hogy milyen baja lehet?????
Köszönettel várom a véleményeket.
Üdv: savanya

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 28. péntek, 23:55


anubisz írta: Kardánt meg le kell oldani a difiről, csak úgy tudod meg, hogy kopott e már a kereszt, rögzítve rázhatod. Nekem már majdnem szétesett, de csak úgy rángatva meg se mozdúlt, leoldva meg szarrá volt kopva. bár nem hiszem, hogy nálad az a gond, mert ez hangot ad, ha nagyon kopott akkor meg már rázza a kasznit, hogy majd szétesik gyorsításkor.

Egy pörgős kardán lekötés ))))))))


Na nekem majdnem ennyire mozog a kardán csapágy rögzítés mint ezen a videón 4:36-nál, de nincs így átszakadva ép a gumi

A link neve








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 28. péntek, 23:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 28. péntek, 23:46


[quote="anubisz"]Kardánt meg le kell oldani a difiről, csak úgy tudod meg, hogy kopott e már a kereszt, rögzítve rázhatod. Nekem már majdnem szétesett, de csak úgy rángatva meg se mozdúlt, leoldva meg szarrá volt kopva. bár nem hiszem, hogy nálad az a gond, mert ez hangot ad, ha nagyon kopott akkor meg már rázza a kasznit, hogy majd szétesik gyorsításkor.

Egy pörgős kardán lekötés ))))))))


YouTube videó

hát rázza nekem is, de most is ültem egy egy tulajos 240ezer kmes 318D-ben, és az enyém érezhetően sokkal jobban egyben van, 174ezret mutat az óra, és mivel pont ezzel foglalkozom tudom hogy nem a kijelző érdekel, de annyira egyben van a kocsim, nem hinném hogy a kardán van ki, viszont valami ki van. és az a baj hogy a hátuljánál a difire pont hatnak erők mert egyszer a nyomaték forgatnál el a difit a kardán forgás irányával megegyezőleg, és egyszer ahogy megemeli a kocsi az elejét, úgy abban az irányban is van csavarodási erő.
Még ez a szilent amit az utolsó videón cserélnek is eszembe jutott, de ha az nagyon ki van akkor rendesen érezhető terhelés váltáskor mert pont mentem próbáltam egy olyat amiben ez szar volt mikor kocsit kerestem.
A kardán felfüggesztés 11ezer ft. nem nagy pénz, és nem baj ha új, egyenlőre még ilyen 10ezres tételek nem számítanak csak legyen jó a drágaszág még friss és nagy a szerelem, egy igazi autóbuzi vagyok.

Hogy elmenjek 250lóig azt már buktam nyilván, ha ennyire rühelli a piszkálást a kicsike.
Alig írtam rá egy light progit és már buzizik, kb 10%ot húztam csak. De Original szoftal is ezt csinálja csak akkor 3.ban nem.